TV 1 season series

Marianne had zeker nog verder mogen gaan, ik vond S1 ronduit briljant.

Vlaamse series had ik er ook wel een aantal willen zien verder doen, Willy's en Marjetten comes to mind of Basta, Duts, ... .

The OA is dan wel twee seizoenen die verhaallijn was echt nog niet af.

Valt al bij al precies nog mee, meeste series zijn ofwel goed in één seizoen ofwel hebben ze er meerdere.
 
- Dead at 21. Wellicht niet zo'n goeie reeks als ik me herinner, maar ik was vrij jong en ik heb vrij lang gewacht voor een vervolg op die cliffhanger...
- Almost Human. Cancelled just when it started to get a bit good.
- Brisco County Jr. This was peak Bruce Campbell damnit!
- I'm not okay with this

Meestal doet het meer zeer als series na een paar seizoenen gecanceled worden, omdat ze dan pas echt goed op dreef aan't komen zijn, of omdat ze dan haastig er een eind aan moeten breien.
 
Escape at Dannemora vind ik wel hele toffe.
The Spy (Netflix) met Sascha Baron Cohen ook.

Verder ook nog aan te raden The Night Of,Band Of Brothers,Generation Kill,...
 
True Detective seizoen 1. Wauw. Het heeft drie seizoenen in totaal, maar het is een anthologieserie dus dat telt niet echt mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Zerozerozero was ook een goede serie in de drugswereld met crew die ook werkte aan Gomorra en Sicario 2. De personages hebben hun werk afgemaakt in 1 seizoen maar er valt wel meer mee te doen, de makers hebben echter bevestigd dat het een miniseries is. Wel een bijzonder goede!

In de categorie van "ik weet niet wie het heeft gedaan":
- Night of (HBO/Streamz) waar een jongen een taxi leent voor een date. De volgende ochtend blijkt ze dood maar hij herinnert zich er niets meer van. Wie heeft haar nu vermoord?
- Alias Grace (Netflix) gaat over een meisje dat na haar gevangenisstraf bij een boer gaat werken. Na enige tijd wordt de boer vermoord. Heeft die voormalige crimineel het gedaan of was het iemand anders die het graag doorschuift aan een ongelukkige zondebok?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Ik kon wel genieten van 'Perpetual Grace LTD.' met een hilarische Ben Kingsley in een van de hoofdrollen.
Ondanks het open einde lijkt een tweede seizoen niet meteen onderweg. Reeks was een of andere reden ook quasi onzichtbaar.
 
Terra Nova. Gigantische cliffhanger en dan niets meer.

Niet dat het de beste serie ooit was, maar ik had toch echt verder willen kijken.
Ik had ook willen weten hoe het met de kolonisten zou aflopen en wie er nog allemaal en cours de route zou worden opgegeten door de dino's.
 
Altered Carbon was ook een van mijn favorieten, voor mij bestaat het 2de seizoen niet.
Ik was mij overlaatst nog aan het afvragen waarom ik dat tweede seizoen niet gezien heb. Ik vermoed omdat ze veranderd zijn van lead actor tussen S1 & S2.
Was plot-wise nochtans een perfect logische verklaring voor maar toch.
 
Zerozerozero was ook een goede serie in de drugswereld met crew die ook werkte aan Gomorra en Sicario 2. De personages hebben hun werk afgemaakt in 1 seizoen maar er valt wel meer mee te doen, de makers hebben echter bevestigd dat het een miniseries is. Wel een bijzonder goede!

In de categorie van "ik weet niet wie het heeft gedaan":
- Night of (HBO/Streamz) waar een jongen een taxi leent voor een date. De volgende ochtend blijkt ze dood maar hij herinnert zich er niets meer van. Wie heeft haar nu vermoord?
- Alias Grace (Netflix) gaat over een meisje dat na haar gevangenisstraf bij een boer gaat werken. Na enige tijd wordt de boer vermoord. Heeft die voormalige crimineel het gedaan of was het iemand anders die het graag doorschuift aan een ongelukkige zondebok?
ZeroZeroZero was inderdaad echt goed. Daar kan toch echt een vervolg op komen. Ik snap de makers niet.
 
Ik was mij overlaatst nog aan het afvragen waarom ik dat tweede seizoen niet gezien heb. Ik vermoed omdat ze veranderd zijn van lead actor tussen S1 & S2.
Was plot-wise nochtans een perfect logische verklaring voor maar toch.
was ook conform de boeken. maar het verhaal werd dan compleet niet gevolgd, wat ik zelf ook jammer vond.

in het 2de boek zit hij bij een team dat een Martian relic gaat opgraven, dat dan een portal naar een Martian battlecruiser was.
dat was veel beter dan wat ze uiteindelijk getoond hebben
 
Terug
Bovenaan