botchla
Legacy Member
Dat ticket van een lange zoektocht naar werk heb je al evengoed in bepaalde universitaire opleidingen.
Met aso bedoel je kso zeker? Nu ken ik er toch niet veel dat uit bso een bachelor correct afronden, tenzij ze enkel gezakt zijn uit pure luiheid en achteraf het licht zien.
Tso hangt er nog een beetje van af, ik heb zelf destijds bewust TSO gekozen (boekhouden-informatica) omdat ik 100% zeker was dat ik met één van de twee verder wou. Ik had nog genoeg wiskunde (5u en géén veredelde 4u op 5u gegeven) en voor mij was dus keuze dan snel gemaakt.
Heb de statistiek van't unief toch wa opgepoetst door te slagen
.
Met aso bedoel je kso zeker? Nu ken ik er toch niet veel dat uit bso een bachelor correct afronden, tenzij ze enkel gezakt zijn uit pure luiheid en achteraf het licht zien.
Tso hangt er nog een beetje van af, ik heb zelf destijds bewust TSO gekozen (boekhouden-informatica) omdat ik 100% zeker was dat ik met één van de twee verder wou. Ik had nog genoeg wiskunde (5u en géén veredelde 4u op 5u gegeven) en voor mij was dus keuze dan snel gemaakt.
Heb de statistiek van't unief toch wa opgepoetst door te slagen
.
Ik wou maar zeggen dat bepaalde richtingen zijn afgestemd op het niveau van iedereen. Hogeschool lijkt mij ook al meer een diplomafabriek te zijn ten voordele van de arbeidsmarkt (afgezien van die aantal richtingen dan die meer dienen om docenten werk te geven). De universiteit misschien ook, maar in mindere mate vind ik.
Ofwel stoppen ze met tolereren/delibereren, ofwel vermelden ze duidelijk OP het diploma (dus niet gewoon in de bijlage van het diploma) dat het diploma met IAJ/dmv toleranties behaald is geweest.