Je slaat loutere zelfstandigheid en ondernemen een beetje door elkaar heb ik de indruk. Veelal zijn ondernemers juist bijzonder sociaal ingesteld en willen ze creativiteit, talenten en vaardigheden kunnen delen met anderen. Een zelfstandige hoeft niet per se een ondernemer pur sang te zijn.
Waar verkondigt hij dat hij al veel weet? Er werd hem concreet naar zijn profiel gevraagd en dat heeft hij gegeven. Ik zie het probleem niet?
Een piepjonge student met ambitie heeft evenveel kansen als de 35-jarige werknemer met gezin en andere verplichtingen om een succesvol ondernemer te worden. Zo niet meer trouwens gezien zijn vrij ideale situatie waarin hij de komende jaren nog erg veel met relevante materie en personen in aanraking zal komen.
Wat een onzin. Communicatie met een eensgezinde kan erg nuttig zijn, zelf als die persoon veel minder (of meer) weet dan jou. Vaak gaat het ook eerder om visies, ideeën en inzichten die een ander niet kan aanbrengen en niet zozeer om het louter financiële etc. Eens je de serieuze toer opgaat kan je daarvoor trouwens nog altijd terecht bij mensen met echte vakkennis.
Het mag trouwens toch duidelijk zijn dat Odloof in de eerste plaats
potentiële partners zoekt om later
eventueel samen iets op poten te zetten? Soms moet je gewoon je nek durven uitsteken om de juiste mensen te vinden, daar is niets mis mee. En ja, zijn doelpubliek is hier perfect vertegenwoordigd.
En Tommie vraagt zich net als Dubbelpunt af hoe je jaarrekeningen moet interpreteren... Om maar aan te tonen dat leeftijd hier vrij relatief is. Ervaring telt maar je moet ergens beginnen, ongeacht je leeftijd.