Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


JPV zei:dat men zoveel en zo hard mogelijk proberen te pakken kan ik enkel toejuichen. Als ik zie wat er nu nog zo gemakkelijk door de vingers gezien wordt... Vroeger werd er voor bijna alles een compromis/akkoord gesloten, ook al lag het er vingerdik op. Nu enkel nog maken dat er minder kans is op procedurefouten.
Kowalskii zei:Bij battle of talents kan je jezelf als econoom/bedrijfskundige/... beter inschrijven als talent en aansluiten bij een team van ir.'s/ing's want als je de winnaars van de vorige jaren bekijkt is het quasi altijd iets waarvoor technische kennis noodzakelijk was. Uiteraard zijn er ook andere competities als je dit niet ziet zitten. Daar kan je natuurlijk veel 'soortgelijke' mensen ontmoeten. Of evenementen zoals vorige dinsdag van FLYSE zijn inderdaad aan te raden.

Squadra zei:Ikzelf ben industrieel ingenieur bouwkunde, die verderstudeert in een manaba bedrijfseconomie op uw faculteit. Woon in het Gentse, maar ik wil eerst wat concrete zaken horen. Ik wil ondernemen klinkt wat vaag hé
.
dacuba zei:Merci
Al is die website er gekomen uit persoonlijke interesse, niet vanwege een bedrijf. Het idee waar ik mee zit is iets anders. Ik ga wel niet akkoord met je uitspraak dat je technische kennis moet hebben om een bedrijf te runnen. Heb dit weekend nog een training van 4u gekregen. Dat is ook niets "technisch" en in principe "lucht", maar ik zou er vlot geld voor neerleggen (kennis). Of bedoelde je eigenlijk "technische kennis" ofzo?![]()
dacuba zei:Over welk aspect heb je het? Waarom precies contact opnemen?