kaminikaze
Legacy Member
Vordesh zei:In de colruyt (magazijn) hebk nog iemand zijn c4 weten krijgen voor het stelen van een rol wc papier :')
Als die kerel z'n werk slecht doet, dan is dat idd een mooi excuus voor de werkgever om van die persoon af te zijn. Altijd zorgen dat je recht in je schoenen staat als je dan toch beslist om de lamzak uit te hangen.




Ik was betrapt door de baas. Hij meldde dit nadien ook op mijn evaluatiepapieren als een negatief punt.
.