Chilliewillie88
Legacy Member
ThomasC zei:2u /dag? Dan moogt ge nu uw boeken al toedoen.. Ik heb mijn eerste jaar (afgelopen jaar) 2-4u per dag met mijn Rechtenopleiding bezig geweest en mag er 4 van de 9 opnieuw doen. En iedereen die er volledig door is op het eerste jaar hebben elke dag minstens 8u zitten werken omtrent de studie (wel inclusief 2u les/dag, da is idd weinig ma zo is da in Hasselt)
Ma dus als ge het niet gaat beschouwen als uw job, dan moet ge er niet aan beginnen.. Dat ze da daar zeggen voordat ge begint is dus gene zever![]()
Och kom wat een absolute onzin. Kan er niet tegen als mensen hun persoonlijke ervaringen als algemene waarheid komen verkondigen.
Ik ken genoeg mensen, en met genoeg bedoel ik echt zeker een tiental (mezelf incluis) die een rechtendiploma hebben kunnen halen terwijl ze het hele jaar geen rotte kloot hebben uitgestoken behalve wat inzet getoond tijdens de blok/examen periodes.
Dat ge iedere dag van het academiejaar zou moeten blokken is misschien voor u waar, en respect als ge dat er voor over hebt, maar is ZEKER geen algemene waarheid.
ma bon, die discussie is hier al vaak genoeg gevoerd.
).


)
Er zijn extreem weinig studenten die zelfs maar 2 uur per dag (na de lessen dan) bezig zijn.