Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr.DarK zei:Tenzij ik mij vergis denk ik dat Duckwhisperer TSO heeft gevolgd en nu succesvol zijn rechtenopleiding aan het doorlopen is. Misschien moet je hem eens contacteren. Ik denk vooral dat uw motivatie de doorslag gaat geven...
Verder is het voor mij ook 1 grote uitdaging en kamp ik ook met een énorme faalangst. Hoe ik deze kan bestrijden weet ik zelf niet. 4lex zei:Uhm... Ik zou ook graag rechten studeren, maar ik weet niet of het haalbaar is voor mij (ik kom uit een aso richting) en ik weet evenmin of het haalbaar is voor iemand uit het TSO.
Anyway onze leerkrachten hebben ons uitgelegd dat er zoiets bestaat als een hogeschool,
waarna je na je bachelor van 3 jaar gwn een schakeljaar kan doen voor je masterdiploma.
Zo'n schakeljaar is uitgevonden voor mensen zoals 'ons' : Aso, eco-moderne talen en TSO handel,BI,Informatica,.... - woorden van mijn leerkracht economie. Jij hebt al hogeschool gedaan en ik vroeg mij af wrm je nu opeens Universiteit gaat doen. De meeste gaan van Univ naar Hogeschool en bij jou is het juist omgekeerd...

Chilliewillie88 zei:Ik vraag mij toch altijd af waarom mensen eigenlijk rechten willen gaan studeren. Al zeker wanneer ze uit een TSO richting komen. Denk toch na mensen en realiseer dat ge helemaal geen rechten wilt gaan studerenNiemand wil rechten gaan studeren als hij 18 is.
Mueske zei:Nogal grappig, de vrijheid aan de hoge school heeft u genekt, dus ga je maar naar de universiteit, waar je nog meer vrijheid gaat hebben.
Cpt. Kablammo zei:Uw slaagkansen lijken me enorm laag als ik uw verhaal zo lees, maar ik heb een PM verstuurd met wat ge moogt verwachten. Ik kom zelf wel niet uit TSO maar de stap tussen middelbaar en rechten is toch zo groot dat ASO/TSO niet bijster veel uitmaakt. Enkel de reden waarom ge TSO moest/wou gaan doen maakt een beetje uit.
fragflap zei:Ik heb hier al meermaals gelezen dat je juist geen TEKSTEN/wetten van buiten moet leren![]()
Cpt. Kablammo zei:maar ik heb een PM verstuurd met wat ge moogt verwachten.




SH343 zei:Omdat (denken ze) $$$$ en geen vereiste competenties buiten een stel hersenen.
