Archief - Prostitutie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
Holdyourhead zei:
Tot slot is er de morele component achter prostituee zijn, maar dat is iets dat ieder voor zich moet bepalen. Ik kan prostitutie nooit goedkeuren: je verkoopt je integriteit. Als je later kinderen krijgt leer je hen nooit aan om echt te werken en te studeren, omdat je het zelf nooit gedaan hebt. Zo geef je hen een vergelijkbare toekomst waar ze hun eigen talenten weer niet ontplooien. In een ander gezin werden ze misschien advocaten en dokters.

Je verkoopt je integriteit? Hoezo dan?

Gekke_Koerd

Legacy Member
Holdyourhead zei:
Veel mensen erg pro-prostitutie hier precies. Ik ga er mee akkoord dat prostitutie in de laagst mogelijke beroepsklasse zit. Waarom?

Ik kan je enigszins begrijpen maar niet vergeten dat de prostituees ook een zekere mentale bijdrage doen hoor. Denk aan gehandicapten of uberlelijke mensen. Die hebben ook seksuele gevoelens hoor.

Dankzij deze prostituees worden ze bevredigd en hebben zij ook een 'goed' leven. Ook zijn er minder verkrachtingen. Wil je een rape experience? Praat erover met een hoer en voor wat extra geld kun je de dominante verkrachter zijn die je al altijd al wou zijn.

Hawk

Legacy Member
BuBbA zei:
Speelt toch geen rol? Wie zegt dat ze de dag/week/maand ervoor niemand anders heeft gehad? Want dat is volgens u het probleem, dat ze voor jouw nog seks heeft gehad met iemand anders.
Dag? Das wat kort door de bocht. In al mijn serieuze relaties heb ik nooit sex gehad op dag 1. (one night stands ≠ serieuze relaties). Week/maand sex gehad met iemand anders ≠ een hoer die 5 mannen per dag doet. Om mee te gaan in uw trolling en het mathematisch voor te stellen volgend voorbeeld:

normale: 2 weken geleden = 1 andere partner, 1 BJ (if lucky).

hoer: 2 weken: 30 partners (zondag = rustdag), 23 BJ's.

PROBLEM?

Gekke_Koerd zei:
Ik kan je enigszins begrijpen maar niet vergeten dat de prostituees ook een zekere mentale bijdrage doen hoor. Denk aan gehandicapten of uberlelijke mensen. Die hebben ook seksuele gevoelens hoor.
De TS (prosti) zei dat ze met zo'n soort mensen (ik neem aan dat gequote groepen onder de "vieze oude lelijke venten" categorie vallen) niets te maken wilt hebben

Bubba

Legacy Member
Hawk zei:
Dag? Das wat kort door de bocht. In al mijn serieuze relaties heb ik nooit sex gehad op dag 1. (one night stands ≠ serieuze relaties). Week/maand sex gehad met iemand anders ≠ een hoer die 5 mannen per dag doet. Om mee te gaan in uw trolling en het mathematisch voor te stellen volgend voorbeeld:

normale: 2 weken geleden = 1 andere partner, 1 BJ.

hoer: 2 weken: 30 partners (zondag = rustdag), 23 BJ's.

PROBLEM?

Heeft niks met trolling te maken, jij maakt een belachelijk punt, that's all.

Holdyourhead

Legacy Member
Bart Religion zei:
Je verkoopt je integriteit? Hoezo dan?


Misschien slecht verwoord. Wat ik bedoel is dat je de meest intieme band die je met een persoon zou kunnen hebben (vrijen met de persoon waarmee je de rest van je leven wilt spenderen, kinderen wilt mee hebben, ...) devalueert door hetzelfde te bieden aan onbekenden in ruil voor geld. Ja ik ben een preuts. Maar zoals ik zei, dit is erg opinie gebonden.

Jack Wilshere

Legacy Member
Hawk zei:
Als ik iemand (serieus) leer kennen heb ik enkele zekerheden:

1: dat ze niet met andere mannen naar bed gaat voor geld
2: dat ze enkel sex heeft met mij en ik enkel met haar
3: dat we van de sex kunnen genieten (en de sex "betekenis" heeft) daar we van elkaar houden

Dat hebt ge bij hoeren niet

Dat is nooit een zekerheid jongeman. ;)

Holdyourhead

Legacy Member
Gekke_Koerd zei:
Ik kan je enigszins begrijpen maar niet vergeten dat de prostituees ook een zekere mentale bijdrage doen hoor. Denk aan gehandicapten of uberlelijke mensen. Die hebben ook seksuele gevoelens hoor.

Dankzij deze prostituees worden ze bevredigd en hebben zij ook een 'goed' leven. Ook zijn er minder verkrachtingen. Wil je een rape experience? Praat erover met een hoer en voor wat extra geld kun je de dominante verkrachter zijn die je al altijd al wou zijn.

In dat opzicht heeft een prostituee inderdaad enig maatschappelijk belang. Dit verandert wel niet mijn mening over een vrouw die zich prostitueert vermits dit maatschappelijk belang bij geen enkele prostituee de reden is waarom ze deze job is beginnen uit te oefenen.

Gekke_Koerd

Legacy Member
Hawk zei:
De TS (prosti) zei dat ze met zo'n soort mensen (ik neem aan dat gequote groepen onder de "vieze oude lelijke venten" categorie vallen) niets te maken wilt hebben

sorry didn't see that. daar geef ik u zeker gelijk in. dit zou ik als 'onprofessioneel' benoemen mocht een dame van plezier zoiets eisen.

Hawk

Legacy Member
BuBbA zei:
En wat is jouw argument weer? Ze heeft pas iemand anders aangeraakt => Iiieeuuuwww?
't Ging over uw argumenten. Of het gebrek eraan. Lees mij posts nog eens goed en ge zult (of ik ben u zwaar aan't overschatten) mijn argumenten eruit kunnen halen. 2 posts sinds mijn vraag ernaar en ik wacht nog altijd op een goed argument van uwentwege. Misschien zeg je dan gewoon beter niets?

Gunther D. zei:
Dat is nooit een zekerheid jongeman. ;)
Ge hebt gelijk. Death and Taxes enzo hé ;). Als ge iemand al een tijdje kent kunt ge het met een hoge graad van waarschijnlijkheid weten. Zeker ben je nooit.

Boterkoek

Legacy Member
Gekke_Koerd zei:
nope, 40 is begin prijs voor 1 standje 15 minuten, lager heb je niet. voor 50 krijg je 2 standjes 15 minuten.

In de zwarte buurt is het idd ******* 25euro maar pingelen is niet mogelijk. heel soms kun je er voor 20 hebben maar die doen dan hun bh niet uit.

:wtf:
€40 begin prijs heb ik toch nog nooit geweten. En ik verzeker u dan ik €20 betaal voor de negerinnekes. Negerinnekes doen trouwens veel meer dan de wittekes-mijn ervaring-. Tis de eerste niet dat in de heetst van de strijd plots in mijn ballen begin te knijpen/masseren. Of u 5minuten langer laat pompen omdat je niet op tijd klaarkomt. Ik denk dat ge beter moet zoeken.:p

Ik kom uit op €20 met twee standjes (missionaris en doggy). En nen trio hebben we kunnen krijgen voor €60. ( maar twee keer gelukt in heel onze carriére). Was trouwens ni zo plezant, ipv double penetration was het gewoon ieder om beurt, ge zat daar schoon ze, me ne stijve leuter terwijl ge zit te kijken op uwe maat die van zen gat aan het geven es. Neen geef mij maar liever DP of kippeke aan t'spit.

Holdyourhead

Legacy Member
Boterkoek zei:
Maar om het beroep 'meisje van plezier' het laagste van het laagste te noemen gaat wel door te beugel? Mensen zouden es dringend moeten stoppen om op andere neer te kijken, en zichzelf eerst eens met de vinger wijzen vooraleer ze andere gaan veroordelen. Mijn mening.:)

Als ik U hoor praten over uw bezoekjes straalt dit toch ook eerder neerkijken (of toch de vrouw als object bekijken) dan respecteren uit hoor.

Joeshoe

Legacy Member
Hawk zei:
1: dat ze niet met andere mannen naar bed gaat voor geld
2: dat ze enkel sex heeft met mij en ik enkel met haar
3: dat we van de sex kunnen genieten (en de sex "betekenis" heeft) daar we van elkaar houden

Seks uit lust of behoefte heeft dan ook niets met die dingen te maken. Als ge lang op droog zaad staat kan ik best begrijpen dat ge eens gewoon van bil wilt gaan zonder boe of ba. In dat opzicht verschilt een escorte niet veel van een one night stand, buiten het feit dat ge ervoor betaalt.

Aap

Legacy Member
Hawk zei:
Imo zijn hoeren goed om aan de behoeftes te voldoen van oude mannen en gehandicapten (zoals in die vlaamse film). "Normale" mannen hebben imo niets bij de hoeren te zoeken.

Als je gespecialiseerde websites bezoekt, dat je gemakkelijk te weten dat de modale hoerenloper getrouwd is en meestal kinderen heeft. Meestal gaat het verhaaltje als volgt: huisje,tuintje,kinderen en na de kinderen slecht sexleven.

Gekke_Koerd

Legacy Member
Boterkoek zei:
:wtf:
€40 begin prijs heb ik toch nog nooit geweten. En ik verzeker u dan ik €20 betaal voor de negerinnekes. Negerinnekes doen trouwens veel meer dan de wittekes-mijn ervaring-. Tis de eerste niet dat in de heetst van de strijd plots in mijn ballen begin te knijpen/masseren. Of u 5minuten langer laat pompen omdat je niet op tijd klaarkomt. Ik denk dat ge beter moet zoeken.:p

Jep de beginprijs is alleszins toch 40. Als je de 'how much'-teken doet zou je toch maar vier vingertjes moeten zien. De negerinnekes zijn meer een lottotrekking. sommige zijn goed, andere zijn niets waard. als we het over de negerinnekes in de linnéstraat hebben zijn we toch over dezelfde bezig hoor.

stoica_dva

Legacy Member
Bart Religion zei:
ipv "hoer" zet je iets anders op je CV hé ;)

"Zelfstandig relatietherapeut" ofzo :unsure:

Ja, want dat heeft waarde..

Verstuurd van mijn X10i met Tapatalk

Bubba

Legacy Member
stoica_dva zei:
Ja, want dat heeft waarde..

Verstuurd van mijn X10i met Tapatalk

De vraag is of dat van belang is natuurlijk. Er zijn volgens mij sowieso al niet veel prostituees die plots overschakelen naar een gewone job. En voor degene die het wel doen zijn er altijd genoeg jobs te vinden waarvoor die 'gaten' op uw CV niet belangrijk zijn.

Evelyn123

Legacy Member
Holdyourhead zei:
Veel mensen erg pro-prostitutie hier precies. Ik ga er mee akkoord dat prostitutie in de laagst mogelijke beroepsklasse zit. Waarom?

Ten eerste omdat een prostituee voor de makkelijkste oplossing kiest en geen constructieve bijdrage levert aan haar intellect (bv door te studeren) of job ervaring (door een 'normale' job te doen). ten tweede omdat het enige 'talent' dat een prostituee gebruikt, haar schoonheid is. Ik beoordeel mensen op de talenten die ze ontwikkelen, niet op hoe ze geboren zijn (uiterlijk). Als iemand haar hele leven lang een prostituee blijft getuigt dat van weinig motivatie om zichzelf te verbeteren en van gemakszucht/geldzucht. In mijn ogen is het dan maar normaal dat een prostituee niet hetzelfde aanzien krijgt als iemand die studeert en werkt (en zijn talenten zo dus ontplooit). Hiermee bedoel ik niet dat prostituees geen respect moeten krijgen, ieder mens moet uiteraard gerespecteerd worden.

Daarnaast zijn er de risico's verbonden aan de job. Prostituee is een gevaarlijke job, zowel op medisch als crimineel gebied. Dat een vrouw dan toch kiest voor dergelijke job getuigt weer van een drang voor makkelijk geld. je kan hier tegen inbrengen dat dit eerder het gevolg is van een slechte financiele situatie. Maar dit geldt enkel indien de vrouw eerst alle andere opties bekeken heeft en een kans heeft gegeven. Anders gaat het over gemakszucht.

Tot slot is er de morele component achter prostituee zijn, maar dat is iets dat ieder voor zich moet bepalen. Ik kan prostitutie nooit goedkeuren: je verkoopt je integriteit. Als je later kinderen krijgt leer je hen nooit aan om echt te werken en te studeren, omdat je het zelf nooit gedaan hebt. Zo geef je hen een vergelijkbare toekomst waar ze hun eigen talenten weer niet ontplooien. In een ander gezin werden ze misschien advocaten en dokters.

Leve de bekrompenheid!
1) Ik heb gestudeerd (en ja heb zelfs een masterdiploma) en heb al andere jobs gehad ook. Escort vind ik de beste job in vergelijking met andere jobs die meestal veel slechter betaald (arbeidersjobs) of saai (bediende) of vuil (kuisvrouw, wcmadam, lijkenwasser) zijn. Escortwerk is leerzaam want mensen voelen zich anoniem bij mij en vertellen mij hun zielenroerselen. Ik leer elke dag over wat mensen bezig houdt en draag mijn steentje bij om mensen goed te doen voelen, iets wat iedereen wel eens kan gebruiken. Ik vind dat ik als escort meer te bieden heb aan de mensheid en de maatschappij dan al zittend achter een computer in een of andere bediendejob en dat meen ik echt! Het is gewoon een toffe job waarin ik mijzelf kan zijn. Dat gevoel heb ik niet bij andere jobs.

2) Escort is ongevaarlijk. Enkel lieve en respectvolle klanten aanvaard ik. Klant toch niet respectvol? Dan ben ik weg en ja ik hou het geld. (nog nooit gebeurd). Seks is steeds met condoom dus weinig riscico's. Verkrachtingen en matroesjkatoestanden zijn te zien op VTM, heel ver van mijn bed.

3) Vermits ik ook gestudeerd heb en anders jobs heb gehad krijgen mijn kinderen later dezelfde waarden mee als andere kinderen. Ik verkoop mijn integriteit niet, dat is een oudbakken feministische instelling.

Voor de rest... kom eens wat meer buiten ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan