Archief - Prostitutie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
leo_leo_rex zei:
Dat blijft de hamvraag :doh:

Even een vraag voor de TS.

Waarom wil je in de prostitutie?
Er zijn toch veel betere uitwegen als je het financieel moeilijk hebt!
Ga kijken bij het OCMW voor een baan als kuisvrouw bijvoorbeeld, of
via de gemeente/stad kun je ook als kuisvrouw beginnen, ik weet uit een connectie van mij
dat er enorm te kort is (allesinds toch in mijn gemeente).

EDIT: of postbode kun je volgens mij ook worden.

Ik denk niet dat ge met jobs als postbode of kuisvrouw uzelf snel uit de schulden kunt helpen. :p + Als ze fysiek aantrekkelijk is(ik insinueer niet dat het een vereiste is, maar het zal wel helpen, vermoed ik :p ) en ze kan het prima regelen, waarom niet? Ik meen mij zelfs een artikel uit P-magazine te herinneren waarin stond dat er zo een(kan het niet juist herinneren) 30000 Vlaamse studentes als escorte werken om hun studies te kunnen betalen. Niet zeker of TS nog studeert, maar je kan wel zien waar ik heen wil hiermee.

En dan is er nog altijd mogelijk de reden dat ze "het" gewoon graag doet hé. :unsure: Prostitutie bestaat al zo lang en de enigste reden waarom het zo "getaboed" wordt, is menselijke preutsheid.

Pics zijn overigens altijd welkom via PM. :unsure:

maxkes

Legacy Member
Boterkoek zei:
Maar om het beroep 'meisje van plezier' het laagste van het laagste te noemen gaat wel door te beugel? Mensen zouden es dringend moeten stoppen om op andere neer te kijken, en zichzelf eerst eens met de vinger wijzen vooraleer ze andere gaan veroordelen. Mijn mening.:)
Hoerke spelen wordt niet goedgekeurd door de katholieke kerk, want het mag enkel voor de voortplanting.

Alle andere jobs, nergens bezwaren op. Dat alleen al maakt het beroep anders.

Jepjep

Legacy Member
Black zei:
Weten uw ouders dat ge dit soort werk doet eigenlijk ?

Lijkt me ook een interessante vraag an al diegenen die het niet erg vinden
Zou je dit ook niet erg meer vinden als uw eigen dochter dit 'beroep' wil gaan uitoefenen ?
Valt me op dat niemand van de 'pro kant' deze vraag beantwoordt :)

Muscleduck

Legacy Member
Boterkoek zei:
Maar om het beroep 'meisje van plezier' het laagste van het laagste te noemen gaat wel door te beugel? Mensen zouden es dringend moeten stoppen om op andere neer te kijken, en zichzelf eerst eens met de vinger wijzen vooraleer ze andere gaan veroordelen. Mijn mening.:)

:applause:

@maxkes: alsof de katholieke kerk de referentie is inzake goed en slecht :)

Lamsednav

Legacy Member
jeperdejep zei:
Valt me op dat niemand van de 'pro kant' deze vraag beantwoordt :)

Daar moet ge toch ni op antwoorden, als ge wa snugger zijt weet ge da antwoord er wel op.

Pils123

Legacy Member
leo_leo_rex zei:
Dat blijft de hamvraag :doh:

Even een vraag voor de TS.

Waarom wil je in de prostitutie?
Er zijn toch veel betere uitwegen als je het financieel moeilijk hebt!
Ga kijken bij het OCMW voor een baan als kuisvrouw bijvoorbeeld, of
via de gemeente/stad kun je ook als kuisvrouw beginnen, ik weet uit een connectie van mij
dat er enorm te kort is (allesinds toch in mijn gemeente).

EDIT: of postbode kun je volgens mij ook worden.

dat heeft geen zin, ze verkoopt liever haar lichaam dan ne poot uit te steken

en dat "uit de kosten geraken"? Over hoeveel geld gaat dit dan precies?
Want dat moet toch een serieuze schuld zijn als prostitutie volgens jou de enige uitweg is?

echt waar, denk hier goed over na. Het zal je leven volledig veranderen.

Michster

Legacy Member
jeperdejep zei:
Valt me op dat niemand van de 'pro kant' deze vraag beantwoordt :)

open-minded genoeg om te accepteren dat onbekenden het doen, niet open-minded genoeg om vrienden, laat staan familie, het te laten doen zonder protest.

Misschien nog 200 jaar evolutie en wie weet? :)

Muscleduck

Legacy Member
Daar kunde toch nie op antwoorden als je geen kind hebt? Ik zou nu kunnen zeggen dat ik het moeilijk zou vinden maar haar wel zou laten doen, maar als ik over 20 jaar een dochter heb die 18 is en prostituee wil worden, wie zegt dat ik dan ook zo ga denken?

Bubba

Legacy Member
jeperdejep zei:
Valt me op dat niemand van de 'pro kant' deze vraag beantwoordt :)

Wat wil je dan horen?

Mijn enige gedacht daarover, is dat ik het waarschijnlijk niet zou kunnen om een relatie te hebben met een actieve prostituee. Daarentegen zou het mij niet uitmaken moest mijn vriendin in het verleden als prostituee gewerkt hebben.

Voor de rest doet ieder wat ze wil, dus ook mijn moeder/zus/nicht/...

Ik zou alleen schrik hebben ze tegen te komen als ik ga... :unsure:

Michster

Legacy Member
Muscleduck zei:
Daar kunde toch nie op antwoorden als je geen kind hebt? Ik zou nu kunnen zeggen dat ik het moeilijk zou vinden maar haar wel zou laten doen, maar als ik over 20 jaar een dochter heb die 18 is en prostituee wil worden, wie zegt dat ik dan ook zo ga denken?

Ik beschouw het globaal hé. :p Ik kan me zeker inbeelden dat genoeg mensen wel al "zo ver staan", maar in het algemeen...

Tyfius

Legacy Member
Ik heb geen probleem met het beroep noch de bezoekers. Ik kan mij best inbeelden dat er mensen zijn die behoefte hebben aan seks zonder de moeite te willen doen op café ergens een one-night stand te versieren of een vaste relatie willen. Afspreken, betalen, vrijen en weg. Ik heb er zelf geen nood aan, maar ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die liever betalen (al heb ik geen idee van de prijs, misschien is het toch goedkoper een avond op café door te brengen en daar wat vrouwen dronken te voeren? :p) en geen miserie achteraf willen.

Ik heb even de post-history van Evelyn123 bekeken en ze sprak ergens van lonen tussen de 5000-7000 euro per maand, goed sparen en nadien een 'normale' job zoeken.
Kan dat wel vraag ik me dan af? Als je dergelijke bedragen gewoon bent is het volgens mij moeilijk om na een paar jaar terug te vallen op een loon dat misschien maar 1/3de bedraagt van het huidige. En dan zit je in een vicieuze cirkel.

Bruno001

Legacy Member
Die gaan gewoon vroeg op pensioen zoals topsporters :p

Enkele jaren veel geld verdienen en dan relaxen

Boterkoek

Legacy Member
Tyfius zei:
Ik heb geen probleem met het beroep noch de bezoekers. Ik kan mij best inbeelden dat er mensen zijn die behoefte hebben aan seks zonder de moeite te willen doen op café ergens een one-night stand te versieren of een vaste relatie willen. Afspreken, betalen, vrijen en weg. Ik heb er zelf geen nood aan, maar ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die liever betalen (al heb ik geen idee van de prijs, misschien is het toch goedkoper een avond op café door te brengen en daar wat vrouwen dronken te voeren? :p) en geen miserie achteraf willen.

Ik heb even de post-history van Evelyn123 bekeken en ze sprak ergens van lonen tussen de 5000-7000 euro per maand, goed sparen en nadien een 'normale' job zoeken.
Kan dat wel vraag ik me dan af? Als je dergelijke bedragen gewoon bent is het volgens mij moeilijk om na een paar jaar terug te vallen op een loon dat misschien maar 1/3de bedraagt van het huidige. En dan zit je in een vicieuze cirkel.


In Brussel es het €50 voor een blanke vrouw (ge kunt meestal afbieden tot 45,heel zelden tot 40). Voor een ******* betaal je €25 en ook daar kan je afbieden.:)

Général Zantas

Legacy Member
Boterkoek zei:
In Brussel es het €50 voor een blanke vrouw (ge kunt meestal afbieden tot 45,heel zelden tot 40). Voor een ******* betaal je €25 en ook daar kan je afbieden.:)

Maar da zijn dan die dingskes achter de ruiten. Evelyn is escorte, dus die zal wel een stuk meer vragen. Indien niet, vogelt die serieus veel om aan 6000€ per maand te geraken...

stoica_dva

Legacy Member
Tyfius zei:
Ik heb geen probleem met het beroep noch de bezoekers. Ik kan mij best inbeelden dat er mensen zijn die behoefte hebben aan seks zonder de moeite te willen doen op café ergens een one-night stand te versieren of een vaste relatie willen. Afspreken, betalen, vrijen en weg. Ik heb er zelf geen nood aan, maar ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die liever betalen (al heb ik geen idee van de prijs, misschien is het toch goedkoper een avond op café door te brengen en daar wat vrouwen dronken te voeren? :p) en geen miserie achteraf willen.

Ik heb even de post-history van Evelyn123 bekeken en ze sprak ergens van lonen tussen de 5000-7000 euro per maand, goed sparen en nadien een 'normale' job zoeken.
Kan dat wel vraag ik me dan af? Als je dergelijke bedragen gewoon bent is het volgens mij moeilijk om na een paar jaar terug te vallen op een loon dat misschien maar 1/3de bedraagt van het huidige. En dan zit je in een vicieuze cirkel.

Het ding is vooral dat Evelyn123 geen enkele waarde gaat hebben op de arbeidsmarkt.

Zelfs een Master diploma of whatever gaat teniet na zo'n gat op uw cv.

Ze gaat zich dus moeten tevreden stellen met een zeer basic jobke aan bijgevolgd idd een mager loonpakket.

Om nog maar te zwijgen over hoe je dit gaat verkopen tijdens een deftig sollicitatiegesprek :)

Hiapoe

Legacy Member
Trouwens, tussen de 5000 - 7000 per maand...
Dat is inkomsten hé... dan moet je je kosten aftrekken.
Een escorte is uiteindelijk een 'kleine' zelfstandige hé...

Geef mij maar een job als zelfstandig IT consultant aan 1000 euro per dag dan :p
Dan hebt ge 20.000 per maand :p en moet ge uw eigen lichaam niet verkopen aan x man/vrouw per dag.

Boterkoek

Legacy Member
Rhandd zei:
Maar da zijn dan die dingskes achter de ruiten. Evelyn is escorte, dus die zal wel een stuk meer vragen. Indien niet, vogelt die serieus veel om aan 6000€ per maand te geraken...

Ah ok da wist ik ni van die Evelien. Escorte verdien idd een goei pak meer, teminste as ge klanten genoeg hebt. Ben wel es benieuwd hoe ze eruit ziet. Ze mag gerust haar profiel es doorgeven.

Bubba

Legacy Member
Hiapoe zei:
Trouwens, tussen de 5000 - 7000 per maand...
Dat is inkomsten hé... dan moet je je kosten aftrekken.
Een escorte is uiteindelijk een 'kleine' zelfstandige hé...

Geef mij maar een job als zelfstandig IT consultant aan 1000 euro per dag dan :p
Dan hebt ge 20.000 per maand :p en moet ge uw eigen lichaam niet verkopen aan x man/vrouw per dag.

Wat een domme vergelijking...

Btw, voor u 20.000€/maand mag jij wel minstens weken kloppen van 40u, waarschijnlijk een pak meer zelfs. Tel dan dat zij +-1u / dag moet werken voor 7.000€/maand. Tel maar eens uit wie het beste verdienende is. ;)

Général Zantas

Legacy Member
Als mensen betalen voor een uur, krijgen ze dan een heel uur of ist vanaf als er is klaargekomen, afgelopen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan