Michster
Legacy Member
leo_leo_rex zei:Dat blijft de hamvraag :doh:
Even een vraag voor de TS.
Waarom wil je in de prostitutie?
Er zijn toch veel betere uitwegen als je het financieel moeilijk hebt!
Ga kijken bij het OCMW voor een baan als kuisvrouw bijvoorbeeld, of
via de gemeente/stad kun je ook als kuisvrouw beginnen, ik weet uit een connectie van mij
dat er enorm te kort is (allesinds toch in mijn gemeente).
EDIT: of postbode kun je volgens mij ook worden.
Ik denk niet dat ge met jobs als postbode of kuisvrouw uzelf snel uit de schulden kunt helpen.
+ Als ze fysiek aantrekkelijk is(ik insinueer niet dat het een vereiste is, maar het zal wel helpen, vermoed ik
) en ze kan het prima regelen, waarom niet? Ik meen mij zelfs een artikel uit P-magazine te herinneren waarin stond dat er zo een(kan het niet juist herinneren) 30000 Vlaamse studentes als escorte werken om hun studies te kunnen betalen. Niet zeker of TS nog studeert, maar je kan wel zien waar ik heen wil hiermee.En dan is er nog altijd mogelijk de reden dat ze "het" gewoon graag doet hé.
Prostitutie bestaat al zo lang en de enigste reden waarom het zo "getaboed" wordt, is menselijke preutsheid.Pics zijn overigens altijd welkom via PM.

