Evelyn123
Legacy Member
Beste Madame Le Bleu
Luister niet te veel naar wat men hier op dit forum schrijft. 'Escort zijn' is wel een tof beroep. Ik zou je aanraden om als internetescort te beginnen (niet als raamprostituee) zodat je je cliënteel kan selecteren. Je laat enkel twintigers en dertigers toe en je vraagt een foto. Op die manier heb je geen 'vieze oude venten'. Ik geef nooit naaktfotos of gezichtsfotos weg en doe nooit perverse zaken. Ik verdien rond de 6000 eur per maand (ben ingeschreven als 'masseuse') en zou echt geen gewone job meer willen! Heb enorm veel vrije tijd en werk enkel wanneer ik wil (gemiddeld een klant per dag). Ik neem steeds een douche of bad met de klant, dus geen zweetgeuren enz. Het klopt niet dat je knap moet zijn of goed moet zijn in bed, dat is stoere mannenpraat. Wees gewoon jezelf en geef elke klant bovenal een goede babbel en knuffel, maar vertel niet teveel over jezelf. Het sociaal contact en het geld werkt wel 'verslavend', maar je kan altijd een andere job beginnen wanneer je een financiële basis hebt opgebouwd. Escort is een job om van te genieten. Klanten die je willen 'vernederen' met rare voorstellen zijn meestal fake. Geen aandacht aan besteden! Ik doe deze job al meer dan twee jaar en ben nooit mishandeld geweest. Integendeel, heb veel vriendschappen opgebouwd. De meeste klanten zijn heel gewone mannen, meestal single, die eens nood hebben aan wat intimiteit ofwel getrouwd, en zin in een 'slippertje'. Het is een taboejob mede door de media die het altijd in een negatief daglicht stellen. Eens je eraan begonnen bent zal je zien dat de job helemaal niet zo erg is zoals men het altijd voorstelt! Ik ben nog geen enkele klant tegengekomen die geen respect voor me heeft en ja er zijn heel veel mensen die ervan gebruik maken. Respectloze en hypocriete reacties krijg je van buitenstaanders die er niets van af weten of die jaloers op je zijn. Niets van aan trekken! Veel succes en geniet ervan xxx
Luister niet te veel naar wat men hier op dit forum schrijft. 'Escort zijn' is wel een tof beroep. Ik zou je aanraden om als internetescort te beginnen (niet als raamprostituee) zodat je je cliënteel kan selecteren. Je laat enkel twintigers en dertigers toe en je vraagt een foto. Op die manier heb je geen 'vieze oude venten'. Ik geef nooit naaktfotos of gezichtsfotos weg en doe nooit perverse zaken. Ik verdien rond de 6000 eur per maand (ben ingeschreven als 'masseuse') en zou echt geen gewone job meer willen! Heb enorm veel vrije tijd en werk enkel wanneer ik wil (gemiddeld een klant per dag). Ik neem steeds een douche of bad met de klant, dus geen zweetgeuren enz. Het klopt niet dat je knap moet zijn of goed moet zijn in bed, dat is stoere mannenpraat. Wees gewoon jezelf en geef elke klant bovenal een goede babbel en knuffel, maar vertel niet teveel over jezelf. Het sociaal contact en het geld werkt wel 'verslavend', maar je kan altijd een andere job beginnen wanneer je een financiële basis hebt opgebouwd. Escort is een job om van te genieten. Klanten die je willen 'vernederen' met rare voorstellen zijn meestal fake. Geen aandacht aan besteden! Ik doe deze job al meer dan twee jaar en ben nooit mishandeld geweest. Integendeel, heb veel vriendschappen opgebouwd. De meeste klanten zijn heel gewone mannen, meestal single, die eens nood hebben aan wat intimiteit ofwel getrouwd, en zin in een 'slippertje'. Het is een taboejob mede door de media die het altijd in een negatief daglicht stellen. Eens je eraan begonnen bent zal je zien dat de job helemaal niet zo erg is zoals men het altijd voorstelt! Ik ben nog geen enkele klant tegengekomen die geen respect voor me heeft en ja er zijn heel veel mensen die ervan gebruik maken. Respectloze en hypocriete reacties krijg je van buitenstaanders die er niets van af weten of die jaloers op je zijn. Niets van aan trekken! Veel succes en geniet ervan xxx
zo gaan die geile venten geen onschuldige meiskes lastigvallen
Als gewone bediende of arbeid naaien ze u ook altijd... in de prostitutie kun je tenminste nog zelf kiezen wie u naait ^^