Archief - Prostitutie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Evelyn123

Legacy Member
MadameLeBleu zei:
Dank je Evlyn voor tenminste een reactie van iemand die er iets van kent, idd prostitutie ziet er mij lang niet zo erg uit als wat iedereen over zegt. Jij hanteert wel goede regels, jonge mannen zijn inderdaad veel aantrekkelijker en misschien moet ik ook wel mijn publiek selecteren. Maar ja de oudere mannen hebben het grote geld hé. En ja van die extreme dingen moet ik mijn grenzen nog kennen. Werk jij via een escort bureau of gewoon als zelfstandige op je appartement? Heb je ooit te maken gekregen met agressie?

Met agressie heb ik nooit te maken gekregen. De meeste klanten zijn respectvol en dankbaar. Sommigen laten u ook komen voor een goede babbel. Bij correct condoomgebruik is de kans op een soa zo goed als nihil. Ook jonge klanten hebben veel geld, zeker degenen die nog thuis wonen. Als je niet te koop loopt met je job zal je nooit voor Hoer worden uitgescholden. Escortwerk biedt heel wat voordelen tegenover andere jobs maar je moet uiteraard openminded zijn om ze te willen ontdekken en erkennen... hetgeen de meeste mensen problemen mee hebben ;-)

Black

Legacy Member
Weten uw ouders dat ge dit soort werk doet eigenlijk ?

Lijkt me ook een interessante vraag an al diegenen die het niet erg vinden
Zou je dit ook niet erg meer vinden als uw eigen dochter dit 'beroep' wil gaan uitoefenen ?

Bubba

Legacy Member
U klanten vragen om een foto te sturen? Ik vraag me af of dat werkelijk gedaan word?

Ik heb dit in ieder geval nog nooit gezien, in geen enkele advertentie, op de "gebruikelijke" sites. Je kan wel altijd selecteren op nationaliteit of leeftijd, zo zijn er genoeg oudere prostituees die enkel oudere heren wensen te ontvangen. Of prostituees die enkel vlamingen wensen te ontvangen. Maar verder dan dat gaat het niet.

freakykiller

Legacy Member
Toch wel triest hoeveel mensen er zo kortzichtig zijn en hier kritiek op hebben.

Irriducibili

Legacy Member
Je moet de vraag omdraaien.
Wat is er mis met de hoerenloper? Met de job zelf niets, komaan we leven toch niet meer in het jaar 1800?

Iedereen doet zo open over seks maar iemand spreekt het woord hoer uit iedereen is op slag ultra-verlegen.

Anyway... pics? :D

Katoom

Legacy Member
Nochtans genoeg oudere mensen die even kortzichtig zijn. (soms zelfs nog erger)

Black

Legacy Member
vinnie1919 zei:
Je moet de vraag omdraaien.
Wat is er mis met de hoerenloper? Met de job zelf niets, komaan we leven toch niet meer in het jaar 1800?

Iedereen doet zo open over seks maar iemand spreekt het woord hoer uit iedereen is op slag ultra-verlegen.

Anyway... pics? :D

Da's uw mening natuurlijk. Ik vind en zal het altijd een laag beroep blijven vinden.

Bevorderlijk voor uw sociale leven is het ook niet en nogmaals; diegene die het niet erg vinden zie ik ook niet onmiddellijk tegen iedereen zeggen dat ze het doen...


Heeft niets met 1800 te maken; wel met verschillende waarden en normen

IriedailyX

Legacy Member
Ik woon juist aan een hoerenbuurt. En ik denk wel dat prostitutie iets voor jou ( madameleblue), aangezien de meeste daar ook zitten om hun schulden af te betalen.:p Maar onderschat het niet, er is elke nacht wel iets gaande van; vechtpartijen, vandalisme tot hoeren die lastiggevallen worden ( klets krijgen enzo ) etc...

Dan nog te zwijgen van het clienteel... marginalen, handicapten, 1ste klasse krapuul, af en toe wat dronken studenten en een klein deel ietswat normale mensen. Persoonlijk zou zelf 500euro te weinig zijn om te me laten neuken door dat soort volk. Maar bon, je doet wat je wil

Ik zou er eens goed over nadenken. Nuja, escorte en raamprositutie zijn niet het zelfde. Maar het is allebei een vuil beroep.

Ps Ohm en Jeperdejep : Ik zou prostitutie niet te veel beledigen hier...:unsure:

Bubba

Legacy Member
Raamprostitutie en privé ontvangst/escort zijn dan ook twee totaal verschillende dingen. Privé ontvangst zijn heel vaak zelfstandige vrouwen die in hun eigen appartement/woning ontvangen. Bij raamprostitutie vraag ik me af hoeveel vrouwen daar niet onder een pooier hangen en verplicht zijn om x aantal klanten af te werken per dag.

IriedailyX

Legacy Member
BuBbA zei:
Raamprostitutie en privé ontvangst/escort zijn dan ook twee totaal verschillende dingen. Privé ontvangst zijn heel vaak zelfstandige vrouwen die in hun eigen appartement/woning ontvangen. Bij raamprostitutie vraag ik me af hoeveel vrouwen daar niet onder een pooier hangen en verplicht zijn om x aantal klanten af te werken per dag.

Kheb hier eigenlijk nog nooit een pooier gezien of iemand die tussenkomt als er problemen zijn.
Ze moeten sowieso x aantal klanten per dag hebben voor de huur te betalen , dacht ik.

Ps ivm kortzichtigheid : Wat als uw moeder of uw zus een hoer is ? gaat ge het dan ook nog oke vinden ?

leo_leo_rex

Legacy Member
Maaaar:

Krijg je ook een pensioen? Of wordt je gezien als zelfstandige?
Is er een groepsverzekering?
Krijg je een firmawagen? Of hoe geraak je op je bestemming?
GSM van het werk?
Fietsvergoeding?
Maaltijdcheques?
Andere extra legale voordelen?

Irriducibili

Legacy Member
Black zei:
Da's uw mening natuurlijk. Ik vind en zal het altijd een laag beroep blijven vinden.

Bevorderlijk voor uw sociale leven is het ook niet en nogmaals; diegene die het niet erg vinden zie ik ook niet onmiddellijk tegen iedereen zeggen dat ze het doen...


Heeft niets met 1800 te maken; wel met verschillende waarden en normen

Een 'laag' beroep?
Is die mens dan minderwaardig?
Ben jij oh zo veel beter dan?

Of begrijp ik het 'laag beroep' verkeerd? No offence als ik mis ben..
Als ik het juist heb ben jij eerder bekrompen. Offence.

Boterkoek

Legacy Member
vinnie1919 zei:
Een 'laag' beroep?
Is die mens dan minderwaardig?
Ben jij oh zo veel beter dan?

Of begrijp ik het 'laag beroep' verkeerd? No offence als ik mis ben..
Als ik het juist heb ben jij eerder bekrompen. Offence.


Dikke 2nd.;)

MrKend54l

Legacy Member
leo_leo_rex zei:
Maaaar:

Krijg je ook een pensioen? Of wordt je gezien als zelfstandige?
Is er een groepsverzekering?
Krijg je een firmawagen? Of hoe geraak je op je bestemming?
GSM van het werk?
Fietsvergoeding?
Maaltijdcheques?
Andere extra legale voordelen?

Jonge jonge jonge....
Gij meent da toch nie hoop ik?

Black

Legacy Member
Er zitten hier blijkbaar een hele hoop hoerenlopers :unsure:


No offence ook btw, ieder zijn ding hé :)

Maar nu gaan doen alsof dat het beroep is met het meeste aanzien ?? Waar gaat de wereld toch naartoe (met Boter op kop natuurlijk) ... :crazy:

leo_leo_rex

Legacy Member
Bruno001 zei:
En is dit aftrekbaar?



Van de belastingen hé :cool:

Dat blijft de hamvraag :doh:

Even een vraag voor de TS.

Waarom wil je in de prostitutie?
Er zijn toch veel betere uitwegen als je het financieel moeilijk hebt!
Ga kijken bij het OCMW voor een baan als kuisvrouw bijvoorbeeld, of
via de gemeente/stad kun je ook als kuisvrouw beginnen, ik weet uit een connectie van mij
dat er enorm te kort is (allesinds toch in mijn gemeente).

EDIT: of postbode kun je volgens mij ook worden.

Bubba

Legacy Member
Black zei:
Er zitten hier blijkbaar een hele hoop hoerenlopers :unsure:


No offence ook btw, ieder zijn ding hé :)

Maar nu gaan doen alsof dat het beroep is met het meeste aanzien ?? Waar gaat de wereld toch naartoe (met Boter op kop natuurlijk) ... :crazy:

Neen, ze zijn gewoon niet zo kortzichtig als u. ;)

Boterkoek

Legacy Member
Maar om het beroep 'meisje van plezier' het laagste van het laagste te noemen gaat wel door te beugel? Mensen zouden es dringend moeten stoppen om op andere neer te kijken, en zichzelf eerst eens met de vinger wijzen vooraleer ze andere gaan veroordelen. Mijn mening.:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan