Archief - Prostitutie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boterkoek

Legacy Member
Holdyourhead zei:
Als ik U hoor praten over uw bezoekjes straalt dit toch ook eerder neerkijken (of toch de vrouw als object bekijken) dan respecteren uit hoor.

Verklaar u nader.:)

aXl_

Legacy Member
Evelyn123 zei:
andere jobs die meestal veel slechter betaald (arbeidersjobs) of saai (bediende) of vuil (kuisvrouw, wcmadam, lijkenwasser) zijn.

lijken mij ook niet de jobs waarvoor je solliciteert met een master-diploma.

Evelyn123

Legacy Member
aXl_ zei:
lijken mij ook niet de jobs waarvoor je solliciteert met een master-diploma.

Beste axI ik heb al voor praktisch elke job opengestaan hoor. Een masterdiploma is misschien goed om kennis te verzamelen maar het brengt daarom nog geen brood op de plank he.

J.F.

Legacy Member
:wtf:

Ik studeer niet om "kennis te vergaren" eerlijk gezegd, maar voor een job later. :') kennis vergaren doe ik door naar TV te kijken of de krant te lezen. En kennis heeft voor mij ook niet echt veel te maken met het privéleven van anderen.

Tenzij je die jobs enkel aannam in afwachting tot ge een fatsoenlijke job vindt die wél aansluit bij uw diploma (ken bv een meisje met universitair diploma dat nu efkes kassierster is omdat ze geen werk vindt, which sucks), dan kan ik dat wel begrijpen.

alexthefalex

Legacy Member
********** zijn meestal goedkoper omdat de meeste mannen hun niet zo mooi vinden, moet wel een kutgevoel zijn voor die zwarte hoeren.

Wel vriendelijke dame's in het echte leven....

Boterkoek

Legacy Member
alexthefalex zei:
********** zijn meestal goedkoper omdat de meeste mannen hun niet zo mooi vinden, moet wel een kutgevoel zijn voor die zwarte hoeren.

Wel vriendelijke dame's in het echte leven....

********** zijn goedkoper. Er komt sowieso al veel minder volk dan bij de wittekes, dus vandaar de lage prijs -veronderstel ik-. De ********** liggen niet ver van de wittekes het is eigenlijk heel simpel, maar ge moet ze wel weten zijn.

alexthefalex

Legacy Member
eerlijk gezegd zou ik wel een ******* willen, als relatie dan. Vandaag ook een zwarte die heel lief naar mij lacht. Maar er komt precies niets van. Morgen langs de albert heijn daar een mooie ******* zien werken. Ik ga haar playen. Iedereen wish me good luck

Oldskooler

Legacy Member
Evelyn123 zei:
Beste axI ik heb al voor praktisch elke job opengestaan hoor. Een masterdiploma is misschien goed om kennis te verzamelen maar het brengt daarom nog geen brood op de plank he.

Ge zijt toevallig seksuologe?:unsure:

Gekke_Koerd

Legacy Member
alexthefalex zei:
********** zijn meestal goedkoper omdat de meeste mannen hun niet zo mooi vinden, moet wel een kutgevoel zijn voor die zwarte hoeren.

Wel vriendelijke dame's in het echte leven....

Als we het over brussel hebben moet je wel niet vergeten dat de kosten van hun kot goedkoper zijn dan die van hun blanke collega's. Hun blanke collega's moeten namelijk 250 euro per shift (van 12u) betalen om achter het raampje te mogen staan.

Dan hebben we het nog niet over 90% die uit Bulgarije komen en ook nog een pimp boven hun hebben. Het is daarom dat zij meer geld vragen dan de **********, waarvan de meeste hun eigen of hun kot al hebben 'vrijgekocht' en er nu gewoon hun dagelijkse brood verdienen. Niet vergeten dat het merendeel van die ********** daar al misschien 15 jaar werken.

Gekke_Koerd

Legacy Member
Boterkoek zei:
********** zijn goedkoper. Er komt sowieso al veel minder volk dan bij de wittekes, dus vandaar de lage prijs -veronderstel ik-. De ********** liggen niet ver van de wittekes het is eigenlijk heel simpel, maar ge moet ze wel weten zijn.

Toppertjes mag je altijd pm'en

alexthefalex

Legacy Member
Gekke_Koerd zei:
Als we het over brussel hebben moet je wel niet vergeten dat de kosten van hun kot goedkoper zijn dan die van hun blanke collega's. Hun blanke collega's moeten namelijk 250 euro per shift (van 12u) betalen om achter het raampje te mogen staan.

Dan hebben we het nog niet over 90% die uit Bulgarije komen en ook nog een pimp boven hun hebben. Het is daarom dat zij meer geld vragen dan de **********, waarvan de meeste hun eigen of hun kot al hebben 'vrijgekocht' en er nu gewoon hun dagelijkse brood verdienen. Niet vergeten dat het merendeel van die ********** daar al misschien 15 jaar werken.

ghebt gelijk, ma ja hoeren daar doe ik niet aan mee, ik ga morgen er ééntje pimpen in de supermarkt, dat streelt mijn ego

Gekke_Koerd

Legacy Member
alexthefalex zei:
ghebt gelijk, ma ja hoeren daar doe ik niet aan mee, ik ga morgen er ééntje pimpen in de supermarkt, dat streelt mijn ego

Goodluck with that! mijn buurmeisje op kot is ook een ******* en hot as hell! heb het altijd al mooie dames gevonden.

Jepjep

Legacy Member
Zwarte vrouwen hebben wel vaak van die vlekken op hun gezicht, maar als ze mooi zijn zijn ze wel echt mooi :unsure:

aXl_

Legacy Member
alexthefalex zei:
worden arbeidersjobs dan echt zo slecht betaald?

Helemaal niet. Hangt af van de sector van het bedrijf waarin je werkt maar doordat zij vaak in shiften werken valt het uiteindelijke loon meestal best wel mee. Zeker arbeiders in sector chemie (vb farmacie) verdienen best wel ok.

Ik bedoelde enkel dat je meestal niet voor arbeiderjobs solliciteert met een masterdiploma. Enerzijds omdat de werkgever dat meestal overqualified vindt, anderzijds omdat je zelf geen enkel nut ondervindt (of gebruik maakt van) je master-diploma.

Holdyourhead

Legacy Member
Evelyn123 zei:
1) ...

2)...

3) ...

De punten die je probeert te maken in 1) komen naar mijn inziens toch redelijk overeen met wat ik al gezegd heb. Prostitutie is een goed betaalde job met weinig voorafgestelde vereisten dus je verkiest dit boven andere jobs waarin je jezelf beter kan ontwikkelen maar ook minder geld verdient en harder moet werken. Dit kan ik enkel verwoorden als geld- en gemakszucht.

De "leerzaamheid" van je beroep moet je toch relativeren als je kijkt wat de "leerzaamheid" van jobs zijn die je kunt uitoefenen met een master diploma.

De maatschappelijke rol die je uitoefent in de vorm van (anoniem) contact voor mensen die dat nodig hebben is beperkt. Huisdokters, psychologen, vrienden, familie, ... dienen hier ook voor.

Over die risico's heb ik toch ook enkele opmerkingen. Ten eerste beschermt een condoom niet tegen alle SOA's. Ten tweede heeft een condoom een betrouwbaarheid die niet boven de 98% komt. Ten derde ging mijn post over de prostitutie, niet over jouw persoonlijke situatie. Ik ben blij voor jouw dat verkrachtingen en dergelijke ver van je bed zijn, maar dit geldt niet voor de meeste prostituees. Hetzelfde voor jouw 3de punt. Je mag jouw situatie niet veralgemenen naar het gros van de prostituees want dit klopt gewoonweg niet.

Ik geloof dat je tevreden bent met je job. Maar om dan andere mensen aan te moedigen om hetzelfde te gaan doen gebaseerd op enkel jouw subjectieve ervaringen vind ik niet correct. De realiteit toont aan dat de prostitutie wereld geen vriendelijke wereld is.

Soekie

Legacy Member
Ik ga dit hier even herhalen:



Ik heb het ook een tijd lang financieel extreem moeilijk gehad en in zeer grote geldzorgen geleefd. Ik zie er ook niet onaardig uit, heb een perfect figuurtje, de maten, heel verzorgd, sexy, ... alles wat een man wil. Ik heb het ook ooit overwogen moet ik eerlijk bekennen. Het lijkt zo'n makkelijke manier ... easy money. En als je in nood zit ... nood breekt wet.
Ik heb zelfs ooit een aanbod gekregen van iemand die ik ken, geld in ruil voor ... Ik ben er niet op ingegaan.

Je moet realistisch zijn in dat soort dingen. Lijkt het te mooi om waar te zijn? Dan is het te mooi om waar te zijn. Als dit soort handelingen je aanspreken voor het geld, dan is dat omdat je allicht een onrealistisch idee hebt over het beroep.
Het probleem ermee is namelijk dat je er wel mee kan starten, maar er niet meer uitraakt. Als "hoer" ben je een vogel voor de kat. Bijgevolg heb je een pooier nodig...
En eens je zo makkelijk hebt geld verdiend, op je rug, moet je niet denken dat je de overgang naar een normale 9 to 5 job ooit nog zal maken. Alles is dan voor niets geweest (studeren in mijn geval). Je zal er zelfs niet in slagen jezelf serieus te nemen in die 9 to 5 job, hoogstwaarschijnlijk.
Dan het probleem: de realiteit is dat veel vrouwen in de seksindustrie heel vaak in zeer gevaarlijke situaties terecht kunnen komen, mogelijk zelfs levensbedreigend. Mannen gaan niet zomaar naar de hoeren. Dit gaat om een select publiek dat om één of andere reden niet aan zijn trekken kan komen bij de gewone vrouwen. We weten overigens allemaal dat de meeste vrouwen wel mannen kunnen vastkrijgen overigens, en bijna iedere vrouw dus ook hoer kan worden. Maar omgekeerd kan een man niet altijd overal zijn ding doen...
Om heel kort door de bocht te gaan en cru te zijn, is daar bij veel van die mannen een reden voor, dat kan gaan van zeer bizarre en vreemde gewoontes op seksueel vlak waarin de partner of potentiële partner zeker niet wil meegaan, tot allesbehalve aantrekkelijke eigenschappen.
Niet scheren, niet wassen, geen tanden poetsen, zweterig, ... Je kan het allicht zo gek niet bedenken wat je allemaal kan tegenkomen.
En dan qua stijlen of gewenste vragen: agressief, dominerend, mogelijk zelfs wurgseks of een klant die je gewoon afranselt en tot en met vernederd (dat gaat dan niet enkel over dirty talk natuurlijk maar littekens als van slagen, sigarettenpeuken in je lijf verbrand, nagels in je lijf gekrast, ... en iemand die je half woest ramt en in je wroet als een beest is ook wel pijnlijk volgens mij, ... krijg je niet zomaar weg. Sowieso ben je een gebruiksvoorwerp voor hen. Ze betalen en ze willen zoveel mogelijk waar voor hun geld, al kan jij je absoluut niet vinden in hun seksuele voorkeuren...

Naast het feit dat veel vrouwen er vast in zitten, er niet meer uitraken tenzij ze vluchten en een andere identiteit aannemen, moet je ook niet onderschatten dat velen zeer regelmatige spoedbezoekers zijn. Dan hebben we het nog niet over de gewone beroepsrisico's natuurlijk: SOA's ... met in extremum HIV dat fataal kan aflopen. 100% veiligheid is nooit gegarandeerd.
Iemand kan overigens ook altijd met wapens binnenkomen en je gewoon dwingen tot, zonder te betalen...

En het feit dat deze levensstijl je zeker geen voorspoed zal opleveren aangaande toekomstige relaties.

Zeker niet blind zijn voor deze valkuil dus en ik zou het je absoluut afraden.
Please zeker niet in een vissersbuurt. Met alle respect maar het volk dat je dan aantrekt, veel stereotieper marginaal in de rand levend en zeer plat volk met gebrekkige hygiëne (hoe kan het ook anders, wekenlang op een boot begot) en vreemde normen en waarden, zich zeer "stoer" (lees: bullebak) opstellend omdat ze denken dat het zo hoort of dit normaal vinden ...
Please, dit is het laatste en ook het laagste beroep dat je kan uitvoeren (immers iedere vrouw is er geschikt voor... op iedere vrouw zijn er wel types die erop vallen), maar dan nog in een havenkwartier, dat is echt het allerlaatste.
Een groter risico om slachtoffer te worden van geweld of ziektes, kan je moeilijk elders lopen geloof ik.


Het lijkt me toch belangrijk om eens door te nemen.



De gebrekkige hygiëne geldt uiteraard voor het cliënteel, niet voor de hoeren zelf. Die moeten natuurlijk wel hygiënisch zijn. Stel je voor zeg. :-S


Je aangetrokken voelen voor risico's en je laten leiden door het snel gewin, is één ding. Maar vergeet niet dat bij grote winsten grote risico's horen, net als grote verliezen.
Het grootste probleem van deze business is simpelweg dat je niet morgen zomaar even kan beslissen om ermee te stoppen, als jij of je partner of omgeving vinden dat het welletjes is geweest.

Soekie

Legacy Member
Niet onbelangrijk is dat je niet moet denken dat je vijf klanten per dag kan doen.
Als je zoveel seksuele ervaring hebt, zal je ook wel weten dat bepaalde penissen/mannen je pijn kunnen doen, erg veel pijn die een tijdje kan blijven en waarvan je moet herstellen...
Indien onvoldoende hersteltijd wordt het probleem enkel maar groter en kan het leiden tot permanente problemen (vaginisme, ...).

Nog, als je te veel gebruikt wordt leur je uit aan de binnenkant, om het crue te zeggen. Je kan het ook zien aan de buitenkant op den duur, mogelijk. Dat maakt je niet meer aantrekkelijk.

Om maar te zeggen dat het geld echt niet zo grof binnenstromen zal als je denkt.
Laten we het niet hebben over risico's en kosten van, zoals ik al zei: het huren van een plek, pooiers, condooms en ziektekosten (regelmatige soa-testen - die hoop ik toch dat je zal laten doen als je ietwat verstand hebt).

Dan een probleempje: niets is regulier natuurlijk, vermits het niet legaal is, maar gedoogd wordt. Voorlopig toch nog.
Dankzij de nieuwe regering Di Rupo heb je een groot probleem: zwart geld handlen wordt er zeker niet eenvoudiger op.
Probleem twee is dat je totaal niet in orde bent met je sociale zekerheid.
Je kan fluiten naar een pensioen, maar ook naar iets of wat compensatie ingeval van werkloosheid (er is veel concurrentie van buitenlandse vrouwen, en mannen kiezen liever iets exotisch... daarbij zijn het bodemprijzen...), ziekte of ongeval ... En zeker een ongeval kan al eens voorkomen.
Vergeet niet dat de meeste binnenshuis blessures door seks worden opgelopen. Dan heb ik het niet over wat ik reeds hoger noemde: het risico dat je te maken krijgt met agressie of gewoon minder snuggeren die niet beseffen dat bepaalde dingen gevaarlijk zijn, en zijn gevolgen.

Soekie

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Een job is een job :) Als gewone bediende of arbeid naaien ze u ook altijd... in de prostitutie kun je tenminste nog zelf kiezen wie u naait ^^

Nee ma ik snap het probleem niet. Het is wel 'normaal' elke avond café's af te schuimen in een poging smorgens wakker te worden naast een onbekende vrouw/man. Maar je lichaam (selectief) verkopen is opeens taboe? Raar hoor...

Weet gewoon waar je aan begint, screen je klanten en zoals altijd, doe het veilig.


(En aan degenen die zeggen dat vrouwen het beeld van seksobject in stand houden: wie betaalt er toch maar netjes voor? Er bestaan ook mannelijke prostituees hoor. Wat niet weet, dat niet deert)


EDIT: er van uitgaande dat madame Le Blue geen troll is ... wat ik betwijfel ma bon.

Niet iedereen over dezelfde kammen scheren aub.

Als u mijn mening wil weten: mensen die dit doen, zijn in mijn ogen nog lager dan hoeren.
Ze hebben zo weinig zelfrespect dat ze zich gewoon voor niets laten gebruiken. Dan vind ik ervoor betaald worden nog verkiesbaarder.
Gesteld dat er toch geen liefde mee gemoeid is.

Evelyn123

Legacy Member
Holdyourhead zei:
De punten die je probeert te maken in 1) komen naar mijn inziens toch redelijk overeen met wat ik al gezegd heb. Prostitutie is een goed betaalde job met weinig voorafgestelde vereisten dus je verkiest dit boven andere jobs waarin je jezelf beter kan ontwikkelen maar ook minder geld verdient en harder moet werken. Dit kan ik enkel verwoorden als geld- en gemakszucht.

De "leerzaamheid" van je beroep moet je toch relativeren als je kijkt wat de "leerzaamheid" van jobs zijn die je kunt uitoefenen met een master diploma.

De maatschappelijke rol die je uitoefent in de vorm van (anoniem) contact voor mensen die dat nodig hebben is beperkt. Huisdokters, psychologen, vrienden, familie, ... dienen hier ook voor.

Over die risico's heb ik toch ook enkele opmerkingen. Ten eerste beschermt een condoom niet tegen alle SOA's. Ten tweede heeft een condoom een betrouwbaarheid die niet boven de 98% komt. Ten derde ging mijn post over de prostitutie, niet over jouw persoonlijke situatie. Ik ben blij voor jouw dat verkrachtingen en dergelijke ver van je bed zijn, maar dit geldt niet voor de meeste prostituees. Hetzelfde voor jouw 3de punt. Je mag jouw situatie niet veralgemenen naar het gros van de prostituees want dit klopt gewoonweg niet.

Ik geloof dat je tevreden bent met je job. Maar om dan andere mensen aan te moedigen om hetzelfde te gaan doen gebaseerd op enkel jouw subjectieve ervaringen vind ik niet correct. De realiteit toont aan dat de prostitutie wereld geen vriendelijke wereld is.
Jij hebt een verkeerd beeld van de prostitutie. Ik kan me voorstellen dat een raamprostituee in contact komt met zatten en marginalen maar een escorte niet. Ik ken ook geen enkele collega die verkracht is door een klant of een soa heeft opgelopen. Het zijn de media die het zo voorstellen. Denk jij werkelijk dat mensen hun geheimpjes vertellen aan huisdokters en psychologen? Die maken daar geen tijd voor hoor. Ik maak me soms uren klaar om naar een klant te gaan, dan kan je nog moeilijk over gemakzucht spreken he.... Maar goed ieder zijn ding he.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan