Iemand
Legacy Member
Benjamin zei:Je parafraseert mij hier niet correct. Ik stel enkel dat ze een relatief hoog salaris hebben in verhouding tot de gevolgde opleiding en ik roep de vraag op ofdat juristen niet erg gemakkelijk uit het niets werk kunnen creëren voor andere juristen (als jij een rechtszaak tegen mij aanspant namens een klant van jou dan heb ik weinig andere keuze dan zelf ook een jurist in te huren, als jij nieuwe regels bedenkt als ambtenaar dan moeten andere juristen die regels weer uitwerken, toetsen etc.) zonder dat het in een relevante mate maatschappelijk nut heeft.
Verder vraag ik me inderdaad wel eens af ofdat notarissen niet enigzins parasiteren door zo'n hoge uurlonen te rekenen voor een produkt wat de klant gedwongen bij een notaris en dan ook nog bij een notaris in het betreffende land moet afnemen.
Ook bij bijv. psychologen en orthopedagogen die erg hoge uurtarieven kunnen rekenen omdat er lange wachtlijsten zijn krab ik achter mijn oren, ik heb niet eenzijdig mijn vizier gericht op die ene beroepsgroep.
Ben jij je er van bewust dat advocaten niet zelf processen starten uit het niets? Het zijn clienten die met hun problemen naar een advocaat gaan om een oplossing te vinden voor hun probleem.
Je moet overigens geen advocaat in de hand nemen op een proces. Daarnaast denk ik dat jij nog nooit een geschil hebt gevolgd/gehad. anders zou je ook weten dat er eerst meermaals in der minne contact is om een minnelijke schikking te treffen.
Daarnaast is de correcte prijs diegene die iemand wil betalen volgens mij en niet wat de goedkoopste is. If you pay peanuts, you'll only get a monkey.



