Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



. Want ww was bij ons in het tweede jaar bijna puur fysica en de pure basis. -> zeer simpel tov de fysica 3de en 4de jaar. Maar het is vaak nogal saai en omslachtig omdat de leerkrachten bij ons heel lang bij een onderwerp stil bleven staan. Dus je vervelen in zon'n les is niet zo moeilijk
. Wij hebben maandag economie. Super simpel en niet veel leerstof + een leerkracht die los verbetert en op pensioen gaat na dit schooljaar. En we zijn haar lievelingsklas
.Kan het nog simpeler dan da?jonaske_ zei:zeer simpel tov de fysica 3de en 4de jaar.


Neovo zei:het valt mij op dat velen van jullie maar 1 examen per dag hebben, of heb ik dat verkeerd voor? want bij ons op school is dat wel iets anders
Ik zit nu in het 5de jaar wiskunde wetenschappen (met 8u wiskunde)
Ik heb enkel nederlands, wiskunde en chemie gehad met pasen.
dit is mijn examenrooster
maandag (14/06) ges. + frans grammatica
dinsdag: eng. + aard.
woensdag: chemie + esthetica
donderdag: fysica theorie + fysica oef
vrijdag: mondeling nederlands
maandag: 2x wis. Analyse
dinsdag: duits + keuzevak (bij mij AutoCAD)
woensdag wis. Ruimtemeetkunde + mondeling gods.
donderdag: mondeling bio
vrijdag: mondeling frans
LegalExperience zei:ha we zaten vandaag in zelfde lokaal gast![]()



hier zesde jaar WeWi met 6 uur wiskunde, wij hebben voor alles één dag, wij hebben echter veel minder vakken als gij, wij hebben geen Frans, geen Engels, geen Duits, geen esthetica en wij hebben ook geen examen van keuzevakken.Neovo zei:het valt mij op dat velen van jullie maar 1 examen per dag hebben, of heb ik dat verkeerd voor? want bij ons op school is dat wel iets anders
Ik zit nu in het 5de jaar wiskunde wetenschappen (met 8u wiskunde)
Ik heb enkel nederlands, wiskunde en chemie gehad met pasen.
dit is mijn examenrooster
maandag (14/06) ges. + frans grammatica
dinsdag: eng. + aard.
woensdag: chemie + esthetica
donderdag: fysica theorie + fysica oef
vrijdag: mondeling nederlands
maandag: 2x wis. Analyse
dinsdag: duits + keuzevak (bij mij AutoCAD)
woensdag wis. Ruimtemeetkunde + mondeling gods.
donderdag: mondeling bio
vrijdag: mondeling frans
Wij hebben 3 dagen 2 vakken (bio+gesch, eng+gods en ndl+aardr).Neovo zei:het valt mij op dat velen van jullie maar 1 examen per dag hebben, of heb ik dat verkeerd voor? want bij ons op school is dat wel iets anders
Ik zit nu in het 5de jaar wiskunde wetenschappen (met 8u wiskunde)
Ik heb enkel nederlands, wiskunde en chemie gehad met pasen.
dit is mijn examenrooster
maandag (14/06) ges. + frans grammatica
dinsdag: eng. + aard.
woensdag: chemie + esthetica
donderdag: fysica theorie + fysica oef
vrijdag: mondeling nederlands
maandag: 2x wis. Analyse
dinsdag: duits + keuzevak (bij mij AutoCAD)
woensdag wis. Ruimtemeetkunde + mondeling gods.
donderdag: mondeling bio
vrijdag: mondeling frans
Neovo zei:Hoe kan je nu geen examen frans en engels hebben?
.zalig hadden wij dat ook maarblockkiller zei:permanente evaluatie,.

ns boy zei:Boh zalig, een goede voorbereiding is dat nu ook niet he.