Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fliblit

Legacy Member
eerste voor engels mondeling :ironic:

net in de bibliotheek een duits tijdschrift zitten analyseren, ik moet en zal het verstaan zodat ik niet moet terugkomen in augustus... ook al is het een mondeling examen :angry: stomme mondelinge examens

Baats

Legacy Member
Nog niks gedaan vandaag, en van't weekend zal er ook niet veel van komen met 't WK en de F1.

Maandag wiskunde :cry:

Leopold1964

Legacy Member
vandaag wat gedaan voor wetenschappelijk werk, man dat is ook een k*tvak :D
heb tot nu toe enkel wat van ww gedaan + half hoofdstuk engels, dinsdag heb ik ww & engels,
woensdag = frans
donderdag = bio + nederlands
vrijdag = aardrijkskunde
maandag = wiskunde
dinsdag = geschiedenis

:help:

noorderzon

Legacy Member
Wetenschappelijk Werk ? Is dat dat vak int tweede jaar of doe je een meer technische richting ?

Vandaag Duits gehad, nog nooit zo weinig geleerd voor een examen, zelfs minder dan voor een random toets, uiteindelijk redelijk chill examen

Maandag Frans, vooral vocabulaire, grammatica hebben we veel van gezien maar staat maar op 5 punten van 75 :crazy:

jonaske_

Legacy Member
Als je ww niet graag doet moet je al zeker geen wetenschappen gaan studeren ;). Want ww was bij ons in het tweede jaar bijna puur fysica en de pure basis. -> zeer simpel tov de fysica 3de en 4de jaar. Maar het is vaak nogal saai en omslachtig omdat de leerkrachten bij ons heel lang bij een onderwerp stil bleven staan. Dus je vervelen in zon'n les is niet zo moeilijk :). Wij hebben maandag economie. Super simpel en niet veel leerstof + een leerkracht die los verbetert en op pensioen gaat na dit schooljaar. En we zijn haar lievelingsklas :).

DaTa

Legacy Member
Woensdag Nederlands mondeling gehad, da ging redelijk, gistere godsdienst mondeling goed gegaan en vandaag was het de beurt aan chemie, geen hoogvlieger maar er wel door denk ik.
Maandag wiskunde deel 1 en donderdag het 2de deel.

freakykiller

Legacy Member
vanaf dinsdag
wis
eco
fys/aard
ned/est

(maandag) bio/gesch
frans
chem/eng
wisk/duits

Ik vrees voor ned/esth (veel vanbuitenblok werk, late avond)
en gesch/bio is zot veel :p
Frans is ook meestal veel wat minder plezant is niet na een weekend.
laatste dag valt nog goed mee (wisk is zeer weinig, lerares heeft 4 uur om 45 examens te verbeteren)

smitske

Legacy Member
Neovo zei:
het valt mij op dat velen van jullie maar 1 examen per dag hebben, of heb ik dat verkeerd voor? want bij ons op school is dat wel iets anders
Ik zit nu in het 5de jaar wiskunde wetenschappen (met 8u wiskunde)
Ik heb enkel nederlands, wiskunde en chemie gehad met pasen.

dit is mijn examenrooster

maandag (14/06) ges. + frans grammatica
dinsdag: eng. + aard.
woensdag: chemie + esthetica
donderdag: fysica theorie + fysica oef
vrijdag: mondeling nederlands
maandag: 2x wis. Analyse
dinsdag: duits + keuzevak (bij mij AutoCAD)
woensdag wis. Ruimtemeetkunde + mondeling gods.
donderdag: mondeling bio
vrijdag: mondeling frans

6de hier, alles is mondeling dus buiten 1 dag alles apart (normaal was alles apart maar regering moest weer zagen dat we niet aan de lesdage kwame...)

Tibokio

Legacy Member
LegalExperience zei:
ha we zaten vandaag in zelfde lokaal gast :p

Echt? Hoe kent gij mij? Wie zijt gij? :p

Ahja, gij hebt mij die cursus van godsdienst nekeer doorgestuurd! :D

Maar ik weet eigenlijk niet wie gij zijt... :p

blockkiller

Legacy Member
Neovo zei:
het valt mij op dat velen van jullie maar 1 examen per dag hebben, of heb ik dat verkeerd voor? want bij ons op school is dat wel iets anders
Ik zit nu in het 5de jaar wiskunde wetenschappen (met 8u wiskunde)
Ik heb enkel nederlands, wiskunde en chemie gehad met pasen.

dit is mijn examenrooster

maandag (14/06) ges. + frans grammatica
dinsdag: eng. + aard.
woensdag: chemie + esthetica
donderdag: fysica theorie + fysica oef
vrijdag: mondeling nederlands
maandag: 2x wis. Analyse
dinsdag: duits + keuzevak (bij mij AutoCAD)
woensdag wis. Ruimtemeetkunde + mondeling gods.
donderdag: mondeling bio
vrijdag: mondeling frans
hier zesde jaar WeWi met 6 uur wiskunde, wij hebben voor alles één dag, wij hebben echter veel minder vakken als gij, wij hebben geen Frans, geen Engels, geen Duits, geen esthetica en wij hebben ook geen examen van keuzevakken.

Proim

Legacy Member
Neovo zei:
het valt mij op dat velen van jullie maar 1 examen per dag hebben, of heb ik dat verkeerd voor? want bij ons op school is dat wel iets anders
Ik zit nu in het 5de jaar wiskunde wetenschappen (met 8u wiskunde)
Ik heb enkel nederlands, wiskunde en chemie gehad met pasen.

dit is mijn examenrooster

maandag (14/06) ges. + frans grammatica
dinsdag: eng. + aard.
woensdag: chemie + esthetica
donderdag: fysica theorie + fysica oef
vrijdag: mondeling nederlands
maandag: 2x wis. Analyse
dinsdag: duits + keuzevak (bij mij AutoCAD)
woensdag wis. Ruimtemeetkunde + mondeling gods.
donderdag: mondeling bio
vrijdag: mondeling frans
Wij hebben 3 dagen 2 vakken (bio+gesch, eng+gods en ndl+aardr).
Wisk I en II, fr, chemie, fys zijn wel apart. En dan nog 3 mondelinge van fr, chemie en ndl.

Nooby4Ever

Legacy Member
maandag wiskunde hier hangt mijn jaar van af :sad:

en donderdag nog is wiskunde

Anoniem04

Legacy Member
Wij hebben ook maar 1 vak per dag, onze examenperiode duurt 2 weken en half.

Morrissey

Legacy Member
Maandag Wiskunde, moet normaal wel lukken. Daarna enkele rustige dagen met Frans en Engels, maar Nederlands gaat de hel worden :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan