als ik u ne raad mag geven voor hoer onderwijs, onderschat dat niet. Ge kunt wel kiezen, maar ge zult (voornamelijk in de eerste jaren) veel dingen voorkrijgen die ge echt niet wilt doen. Weinig richtingen hebben bvb keuzevakken.
@Baats: als ge hoger onderwijs gaat doen, staat maar sebiet van die mentaliteit af. Ik heb mijn eerste jaar de grond ingeduwd door te veronderstellen dat zoiets haalbaar is, maar het is altijd zwaarder dan het lijkt
Nu, 'k wil eigenlijk maar zeggen dat hoger onderwijs nie echt een paradijs is vergeleken met het middelbaar. Sure, ge krijgt veel meer vrijheid (meer op de unief dan op de hogeschool), maar dat is deel van de miserie, trust me