Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kowalskii zei:Kweni als je in het 6e middelbaar zo'n 300blz wiskunde moet verwerken op 1 namiddag en als je nog af en toe een pauze pakt. Vind ik het niet abnormaal dat ik bezig was tot kwart voor twaalf...
smitske zei:en dan krijg je het exaam en dan blijkt da ge nen hoop voor niks hebt gedaan en nog los erdoor bent, kon er niks van thuis en opt exaam deed ik 1 damme fout maar nog ruim 80% maar moet nog een deel doen van kansrekenne.
Anywayz net eerste week gehad, ging relatief goed, toch niks waar ik zwaar voor gebuisd ben, alsik al ergens voor gebuisd ben maar nog 3 zware exames in de komende week +1 dag waar ik nog serieus wa voor moet doen ><
Nooby4Ever zei:esthetica zal wel rond de 50 zijn zoals altijd en Engels ging goed maar ik kan beter was wat zenuwachtigad:


Apex zei:Lol esthetica?
Daar had ik zelfs nooit examen van, ... of testen.. of taken
Was niet meer dan een uurtje in een klas zitten praten met de buur terwijl er een saai filmpje als tweede optie speelde.
ad: en natuurlijk leert niemand daar deftig voor 
Nooby4Ever zei:bij ons bestaat de les van esthetica maandag morgen als ontwaak uurtje, niemand kan het iets schelen wat er gezegd wordt. We doen ongeveer 1 toets per trimester en moesten voor het examen 8pagina's (deftig opgeschreven 4 ofzo) + in HB nog wat.
Maar die stelt dan zo een klote vragen op het examenad: en natuurlijk leert niemand daar deftig voor
![]()

Apex zei:Waarom zelfs nog maar moeite doen voor zo een nutteloos vak als de rest van de punten goed zijn![]()

Nooby4Ever zei:Maar die stelt dan zo een klote vragen op het examenad: en natuurlijk leert niemand daarvoor
![]()


gthizzang zei:Maandag Latijn, 6e jaar. Ik moet 60 hebben op het examen om de helft te halen... Problemen.![]()
Tacitus, Lipsius, Romeins recht, tekst over Livia Drusila...
Ik doe het écht ni graag, leerkracht dit jaar was een ramp.
Ik wil echt geen herexamen aan mijn kloten hebben. Kerel gaat wel alles doen om mij derdoor te trekken ma kvind het echt moeilijk, ligt mij voor geen hol.
Baats zei:Ik voorspel niet veel goeds voor Nederlands bij jou..
Tibokio zei:Maandag Latijn, en zoals eerder gezegd: ik heb geen examen maar een toets, hoera![]()
