Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lospeed

Legacy Member
frans ging heel goed (tegen de verwachtingen in :P)
morgen fysica, als die goed lukt nog 1tje (wiskunde) om voor op te letten, de rest wordt chillen :)

Tibokio

Legacy Member
Wiskunde ging oké ^^

Maandag een kleine toets van Latijn aangezien het permanente evaluatie is, dus geen examen!

Rustig weekend, hoera!

smitske

Legacy Member
Kowalskii zei:
Kweni als je in het 6e middelbaar zo'n 300blz wiskunde moet verwerken op 1 namiddag en als je nog af en toe een pauze pakt. Vind ik het niet abnormaal dat ik bezig was tot kwart voor twaalf...

en dan krijg je het exaam en dan blijkt da ge nen hoop voor niks hebt gedaan en nog los erdoor bent, kon er niks van thuis en opt exaam deed ik 1 damme fout maar nog ruim 80% maar moet nog een deel doen van kansrekenne.

Anywayz net eerste week gehad, ging relatief goed, toch niks waar ik zwaar voor gebuisd ben, alsik al ergens voor gebuisd ben maar nog 3 zware exames in de komende week +1 dag waar ik nog serieus wa voor moet doen ><

Baats

Legacy Member
smitske zei:
en dan krijg je het exaam en dan blijkt da ge nen hoop voor niks hebt gedaan en nog los erdoor bent, kon er niks van thuis en opt exaam deed ik 1 damme fout maar nog ruim 80% maar moet nog een deel doen van kansrekenne.

Anywayz net eerste week gehad, ging relatief goed, toch niks waar ik zwaar voor gebuisd ben, alsik al ergens voor gebuisd ben maar nog 3 zware exames in de komende week +1 dag waar ik nog serieus wa voor moet doen ><

Ik voorspel niet veel goeds voor Nederlands bij jou..

Nooby4Ever

Legacy Member
esthetica zal wel rond de 50 zijn zoals altijd en Engels ging goed maar ik kan beter was wat zenuwachtig :sad:

Apex

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
esthetica zal wel rond de 50 zijn zoals altijd en Engels ging goed maar ik kan beter was wat zenuwachtig :sad:

Lol esthetica? :oink:
Daar had ik zelfs nooit examen van, ... of testen.. of taken :D
Was niet meer dan een uurtje in een klas zitten praten met de buur terwijl er een saai filmpje als tweede optie speelde.

Nooby4Ever

Legacy Member
Apex zei:
Lol esthetica? :oink:
Daar had ik zelfs nooit examen van, ... of testen.. of taken :D
Was niet meer dan een uurtje in een klas zitten praten met de buur terwijl er een saai filmpje als tweede optie speelde.

bij ons bestaat de les van esthetica maandag morgen als ontwaak uurtje, niemand kan het iets schelen wat er gezegd wordt. We doen ongeveer 1 toets per trimester en moesten voor het examen 8pagina's (deftig opgeschreven 4 ofzo) + in HB nog wat.

Maar die stelt dan zo een klote vragen op het examen :sad: en natuurlijk leert niemand daar deftig voor :unsure:

Apex

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
bij ons bestaat de les van esthetica maandag morgen als ontwaak uurtje, niemand kan het iets schelen wat er gezegd wordt. We doen ongeveer 1 toets per trimester en moesten voor het examen 8pagina's (deftig opgeschreven 4 ofzo) + in HB nog wat.

Maar die stelt dan zo een klote vragen op het examen :sad: en natuurlijk leert niemand daar deftig voor :unsure:

Waarom zelfs nog maar moeite doen voor zo een nutteloos vak als de rest van de punten goed zijn :unsure:

Nooby4Ever

Legacy Member
Apex zei:
Waarom zelfs nog maar moeite doen voor zo een nutteloos vak als de rest van de punten goed zijn :unsure:

ik zal mezelf wat duidelijker maken :p

Nooby4Ever zei:
Maar die stelt dan zo een klote vragen op het examen :sad: en natuurlijk leert niemand daarvoor :unsure:

:unsure:

Morrissey

Legacy Member
Godsdienst viel mee, had het iets makkelijker verwacht, maar normaal wel geslaagd. Natuurwetenschappen had ik dan weer moeilijker verwacht :p. Al mijn oefeningen waren al juist, dus normaal ben ik er wel ruimschoots door.

Th1x4nG

Legacy Member
Maandag Latijn, 6e jaar. Ik moet 60 hebben op het examen om de helft te halen... Problemen. :unsure:
Tacitus, Lipsius, Romeins recht, tekst over Livia Drusila...
Ik doe het écht ni graag, leerkracht dit jaar was een ramp. :(

Ik wil echt geen herexamen aan mijn kloten hebben. Kerel gaat wel alles doen om mij derdoor te trekken ma kvind het echt moeilijk, ligt mij voor geen hol.

boeffel

Legacy Member
gthizzang zei:
Maandag Latijn, 6e jaar. Ik moet 60 hebben op het examen om de helft te halen... Problemen. :unsure:
Tacitus, Lipsius, Romeins recht, tekst over Livia Drusila...
Ik doe het écht ni graag, leerkracht dit jaar was een ramp. :(

Ik wil echt geen herexamen aan mijn kloten hebben. Kerel gaat wel alles doen om mij derdoor te trekken ma kvind het echt moeilijk, ligt mij voor geen hol.

know the feeling, ook maandag 45 halen... :/

kutleerkracht, zeker 40 verschillende tekstjes gezien, geen grammaticakennis meer

zal wel gaan hoop ik

_ns_

Legacy Member
Zelf woensdag latijn, maar daar hebben we met Pasen al examen van gehad, dus dat valt vrij goed mee qua leerstof :).

Tibokio

Legacy Member
Maandag Latijn, en zoals eerder gezegd: ik heb geen examen maar een toets, hoera :D

Th1x4nG

Legacy Member
Bij Latijn is het echt meer dan bij eender welk ander vak de leerkracht die het interessant maakt, en da's totaal ni het geval. Ik denk me heimwee terug aan Ovidius in het vierde jaar, Daedalus en Icarus... Da was pas tof om te lezen. :)

smitske

Legacy Member
Baats zei:
Ik voorspel niet veel goeds voor Nederlands bij jou..

t'is allemaal mondeling so no worries, trouwes niemand typt hier fatsoenlijk nederlands behalve een paar zagevente zoals u die zitte te blijte voor dialect of typfoute...


Gelukkig geen latijn, liever wiskunde xp
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan