Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nooby4Ever

Legacy Member
Dillyracer zei:
Wij hebben ook maar 1 vak per dag, onze examenperiode duurt 2 weken en half.

ik heb 11 dagen examen 1x 2 vakken op 1 dag :love:, ik haat echt als er 2 vakken per dag zijn

truifel

Legacy Member
Neovo zei:
zalig hadden wij dat ook maar :(
Ik vraag me dan af waarom ze bij ons op school dan altijd zitten te zagen dat ze geen extra examen dagen kunnen geven omdat we nu al aan het max ziten.

Weet je dat ik op woensdag 30/06 ook nog verplicht naar school moet voor 2 uur bezinning + rapport ophalen.

In principe moet je ELKE dag tot 30/06 naar school gaan... Wees blij dat ze enkele dagen nodig hebben om te 'delibereren' en dat je dan vrijaf hebt... Wij hadden ook bezinning op school hoor, op die 2u gaat het nu niet komen :). Want als ze strikt de regels volgen, dan zou ge zelfs op 30/06 tot 16u (of tot hoe lang duurt de school?...) naar school moeten :).

Baats

Legacy Member
Fireflies zei:
Maandag Wiskunde, moet normaal wel lukken. Daarna enkele rustige dagen met Frans en Engels, maar Nederlands gaat de hel worden :(

Ik heb ook Wiskunde. Maar ik heb het nu al zoveel geleerd dat ik bijna alles al kan :/

boeffel

Legacy Member
Latijn...

gaat echt moeilijk worden, hopelijk wat punten voor mijn kostuum :)

Notorious

Legacy Member
Iemand die nog een overzichtje heeft voor rekenen in het oneinde? (bv: X/+oneindig= ?)

blockkiller

Legacy Member
Weet ge wat echt irritant is, als wij ons rapport moeten gaan halen is daar altijd zo'n bespreken met de klasleraar bij, en de duurt dus zeker 5 minuten per persoon, voor de zwakkeren kan da goed een kwartier zijn, als er dan 10 voor u zijn, zit ge u daar een uur op te jagen.

boeffel

Legacy Member
Notorious zei:
Iemand die nog een overzichtje heeft voor rekenen in het oneinde? (bv: X/+oneindig= ?)

oneindig/oneindig= kan niet

x/oneindig= 0


zoek nekeer op he, kben alles al vergeten :D

Neovo

Legacy Member
truifel zei:
In principe moet je ELKE dag tot 30/06 naar school gaan... Wees blij dat ze enkele dagen nodig hebben om te 'delibereren' en dat je dan vrijaf hebt... Wij hadden ook bezinning op school hoor, op die 2u gaat het nu niet komen :). Want als ze strikt de regels volgen, dan zou ge zelfs op 30/06 tot 16u (of tot hoe lang duurt de school?...) naar school moeten :).

Oké maar als je vergelijkt met de scholen in de buurt.

Lospeed

Legacy Member
maandag wisk: integralen en kansrekenen... da wordt fkes sterven
dinsdag ook wisk: statistiek en ruimtemeetkunde... da wordt ophalen wat'k de maandag verkloot eb

f_dieleman

Legacy Member
Dillyracer zei:
Wij hebben ook maar 1 vak per dag, onze examenperiode duurt 2 weken en half.

Damn, kan je je leerlingen nog meer verpamperen, moestek leerkracht worden, ik zou me dood ergeren. :x

En boeffel, waarom zou oneindig/oneindig niet kunnen?

Nicholas1992

Legacy Member
Maandag : Wiskunde +/- 500 blz theorie over Analytische Meetkunde, Analyse, Combinatieleer en statistiek ..

Dinsdag : oefening op alles

Ik heb een paar toffe dagen voor de boeg :doh:

_ns_

Legacy Member
Aleh, voor de laatste keer nog eens wiskunde leren, daarna nooit meer :).

LegalExperience

Legacy Member
Tibokio zei:
Echt? Hoe kent gij mij? Wie zijt gij? :p

Ahja, gij hebt mij die cursus van godsdienst nekeer doorgestuurd! :D

Maar ik weet eigenlijk niet wie gij zijt... :p

ella ella cursus :p da was wel u volledig examen eh ^^
ge hebt geluk gehad want kameraad van mij had ander examen :s

ik ben die gast die als eerste afgaf ;)

Loxiax

Legacy Member
Brrrr, maandag als eerste examen al van eerste keer mijn hoofdvak ==> Economie, wat ik 9 uur heb x), zal keer goe doorstuderen worden! Maar daarna is het chill voor de rest van de examenperiode :)

_ns_

Legacy Member
Twilt hier weer niet lukken he :p. Heb echt geen probleme om andere vakken te leren, maar wiskunde.. :cry:

Tibokio

Legacy Member
LegalExperience zei:
ella ella cursus :p da was wel u volledig examen eh ^^
ge hebt geluk gehad want kameraad van mij had ander examen :s

ik ben die gast die als eerste afgaf ;)

Hehe, ja, merci daarvoor, kheb er eind de 80% mee gehaald voor godsdienst toen!

Die als eerste afgaf... Hmm.. Geen idee, ik vergeet snel gezichten :p

Als we nog nekeer in 't zelfde lokaal zitten, spreek mij dan nekeer aan, dan weet ik wie dat ge zijt :p

Cookiebear

Legacy Member
Ik heb nog niets moeten leren, buiten mijn 1e examen Frans, ik lees gewoon alles als ik 's morgens op de bus zit. :unsure:

Nog maar 3 examens te gaan (ik had er maar 8 in totaal).
Wiskunde, Nederlands, Engels... Enkel Nederlands is een schijtvak om te leren.

Maar ja... KSO... :)

_ns_

Legacy Member
Cookiebear zei:
Ik heb nog niets moeten leren, buiten mijn 1e examen Frans, ik lees gewoon alles als ik 's morgens op de bus zit. :unsure:

Nog maar 3 examens te gaan (ik had er maar 8 in totaal).
Wiskunde, Nederlands, Engels... Enkel Nederlands is een schijtvak om te leren.

Maar ja... KSO... :)

Is dat speciaal onderwijs ofzo? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan