Nooby4Ever
Legacy Member
Dillyracer zei:Wij hebben ook maar 1 vak per dag, onze examenperiode duurt 2 weken en half.
ik heb 11 dagen examen 1x 2 vakken op 1 dag
, ik haat echt als er 2 vakken per dag zijnVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Wij hebben ook maar 1 vak per dag, onze examenperiode duurt 2 weken en half.
, ik haat echt als er 2 vakken per dag zijnNeovo zei:zalig hadden wij dat ook maar
Ik vraag me dan af waarom ze bij ons op school dan altijd zitten te zagen dat ze geen extra examen dagen kunnen geven omdat we nu al aan het max ziten.
Weet je dat ik op woensdag 30/06 ook nog verplicht naar school moet voor 2 uur bezinning + rapport ophalen.
. Want als ze strikt de regels volgen, dan zou ge zelfs op 30/06 tot 16u (of tot hoe lang duurt de school?...) naar school moeten
.Fireflies zei:Maandag Wiskunde, moet normaal wel lukken. Daarna enkele rustige dagen met Frans en Engels, maar Nederlands gaat de hel worden![]()
Notorious zei:Iemand die nog een overzichtje heeft voor rekenen in het oneinde? (bv: X/+oneindig= ?)

truifel zei:In principe moet je ELKE dag tot 30/06 naar school gaan... Wees blij dat ze enkele dagen nodig hebben om te 'delibereren' en dat je dan vrijaf hebt... Wij hadden ook bezinning op school hoor, op die 2u gaat het nu niet komen. Want als ze strikt de regels volgen, dan zou ge zelfs op 30/06 tot 16u (of tot hoe lang duurt de school?...) naar school moeten
.
Dillyracer zei:Wij hebben ook maar 1 vak per dag, onze examenperiode duurt 2 weken en half.

Tibokio zei:Echt? Hoe kent gij mij? Wie zijt gij?
Ahja, gij hebt mij die cursus van godsdienst nekeer doorgestuurd!
Maar ik weet eigenlijk niet wie gij zijt...![]()
da was wel u volledig examen eh ^^

ns boy zei:Twilt hier weer niet lukken he. Heb echt geen probleme om andere vakken te leren, maar wiskunde..
![]()
LegalExperience zei:ella ella cursusda was wel u volledig examen eh ^^
ge hebt geluk gehad want kameraad van mij had ander examen
ik ben die gast die als eerste afgaf![]()


f_dieleman zei:En boeffel, waarom zou oneindig/oneindig niet kunnen?

Cookiebear zei:Ik heb nog niets moeten leren, buiten mijn 1e examen Frans, ik lees gewoon alles als ik 's morgens op de bus zit.
Nog maar 3 examens te gaan (ik had er maar 8 in totaal).
Wiskunde, Nederlands, Engels... Enkel Nederlands is een schijtvak om te leren.
Maar ja... KSO...![]()
