Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lospeed

Legacy Member
morgen beginnen met frans,
zie het wel zitten voor frans te zijn
hopelijk ben'k er, zoals al altijd gelukt is tot nu toe, door

noorderzon

Legacy Member
ns boy zei:
Pff ik krijg morgen begot ne steen voorgeschoteld die ik moeten bespreken... Aardrijkskunde :sop:...
²
Wat ne zever dat ge moet kennen in het laatste jaar, man man, en dan nog zo'n cursus die helemaal niet logisch in elkaar steekt. Gelukkig moogt ge altijd atlas en handboek gebruiken, als ge daar alles goed weet staan kunt ge punten winnen maja...

Baats

Legacy Member
Slechts een 100-tal pagina's wetenschappen tegen morgen, ik doe't wreed op't gemakske met veel te veel pauzes :) Straks afwerken en dan vanavond de samenvatting nog eens lezen..

_ns_

Legacy Member
Vandaag echt al de ballen gedaan :p. Godsdienst nog geen uur, maar das zo'n vak dat ge nu eenmaal niet kunt leren, bij deze leraar althans. Dan nog een één uursvak dat ik overschat had :unsure:.

Morrissey

Legacy Member
Tibokio zei:
Same here. Al word ik soms wel nerveus als ik besef dat iedereen nu ijverig zit te leren behalve ik :s

², ik heb van de hele namiddag amper iets gedaan, omdat ik gewoon klaar ben. En dan lees je op de fb-status van, welliswaar het domste wijf van mijn klas, dat ze middelen nodig heeft om de nacht door te steken.

Nuja, eerder een aandachtshoer dan wat anders, maar doet toch altijd even raar als jij dan na 2 uurtjes klaar bent :p

Maar kom, hetgeen we moeten kennen is gewoon lachwekkend.

-Grammatica: Datief, het Nederlandse 'naar', Adjektiven, personalpronomen, voorzetsels en de genetief.
-woordenschat: 3 voclijsten van pakweg 40 woorden elk + 20 zinnen/lijst. Dus een 120-tal woorden en 60 zinnen.
-Teksten: Hier en daar wat teksten lezen uit het handboek en daar wat over leren.

Met alle respect, maar daar kan je nu toch niet meer dan pakweg 5 uur aan leren? :p

Proim

Legacy Member
Klaar met biologie, straks nadat ik klaar met geschiedenis nog wat stamboomoefeningen maken i.v.m. erfelijkheid.
Zal weer leuk worden om iedereen morgenochtend te zien flippen :')

Tremium

Legacy Member
Vandaag Frans. Weinig voor gedaan, ging vlot.
Morgen Nederlands, veel te saaie leerstof. Straks nog een laatste kans geven, anders heb ik pech :p.

Papam

Legacy Member
Argh bijna alles gedaan van biologie en geschiedenis, nu gwn nog fcking saaie erfelijkheid doen, echt niet iets om nar uit te kijken

Kowalskii

Legacy Member
wiskunde :| Veel te veel, ben nu ong. bijna rondgeraakt maar moet nog theorie leren muh zal semi-nachtwerk worden

Proim

Legacy Member
Biologie en geschiedenis vielen mee vandaag, alleen hebben mijn hersens precies iets tegen stamboomoefeningen. Hopelijk wil ze hier daar een punt toekennen :unsure:

Morgen godsdienst en Engels.

blockkiller

Legacy Member
Ik vind examens eigenlijk best wel chill, ik heb veel meer vrije tijd dan wanneer ik naar school moet. Ik kan de meeste dingen wel op betrekkelijk korte termijn leren.

Alexat

Legacy Member
Bio ging goed, morgen chemie, spijtig dat ik geen cursus heb en enkel een handboek :sad:

Morrissey

Legacy Member
Duits ging relatief goed, woordenschat amper bekeken, omdat ze daar toch amper iets van vraagt, en ik had nog quasi alles juist. Mondeling was ook relatief goed.

Morgen Godsdienst en Natuurwetenschappen, gelukkig al wat voor gedaan, dus lazy afternoon. :)

Oij

Legacy Member
Natuurwetenschappen ging vlot!

Morgen mondeling geschiedenis, leerstof valt goed mee en is niet extreem veel.
Al begin ik al bang te worden voor haar vragen, haar kennende...:sop:

Baats

Legacy Member
Morgen mondeling Godsdienst, ik kijk er steeds minder en minder naar uit...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan