Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Archief - Examens middelbaar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
²
Wat ne zever dat ge moet kennen in het laatste jaar, man man, en dan nog zo'n cursus die helemaal niet logisch in elkaar steekt. Gelukkig moogt ge altijd atlas en handboek gebruiken, als ge daar alles goed weet staan kunt ge punten winnen maja...
Slechts een 100-tal pagina's wetenschappen tegen morgen, ik doe't wreed op't gemakske met veel te veel pauzes Straks afwerken en dan vanavond de samenvatting nog eens lezen..
Vandaag echt al de ballen gedaan . Godsdienst nog geen uur, maar das zo'n vak dat ge nu eenmaal niet kunt leren, bij deze leraar althans. Dan nog een één uursvak dat ik overschat had .
², ik heb van de hele namiddag amper iets gedaan, omdat ik gewoon klaar ben. En dan lees je op de fb-status van, welliswaar het domste wijf van mijn klas, dat ze middelen nodig heeft om de nacht door te steken.
Nuja, eerder een aandachtshoer dan wat anders, maar doet toch altijd even raar als jij dan na 2 uurtjes klaar bent
Maar kom, hetgeen we moeten kennen is gewoon lachwekkend.
-Grammatica: Datief, het Nederlandse 'naar', Adjektiven, personalpronomen, voorzetsels en de genetief.
-woordenschat: 3 voclijsten van pakweg 40 woorden elk + 20 zinnen/lijst. Dus een 120-tal woorden en 60 zinnen.
-Teksten: Hier en daar wat teksten lezen uit het handboek en daar wat over leren.
Met alle respect, maar daar kan je nu toch niet meer dan pakweg 5 uur aan leren?
Klaar met biologie, straks nadat ik klaar met geschiedenis nog wat stamboomoefeningen maken i.v.m. erfelijkheid.
Zal weer leuk worden om iedereen morgenochtend te zien flippen :')
Biologie en geschiedenis vielen mee vandaag, alleen hebben mijn hersens precies iets tegen stamboomoefeningen. Hopelijk wil ze hier daar een punt toekennen
Ik vind examens eigenlijk best wel chill, ik heb veel meer vrije tijd dan wanneer ik naar school moet. Ik kan de meeste dingen wel op betrekkelijk korte termijn leren.
Duits ging relatief goed, woordenschat amper bekeken, omdat ze daar toch amper iets van vraagt, en ik had nog quasi alles juist. Mondeling was ook relatief goed.
Morgen Godsdienst en Natuurwetenschappen, gelukkig al wat voor gedaan, dus lazy afternoon.
Morgen mondeling Godsdienst, ik kijk er steeds minder en minder naar uit...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.