Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tweak37

Legacy Member
AmandaH zei:
Waarom niet? Door in totaal is door in totaal.

Afijn, algemene uitspraken zijn gevaarlijk omdat een school dat zelf mag bepalen. Doet er niet toe, het was toch maar hypothetisch.

_ns_

Legacy Member
Volgens de vernieuwde regels(voor retorica) zit het zo: vanaf drie herexamens moet je blijven zitten. Voor welk vak je een herexamen hebt, hangt dan weer deels af van je leraren/deliberatie.

Burntfaceman

Legacy Member
Fysica vandaag was om mee te lachen. Duits viel wel mee.

Aprella

Legacy Member
Vandaag wiskunde gehad, kansrekenen....
we wisten ongeveer welke vragen we gingen krijgen en waar we welke formules moesten gebruiken... easy dus....

Morgen Nederlands.... niet echt een blokvak!

boeffel

Legacy Member
Aprella zei:
Vandaag wiskunde gehad, kansrekenen....
we wisten ongeveer welke vragen we gingen krijgen en waar we welke formules moesten gebruiken... easy dus....

Morgen Nederlands.... niet echt een blokvak!

toch een struikelvak :P

Manudd

Legacy Member
-Steve- zei:
Donderdag beginnen met Fysica. Onder het ajar geen zak voor gedaan en ik moet nu nog deftig beginnen leren. Samen met Chemie zijn dat de enige twee vakken waar ik echt voor vrees. Vrijdag Frans, dat zie ik voor een keer zitten. Bij mij is het de 24ste gedaan met mondeling geschiedenis, chill dus. :D

amai ik ook zo toevallig..., steve van mijn klas?:p

Proim

Legacy Member
Bleh, echt geen zin om wat voor te bereiden vandaag. Misschien straks toch nog wat chemie verder bekijken tot waar ik gisteren ging doen :unsure:

_ns_

Legacy Member
Sebiet nog wat tekst proberen te vertalen, das dan al iets minder voor morgen :).

Nooby4Ever

Legacy Member
morgen beginnen studeren voor gesch, woensdag eerste examen :(

Lospeed

Legacy Member
eindelijk deftig begonnen met leren,

de helft van examen frans (donderdag) gedaan op 2klein uurkes :)
nu da'k goe begonne ben me lere zie'k et weer goe zitte, vanaf da'k goe op dreef ben ben'k nie meer te stoppe tot pakweg het voorlaatste examen, dan val'k weer stil :P

Baats

Legacy Member
Morgen begin ik met......


esthetica!


De volle 10 pagina's, jawel!

Nooby4Ever

Legacy Member
ben al 1 maal door geschiedenis en het gaat vlot , nu nog paar keer doorlezen voor de details vast te zetten :)

Morgen bio leren dat zal wat moeilijker zijn met al die irritante namen *zucht*

blockkiller

Legacy Member
morgen beginnen we eraan met Wiskunde, ik heb eigenlijk al alles geleerd, dus als ons ma thuiskomt alles nog eens herhalen.

Jessed

Legacy Member
Ook morgen beginnen se. Vanaf de eerste dag al wiskunde en biologie aan m'n broek :sop:

Economie-Wetenschappen btw

Proim

Legacy Member
Straks al eens beginnen aan bio en misschien hopen op wat studie morgenochtend ^^
En dan vliegen we erin :D

Uit voorzorg wel al laptop naar de living verhuizen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan