Tweak37
Legacy Member
AmandaH zei:Waarom niet? Door in totaal is door in totaal.
Afijn, algemene uitspraken zijn gevaarlijk omdat een school dat zelf mag bepalen. Doet er niet toe, het was toch maar hypothetisch.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AmandaH zei:Waarom niet? Door in totaal is door in totaal.
Aprella zei:Vandaag wiskunde gehad, kansrekenen....
we wisten ongeveer welke vragen we gingen krijgen en waar we welke formules moesten gebruiken... easy dus....
Morgen Nederlands.... niet echt een blokvak!

-Steve- zei:Donderdag beginnen met Fysica. Onder het ajar geen zak voor gedaan en ik moet nu nog deftig beginnen leren. Samen met Chemie zijn dat de enige twee vakken waar ik echt voor vrees. Vrijdag Frans, dat zie ik voor een keer zitten. Bij mij is het de 24ste gedaan met mondeling geschiedenis, chill dus.![]()

Burntfaceman zei:Fysica vandaag was om mee te lachen. Duits viel wel mee.
kakmongool zei:
Manudd zei:amai ik ook zo toevallig..., steve van mijn klas?![]()
