make_choice
Legacy Member
wild bass zei:de temperatuur en de bewolking
Lagedruk : meestal veel bewolking ; regenzones ; warm in de winter (in vgl met normalen) / koud in de zomer
hogedruk: meestal veel zon; koud in de winter / warm in de zomer
(al spelen de windrichtingen waaruit de H / L druk komt natuurlijk ook n rol voor de temperatuur)
. Ook op het examen van morgen mag ik 0 procent halen en ik ben er in totaal nog door. No stress 





