Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

landrote

Legacy Member
vandaag chemie en geschiedenis gehad,
chemie is redelijk gegaan, geschiedenis goed

morgen biologie

Racing_Genk

Legacy Member
morgen godsdienst, ik kan mij daar nie meer voor motiveren zo opt einde vd e xamens

Ironpole

Legacy Member
rebensmans zei:
Lol, voor elk vak hangt het heel veel van de leerkracht af hoor

Tot zover ik weet vult gij zelf uw examen in.
Maar kan zijn dat dat tegenwoordig al veranderd is.
Straf.

Digital Lies

Legacy Member
[rant]
Morgen aardrijkskunde. Zo'n kutvak. >.< Vorig jaar was dat nog een beetje interessant want het ging toen over sterren en de kosmos enzo.

Maar dit jaar? alluviale bodems, geologie en quartaire klimaatsveranderingen? Belachelijk veel ingewikkelde termen van buiten leren die geen enkel praktisch nut hebben...

Het vak zou misschien nog interessant zijn met een goeie leerkracht, ma wij hebben echt zo'n klotewijf die tegen de muren zit les te geven en belachelijk onoverzichtelijk lesgeeft. (De helft van de tijd weet ze zelf nie bij welk puntje ze nu zat en moet ze het aan een leerling vragen) Der is niemand van onze klas die echt een volledige cursus heeft en die wat orde in de wanorde kan scheppen...

Pff, morgen de allerlaatste keer, en maar best ook....
[/rant]

Morrissey

Legacy Member
Dadelijk examen natuurwetenschappen. Ik ken alles, hopelijk is het niet al te moeilijk en haal ik een fraai percentage.

Morgen nog geschiedenis ( weinig goesting in maar bon) en we nemen afscheid van het ASO :)

Tibokio

Legacy Member
Same, morgen ook geschiedenis. Écht geen goesting meer. Al die zever...

Gelukkig ging mijn Engels daarnet goed :D

robke821

Legacy Member
Ironpole zei:
Tot zover ik weet vult gij zelf uw examen in.
Maar kan zijn dat dat tegenwoordig al veranderd is.
Straf.

Het examen invullen doet ge natuurlijk helemaal zelf, het examen opstellen daarentegen hangt volgens mij nog altijd van de leerkracht af, (kan zijn dat dat tegenwoordig al veranderd is, maar dat zou ik straf vinden.)

Morrissey

Legacy Member
Natuurwetenschappen toch wel geowned vandaag, ik schat rond de 80 % :) Het ging echt goed, alle oefeningen hermaken helpt echt wel, daar heb ik sowieso mijn maximum op.

Morgen geschiedenis, c'moon!

Nas

Legacy Member
Godsdienst: faal. Die pé geeft voor elke vraag tien lijntjes om te schrijven. En dan is mijn antwoord zo 3 lijntjes :unsure:
Aardrijkskunde: Goh ja, die kankerteef moest het weer lastig maken.

Morgen Nederlands: redelijk veel, maar een mondeling helpt ook al

moustii

Legacy Member
vandaag frans gehad, is echt wel goed gedaan :)

morge chemie fffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

leekracht die geen les kan geven + onoverzichtelijke cursus = fail

s0123986

Legacy Member
Vandaag: Nederlands was echt makkelijk

Morgen: Esthetica en open boekexamen van geschiedenis. Esthetica zie ik echt nie zitten, gewoon een cursus van buiten leren, want er zit echt geen logica of rode draad in die cursus.

mayrbek

Legacy Member
ik leer altijd zo superveel
dan blijken die examens niet moeilijk te zijn maar er zijn toch soms paar vragen die ik niet ken :p
morgen eindig ik met islam veel te moeilijk vak :p

McGregor

Legacy Member
s0123986 zei:
Vandaag: Nederlands was echt makkelijk

Morgen: Esthetica en open boekexamen van geschiedenis. Esthetica zie ik echt nie zitten, gewoon een cursus van buiten leren, want er zit echt geen logica of rode draad in die cursus.

Ahh gij zit nog in het middelbaar, ik dacht dat u je s nummer van KU Leuven gebruikte als accountnaam :p

Morrissey

Legacy Member
Ik heb er echt geen goesting meer in, fuck man :p. Geschiedenis gaat zo traag vooruit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan