Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
MaximumOfSound zei:
+ nooit met honger beginnen, da is gene aanrader
Ik leer bijna altijd met honger :unsure: Dan denk ik: "als ik klaar ben, ga ik iets eten" en dat motiveert mij om verder te doen in plaats van spelletjes te spelen op m'n gsm of rond me te kijken of de resterende bladzijdes te tellen.

MaximumOfBass

Legacy Member
glashelder zei:
Ik leer bijna altijd met honger :unsure: Dan denk ik: "als ik klaar ben, ga ik iets eten" en dat motiveert mij om verder te doen in plaats van spelletjes te spelen op m'n gsm of rond me te kijken of de resterende bladzijdes te tellen.

als ik met honger moet leren kan ik evengoed gewoon niet leren, geen verschil :d
nu binnen 3uurkes opstaan om economie te leren
heel weekend niks gedaan, 150pagina's -.-

robke821

Legacy Member
glashelder zei:
Ik leer bijna altijd met honger :unsure: Dan denk ik: "als ik klaar ben, ga ik iets eten" en dat motiveert mij om verder te doen in plaats van spelletjes te spelen op m'n gsm of rond me te kijken of de resterende bladzijdes te tellen.

Ik pas die tactiek ook toe, ni altijd me eten maar wel altijd zorgen da ge iets leuk hebt om naar uit te kijken nadat ge gedaan hebt me leren.


Vertrekken naar examen economie, laatste zwaarder examen daarna nog duits en mondeling wiskunde :music:.

Tallmidget

Legacy Member
Zojuist een verdomd moeilijk examen fysica gehad. Ik denk dat ik ga buizen (= jaarbuis). D: Achja, mijn wiskunde en de rest was goed, dus hopelijk geven ze geen C .. Kmoet er niet aan denken het 5de middelbaar over te doen. x|

Racing_Genk

Legacy Member
Pff latijn vorig trimester had ik 48 en nu zal het op het randje zijn denk ik. de leerkracht zei dak der wrs door ging zijn ma tis nie heel zeker (twas mondeling exame)

iig, int 6de jaar zulle ze wel geen herexame geve als ge 48 op latijn hebt zeker en geen andere buize..

weet iemand anders of ze snel herexame latijn geve als de buis zeer nipt is? kheb ook bijles enzo gehad dus ze wete iig dak veel moeite heb gedaan

Morrissey

Legacy Member
Wiskunde viel relatief mee, ruwweg geschat tussen de 65 en 70 % op mijn examen.

morgen natuurwetenschappen, 120 blz :sop:

Nas

Legacy Member
Aight, Frans was kankerslecht. Hopelijk er door, hopelijk maakt mijn 70% van in het eerste semester alles nog goed.

Morgen godsdienst en aardrijkskunde. Eitje normaal

glashelder

Legacy Member
robke821 zei:
Ik pas die tactiek ook toe, ni altijd me eten maar wel altijd zorgen da ge iets leuk hebt om naar uit te kijken nadat ge gedaan hebt me leren.

Ja, 't is dat. Het is niet alsof ik altijd hongerig leer of zo :p Maar het kan ook gewoon iets stoms zijn, een sigaretje roken, een Pokémon-aflevering kijken. Gewoon iets dat zorgt dat ik voortdoe in plaats van treuzelen en ongeconcentreerd 5x dezelfde zin moeten lezen.

fcberke

Legacy Member
niemand die zo'n site heeft met exceloefeningen voor bedrijfswetenschappen?

s0123986

Legacy Member
moustii zei:
wiskunde geowned :) da word minstens 55% (lijkt laag ma das super goe) :cool:

Vandaag ook wiskunde gehad en bij mij is dat ook zo. Leerkracht wiskunde verbeterd enorm streng. In het eerste trimester had ik een zeer goed examen gemaakt. ik dacht dat ik daar bij een gewone leerkracht toch wel midden de 70 ging mee halen, maar het werd 62 (ook tevreden mee)

robke821

Legacy Member
glashelder zei:
Ja, 't is dat. Het is niet alsof ik altijd hongerig leer of zo :p Maar het kan ook gewoon iets stoms zijn, een sigaretje roken, een Pokémon-aflevering kijken. Gewoon iets dat zorgt dat ik voortdoe in plaats van treuzelen en ongeconcentreerd 5x dezelfde zin moeten lezen.

Ja inderdaad, ik pas dus ongeveer hetzelfde systeem toe, zou maar erg zijn moest ge altijd wachten me leren tot ge honger hebt :D.

Haha pokémon aflevering kijken moet ik ook is proberen, is ook al weer paar jaar geleden dat ik er nog één bekeken heb :p.


Vandaag economie gehad, mondeling examen van 3 uur :wtf:

Was eigenlijk gwn een schriftelijk examen, enige dat er anders was dan tijdens een schriftelijk examen was da ge ene keer naar de leerkracht mocht gaan, u oefeningen laten verbeteren, en degene die fout waren opnieuw mocht maken voor de helft van de punten. Denk al bij al wel dat ik een vrij goei examen gemaakt, eerste keer waren 6 van de 8 oefeningen ok, daarna nog één van de twee oefeningen ongeveer kunnen oplossen :D

Gevolg daarvan, pas om half drie kunnen beginnen me leren voor duits.

robke821

Legacy Member
fcberke zei:
niemand die zo'n site heeft met exceloefeningen voor bedrijfswetenschappen?

Ik denk da ge normaal daar wel oefeningen op kunt vinden op de site van economische topper.

fcberke

Legacy Member
ik vond daarnet enkel uitleg hoe het te doen en de oefening die we in de klas gemaakt hebben.Maar ik zoek een andere oefening die ik nog niet gemaakt heb om mij is te testen

moustii

Legacy Member
s0123986 zei:
Vandaag ook wiskunde gehad en bij mij is dat ook zo. Leerkracht wiskunde verbeterd enorm streng. In het eerste trimester had ik een zeer goed examen gemaakt. ik dacht dat ik daar bij een gewone leerkracht toch wel midden de 70 ging mee halen, maar het werd 62 (ook tevreden mee)

De scores voor wiskunde hange precies erg af van de leerkracht :sad:

Ik ken scholen waar het klasgemiddelde rond de 70 ligt en andere scholen waar het als een prestatie is om er door te zijn. En dit zijn dezelfde richtingen :woohoo:

Morrissey

Legacy Member
Kan ook aan leerlingen liggen hé. In onze klas ligt het gemiddelde ook rond de 55%, maar ik en nog iemand schommelen constant rond de 75 a 80%

Ketelbuik

Legacy Member
Morgen geschiedenis -_-
Het gaat over de nieuwe tijd en alles is zo damn abstract. Dialectische synthese... like seriously?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan