glashelder zei:
Ja, 't is dat. Het is niet alsof ik altijd hongerig leer of zo

Maar het kan ook gewoon iets stoms zijn, een sigaretje roken, een Pokémon-aflevering kijken. Gewoon iets dat zorgt dat ik voortdoe in plaats van treuzelen en ongeconcentreerd 5x dezelfde zin moeten lezen.
Ja inderdaad, ik pas dus ongeveer hetzelfde systeem toe, zou maar erg zijn moest ge altijd wachten me leren tot ge honger hebt

.
Haha pokémon aflevering kijken moet ik ook is proberen, is ook al weer paar jaar geleden dat ik er nog één bekeken heb

.
Vandaag economie gehad, mondeling examen van 3 uur
Was eigenlijk gwn een schriftelijk examen, enige dat er anders was dan tijdens een schriftelijk examen was da ge ene keer naar de leerkracht mocht gaan, u oefeningen laten verbeteren, en degene die fout waren opnieuw mocht maken voor de helft van de punten. Denk al bij al wel dat ik een vrij goei examen gemaakt, eerste keer waren 6 van de 8 oefeningen ok, daarna nog één van de twee oefeningen ongeveer kunnen oplossen
Gevolg daarvan, pas om half drie kunnen beginnen me leren voor duits.