Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

robke821

Legacy Member
Nederlands (mondeling) ging goed :D

Duizend keer liever mondeling dan schriftelijk bij die leerkracht.

Century

Legacy Member
Chemie vandaag ging beter dan verwacht, wiskunde daarentegen. Maar men eerste deel van wiskunde is goed gegaan, dus zal het wel niet zoveel uitmaken.

Morgen Nederlands, valt goed mee eigenlijk. Alleen nog een theaterstuk vanbuiten leren voor spreekvaardigheid :sop:

fcberke

Legacy Member
morgen mondeling godsdienst om 12 uur

tzit er al goe in ma aan welk tempo dak vooruit ga :s

DaTa

Legacy Member
Morgen Frans, enorm weinig leerstof. (en dan gaat het nog over die Arabische revoluties, daar weet iedereen toch al wat van doordat het zo vaak in de actualiteit komt)

make_choice

Legacy Member
Burrid zei:
Snap niet wat er interessant is aan geografie. Ik heb het niet gesnapt voor ik er vakken van kreeg, en al helemaal niet meer na alle hoorcolleges en practica.

Natuurlijk, er moeten ook geografen zijn. Vandaar dat ik wel wil weten waarom die richting u aanspreekt.

Mij lijkt geografie interessant omdat een aantal geografie-vakken me wel interessant lijken zoals in de 1e bachelor bijvoorbeeld Weer-en klimaatkunde en het vak geografie zelf (bevolking, voedsel, aarde onder druk,..). En ook omdat je nog heel veel afwisseling hebt, je krijgt namelijk zowel exacte wetenschappen zoals chemie, geologie en wiskunde, sociale wetenschappen zoals geschiedenis en sociologie, economische wetenschappen en kosmografie. Of dit echt allemaal interessant is, zal ik vanaf september wel ontdekken.

Chappii (oi22)

Legacy Member
Eerste mondeling Frans was precies wa moeilijk, & morgen economie :)

landrote

Legacy Member
hogedrukgebieden: lucht daalt
lagedrukgebieden : lucht stijgt

altijd van hoog naar laag
wat moet je nog meer weten?

Morrissey

Legacy Member
Mondeling duits was goed, schriftelijk is afwachten. Véél grammatica, dus moeilijk om iets met zekerheid over te zeggen. Maar t'was vrij goed normaal gezien :)

Nog 3 en t'is gedaan :cool:

moustii

Legacy Member
mechanica ging goed, er zatte een paar lastige vrage tusse ma normaal wel geslaagd :cool: nu chille en na et weekend nog 3 examens :woohoo:

Nas

Legacy Member
Haha, economie was echt een badje. Had gehoopt dat die pé meerkeuzevragen ging stellen over dat dat ik pas 's morgens geleerd had.
En hoppa! Het was toch van dat zeker.

Maandag Frans, meh nog een keer doodgaan :s

Tibokio

Legacy Member
moustii zei:
aardrijkskunde op een maandag ? :wtf:

Ja, da's ook nog zoiets raar. Frans was door de week, terwijl dat het meeste van al was, en aardrijkskunde op maandag :sop:

MaximumOfBass

Legacy Member
overzicht:
dinsdag wiskunde: ik hoop op heel goed aangezien ik 82% moet hale om 50 te halen (6u wiskunde dus vak dat het zwaarste door weegt) maar ik had een goed gevoel maar niet voor de 82
woensdag engels mondeling: ja, we zulle wel zien zeker, geen flauw idee het het ging wel eerder een positieve als negatieve indruk
donderdag frans - geschiedenis: o ramp, o ramp, nie te doen wat voor combinatie, maar ik denk wel allebei geslaagd
vrijdag aardrijkskunde: ging wel vlotjes

maandag nu economie: chille leerstof, klote leerkracht die enorm achterlijk verbeterd --'

make_choice

Legacy Member
Engels is redelijk gegaan vandaag. Aardrijkskunde is ook redelijk gegaan, maar was wel een moeilijk examen.
Volgende week nog 6 examens

Racing_Genk

Legacy Member
Tot nu toe al elk exame erdoor denk ik, nu maandag een zeer kleine buis latijn ophale en dan op naar het hoger :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan