Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tibokio

Legacy Member
'k Heb ook gedaan de 22e. Wij hebben nog Frans, Duits, aardrijkskunde, Engels en geschiedenis.

Het moeilijkste daarvan is Frans en da's morgen :sad:

Morrissey

Legacy Member
Frans valt hier wel mee. T'is veel, maar ik heb die voclijsten in't jaar altijd goed geleerd waardoor ik er nu 3 op een half uurtje geleerd heb.

s0123986

Legacy Member
Ik eindig met Engels volgende week donderdag (de 23e). Dat valt serieus tegen, echt veel woordenschat dat we moeten kennen.

moustii

Legacy Member
vandaag fysica geowned :cool: morgen wiskunde I (afgeleide en alles wat daar bij hoort)

Oij

Legacy Member
s0123986 zei:
Ik eindig met Engels volgende week donderdag (de 23e). Dat valt serieus tegen, echt veel woordenschat dat we moeten kennen.

Engels voc was bij ons ook een serieus pak maar dat leert in mijn geval een stuk vlotter dan Frans of Duits.
De "helft" van de woorden in het Engels weet ik meestal zo, en derest zit allemaal vrij snel in mijn hoofd.:p

robke821

Legacy Member
Jeej het eerste deel van de te kennen leerstof nederlands zit erop, na meer dan 3 uur lerenn :(.

Ga echt nog tot laat vanavond mogen doorleren denk ik wil ik alles gezien hebben.

(heb wel nog paar uurtjes morgen, pas mondeling examen om 11:10 :D)

Century

Legacy Member
Burrid zei:
Snap niet wat er interessant is aan geografie. Ik heb het niet gesnapt voor ik er vakken van kreeg, en al helemaal niet meer na alle hoorcolleges en practica.

Natuurlijk, er moeten ook geografen zijn. Vandaar dat ik wel wil weten waarom die richting u aanspreekt.

Ik heb de indruk dat geografie een heel ruime richting is. Niet puur wetenschappelijk, maar ook socio-economisch. Natuurlijk zijn alle andere (exacte) wetenschappen ook ruim, maar als ik dan kijk naar waar deze andere wetenschappen op focussen, lijkt me dit toch maar 'nauw'. Bv in de chemie zijt ge altijd met moleculen,...bezig, terwijl bij geografie de invloed van de mens op de hele aarde aan bod komt.

Nu, het kan natuurlijk zijn dat ik een vertekend beeld heb, maar daar zal ik dan volgend jaar wel achterkomen. ;)

Burrid

Legacy Member
Century zei:
Ik heb de indruk dat geografie een heel ruime richting is. Niet puur wetenschappelijk, maar ook socio-economisch. Natuurlijk zijn alle andere (exacte) wetenschappen ook ruim, maar als ik dan kijk naar waar deze andere wetenschappen op focussen, lijkt me dit toch maar 'nauw'. Bv in de chemie zijt ge altijd met moleculen,...bezig, terwijl bij geografie de invloed van de mens op de hele aarde aan bod komt.

Nu, het kan natuurlijk zijn dat ik een vertekend beeld heb, maar daar zal ik dan volgend jaar wel achterkomen. ;)

Inderdaad, interactie mens en aarde speelt een belangrijke rol in de richting. Ik denk wel dat geografie u zal liggen als ik het hier zo lees.

moustii

Legacy Member
morge uit noodzaak nog is vroeg opstaan om te herhale (1ste keer deze examens) heb mij 2u me het verkeerde bezig gehoude :doh:

Morrissey

Legacy Member
Frans ging vrij goed vandaag. T'was een moeilijk examen, maar ik had er een vrij goed gevoel over.

Morgen Duits en echt geen zin :sad:

Nas

Legacy Member
Vandaag Duits gehad. Mondeling was een epic fail. Ze vroeg enkel details en bleef maar doorvragen.
Schriftelijk was ook niet echt al te best. Waarschijnlijk mijn slechtste examen ooit, en ik heb al geen overschot ...

Morgen economie. Dikke cursus, maar is zeker te doen.

Balsaus

Legacy Member
1 van de 3 vragen bij Nederland was over een stuk dat ik dacht da we ni moesten kennen :c

Tibokio

Legacy Member
Frans ging supergoed! Had ik echt niet verwacht :p 'k had het moeilijker verwacht...

Morgen Duits! Valt goed mee!

s0123986

Legacy Member
Mondeling van Wiskunde ging vrij goed en Duits was echt easy.

Morgen godsdienst en aardrijkskunde :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan