Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
Punten genoeg hebben werkt echt niet motiverend. Ik mag op mijn examen economie morgen -5 % halen om er in totaal nog door te zijn. Ik heb vanmorgen al de helft grondig geleerd, de rest is voor deze namiddag.

MaximumOfBass

Legacy Member
Fireflies zei:
Punten genoeg hebben werkt echt niet motiverend. Ik mag op mijn examen economie morgen -5 % halen om er in totaal nog door te zijn. Ik heb vanmorgen al de helft grondig geleerd, de rest is voor deze namiddag.

punten te weinig anders ook niet hoor, ik moet 82% halen op mijn examen wiskunde 50% te halen..
& aangezien dagelijks werk voor 25% mee telt en dit maar 10/25 is moet ik op mijn examen wiskunde 72/75 halen .. :sad::sad:

Velcro

Legacy Member
MaximumOfSound zei:
punten te weinig anders ook niet hoor, ik moet 82% halen op mijn examen wiskunde 50% te halen..
& aangezien dagelijks werk voor 25% mee telt en dit maar 10/25 is moet ik op mijn examen wiskunde 72/75 halen .. :sad::sad:

owned! je moe mo beter je beste doen!

fcberke

Legacy Member
MaximumOfSound zei:
punten te weinig anders ook niet hoor, ik moet 82% halen op mijn examen wiskunde 50% te halen..
& aangezien dagelijks werk voor 25% mee telt en dit maar 10/25 is moet ik op mijn examen wiskunde 72/75 halen .. :sad::sad:

Velcro zei:
owned! je moe mo beter je beste doen!

velcro steek em anders nog wa dieper in de grond,we moeten mekaar ier wel steunen é

MaximumOfSound da komt wel in orde desnoods met een deliberatie:hug:

fcberke

Legacy Member
Fireflies zei:
Punten genoeg hebben werkt echt niet motiverend. Ik mag op mijn examen economie morgen -5 % halen om er in totaal nog door te zijn. Ik heb vanmorgen al de helft grondig geleerd, de rest is voor deze namiddag.

dan eje mits 100% DW 20%dezen semester en aangezien die voor meer meetelt ongeveer 60-40 dan eje 12/60+38/40 vorige semester . en nu gaje mij niet zeggen dat je eerste semester 95% gehaald hebt.

moustii

Legacy Member
fcberke zei:
velcro steek em anders nog wa dieper in de grond,we moeten mekaar ier wel steunen é

MaximumOfSound da komt wel in orde desnoods met een deliberatie:hug:

als em genoeg geslijmt heeft tijdens het jaar dan komt da goe !!!

BeeLz

Legacy Member
vincort zei:
Ruw gezegd kun je wel stellen
4u=> TEW
6u=> Hir

Moest ASO je voor het minst voorbereiden op Univ dan zou je gelijk hebben. Jammer genoeg is dat niet echt het geval and kan je evengoed stellen
6u > Tew
8u > Hir

Nee, de wiskunde in de 4u is absoluut geen deftige basis voor TEW, wat niet wil zeggen dat mensen uit de 4u geen TEW zouden kunnen doen.
Maarja, geen enkel vak behalve mss Frans en Engels in ASO vormen een degelijke basis voor hoger onderwijs. En ik zat dan nog in een degelijke school, als ik zie wat het niveau tegenwoordig is op sommige scholen is dat enkel nog naar beneden gegaan.

robke821

Legacy Member
Frans is achter de rug :).

Goei examen gemaakt 3 van de 4 delen heel goed kunnen op antwoorden, 4de deel beetje minder maar met een beetje hulp in de juiste richting heb ik ook daar nog wel wa correcte dingen kunnen over vertellen.

Tibokio

Legacy Member
Wiskunde ging oké bij mij :D

Morgen Latijn: een gans boekje over Romeins recht vanbuiten leren :sad:

We zullen zien wat 't geeft!

fcberke

Legacy Member
2 klote examens achter de rug:sad:
wie plaatst er nu biologie en fysica op 1 dag?ik hoop dak op allebei 50% haal we zullen zien

Morrissey

Legacy Member
fcberke zei:
dan eje mits 100% DW 20%dezen semester en aangezien die voor meer meetelt ongeveer 60-40 dan eje 12/60+38/40 vorige semester . en nu gaje mij niet zeggen dat je eerste semester 95% gehaald hebt.

Alé slimmen:

Eerste trimester en 2de trimester zijn gelijk verdeeld: Beiden tellen voor 140 punten. Dat maakt een totaal van 280 op jaarbasis.

In mijn eerste trimester had ik 76/140.

In mijn 2de trimester geldt de verdeling als volgt: 20 punten projectwerking, 40 punten dagelijks werk, 40 punten mondeling paasexamen en 40 punten schriftelijk eindexamen.

Ik heb 13/20 op projectwerking, 28/40 dagelijks werk, 32/40 mondeling examen. Dat maakt een totaal van 73 punten op 100 punten, met nog 40 te verdienen punten.

Momenteel sta ik dus op 149 punten, terwijl er op jaarbasis 280 te verdienen zijn. Snap je het jongen? Ik ben er al door in totaal hoor :)

OT: Mijn examen was wel vrij goed vandaag.

Morgen godsdienst en esthetica, en ik heb echt geen idee wat van godsdienst te verwachten.

Morrissey

Legacy Member
fcberke zei:
int hoeveelste zitte gij mss want ik heb geen paasexamens meer :(

6de middelbaar, maar wij hebben slechts 2 examens met pasen. Bij mij was dat economie en Nederlands.

make_choice

Legacy Member
Wiskunde (analyse 2 en kansrekenen) viel goed mee vandaag. (beter dan verwacht)

Vooral aardrijkskunde (2 hoofdstukken geologie is veel om te lere; bodems en draagkracht zijn wel heel easy) en zeker fysica (zo'n 200 bladzijden:wtf:) zijn veel om te studeren.

De taalvakken zijn easy en niet veel (maar wel saai:sleep:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan