Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fireflies zei:Punten genoeg hebben werkt echt niet motiverend. Ik mag op mijn examen economie morgen -5 % halen om er in totaal nog door te zijn. Ik heb vanmorgen al de helft grondig geleerd, de rest is voor deze namiddag.
ad:
ad:MaximumOfSound zei:punten te weinig anders ook niet hoor, ik moet 82% halen op mijn examen wiskunde 50% te halen..
& aangezien dagelijks werk voor 25% mee telt en dit maar 10/25 is moet ik op mijn examen wiskunde 72/75 halen ..ad:
ad:
MaximumOfSound zei:punten te weinig anders ook niet hoor, ik moet 82% halen op mijn examen wiskunde 50% te halen..
& aangezien dagelijks werk voor 25% mee telt en dit maar 10/25 is moet ik op mijn examen wiskunde 72/75 halen ..ad:
ad:
Velcro zei:owned! je moe mo beter je beste doen!

Fireflies zei:Punten genoeg hebben werkt echt niet motiverend. Ik mag op mijn examen economie morgen -5 % halen om er in totaal nog door te zijn. Ik heb vanmorgen al de helft grondig geleerd, de rest is voor deze namiddag.
fcberke zei:velcro steek em anders nog wa dieper in de grond,we moeten mekaar ier wel steunen é
MaximumOfSound da komt wel in orde desnoods met een deliberatie![]()
vincort zei:Ruw gezegd kun je wel stellen
4u=> TEW
6u=> Hir
fcberke zei:dan eje mits 100% DW 20%dezen semester en aangezien die voor meer meetelt ongeveer 60-40 dan eje 12/60+38/40 vorige semester . en nu gaje mij niet zeggen dat je eerste semester 95% gehaald hebt.

fcberke zei:int hoeveelste zitte gij mss want ik heb geen paasexamens meer![]()
) zijn veel om te studeren.
)