Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaTa

Legacy Member
Velcro zei:
ik studeer handelsingenieur aan UGent. Morgen chemie, bleh. titraties, redoxreacties, elektrolyse, chemische stroombronnen, ... niet moeilijk

maar organische chemie dus wel... nucleofiele substitutie, nucleofiele additie, electrofiele additie, ...

Bij die organische chemie mag je dat groot schema toch gebruiken?
Ik had woensdag examen chemie (over exact dezelfde onderwerpen), en dat viel best mee.

Racing_Genk

Legacy Member
Hangt af van de leerkracht natuurlijk, maar chemie is wel een dik kutvak in de laatste graad (zeker in twee uurs richting)

robke821

Legacy Member
Wiskunde was vrij moeilijk, paar vragen over leerstof gecombineerd me dingen die parate kennis zouden moeten zijn volgens hem maar die ik vaak ni echt had. :p.

Maar de grootste vragen die op het meeste punten gingen perfect kunnen oplossen normaal zou da wel een voldoende zijn.

SiRdeK

Legacy Member
Duits was piece of cake. Het deel begrijpend lezen had ze wel heel makkelijk gemaakt. De antwoorden waren gewoon stukken uit de tekst waar ge 1 woordje moest invullen.

moustii

Legacy Member
Engels was makkelijk :)

dinsdag Ned, ma de woensdag wel Wis II (wiskunde is in 2 delen opgesplitst) :(

Morrissey

Legacy Member
Mondeling Frans vandaag 85 procent behaald. Ik moest mijn eindwerk Frans voorstellen, 10 minuten praten met mijn leerkracht en een andere leerling :) Mijn praten is echt goed, dus zo'n hoog percentage was wel te verwachten.

Aardrijkskunde mondeling viel goed mee. Eerste hoofdvraag volledig juist. Gedetailleerd en correct, enkel op 2 kleine bijvragen vaag kunnen antwoorden. De 2de vraag hoofdzakelijk ook juist, enkel de bijvraagjes waren ook maar vaag.

Op de steen die ik kreeg (Travertijn) wist ik hem eerst niet te herkennen. Na even nadenken (half minuutje) dan toch exacte uitleg kunnen geven met alle kenmerken enzovoort. 13/20 a 14/20 zou mij haalbaar lijken, ze zei althans dat het zeker voldoende was :)

Dinsdag economie.

landrote

Legacy Member
economie was moeilijker dan verwacht, maar ja ik schatte het ook niet hoog in :D

s0123986

Legacy Member
landrote zei:
economie zie ik heel goed zitten!

wat gaan de laatstejaars hier gaan studeren?

TEW aan uGent

OT: vandaag Frans gehad, viel wel mee, maar wel weer een leestekst van vijf pagina's :angry:

Digital Lies

Legacy Member
Wiskunde gisteren is goed gegaan, Fysica vandaag heel goed.
Dit weekend mag ik mij bezighouden met frans, bio en chemie. :-/
20 bladzijden vol met woordenlijsten die ik nog geen 1 keer heb bekeken, FML.


Ik studeer volgend jaar Bachelor Informatica (burgie computerwetenschappen) aan de KULAK. Nog iemand hier die dit gaat doen? Of iemand die wiskunde/fysica gaat doen?

Tibokio

Legacy Member
Godsdienst mondeling ging redelijk vandaag :p

Van't weekend ga ik wat Frans studeren want daarvan moeten we de literatuur kennen van de middeleeuwen tot nu... :sop:

Alle andere examens zijn echt goed te doen, behalve dat Frans..

robke821

Legacy Member
Hier ook 25 franse teksten (proberen) te leren tegen dinsdag, waarvan de helft niet gezien in de les. :woohoo:.


Precies veel mensen hier die een economische richting gaan studeren na het middelbaar.

landrote

Legacy Member
ik moet dit weekend frans en wiskunde studeren
wiskunde zie ik wel zitten maar frans echt niet

Oij

Legacy Member
Nederlands was...laten we zeggen niet al te goed.:p
Blij dat het achter de rug is, want dit was het enigste examen dat ik niet zag zitten.

Op naar wiskunde!

LegalExperience

Legacy Member
Tibokio zei:
Godsdienst mondeling ging redelijk vandaag :p

Van't weekend ga ik wat Frans studeren want daarvan moeten we de literatuur kennen van de middeleeuwen tot nu... :sop:

Alle andere examens zijn echt goed te doen, behalve dat Frans..

had jij vorig jaar niet den haerinck voor gods? :p dit jaar kon ik jammer genoeg niet helpen

Sovereign

Legacy Member
Ik zit in Eco-Talen laatste jaar en ik heb net m'n eerste week examens erop zitten. Maandag economie gehad, dinsdag Engels, woensdag natuurwetenschappen, donderdag Frans en gisteren Duits.

Behalve Duits is alles wel goed verlopen. Een stapje dichter bij de richting TEW volgend jaar. Nog mensen die deze richting volgend jaar willen gaan volgen aan KUL?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan