moustii
Legacy Member
vincort zei:Had ik exact een jaar geleden examen van, nog steeds niet vergeten. (en wees gerust, deze horror komt terug in het 6de)
Ben er gelukkig al een jaar vanaf :applause: nu is chemie het kutvak :doh:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vincort zei:Had ik exact een jaar geleden examen van, nog steeds niet vergeten. (en wees gerust, deze horror komt terug in het 6de)
Century zei:Morgen eerste examen: Engels
Is niet zoveel maar ik merk dat ik nu toch wel dingen begin te vergeten, kut gevoel dus.

drxero zei:Dichloordifenyltrichloorethaan wss
Idd mitose in nu ook ni het moeilijkste. Vandaag mondeling geschiedenis gehad. Tussen 70 en 80rebensmans zei:wrm horror? ik heb geen seconde opgelet in de klas en die shit ging er nog wel makkelijk in. Der zulle ergere dingen zijn die je moet leren![]()
Morgen Duits. 1 woordenlijst, trappen van vergelijking en de naamvallen. 1 uur leren dus 
wiskunde vind ik net 1 van de leukere vakken om te leren. Je moet niet echt veel vanbuiten leren maar gewoon begrijpen. Muziek aan en oefeningen maken ;probke821 zei:Geschiedenis was veel maar vrij simpel.
Morgen wiskunde![]()
Oij zei:wiskunde vind ik net 1 van de leukere vakken om te leren. Je moet niet echt veel vanbuiten leren maar gewoon begrijpen. Muziek aan en oefeningen maken ;p
Oij zei:wiskunde vind ik net 1 van de leukere vakken om te leren. Je moet niet echt veel vanbuiten leren maar gewoon begrijpen. Muziek aan en oefeningen maken ;p
