Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moustii

Legacy Member
vincort zei:
Had ik exact een jaar geleden examen van, nog steeds niet vergeten. (en wees gerust, deze horror komt terug in het 6de)

Ben er gelukkig al een jaar vanaf :applause: nu is chemie het kutvak :doh:

Oij

Legacy Member
Century zei:
Morgen eerste examen: Engels
Is niet zoveel maar ik merk dat ik nu toch wel dingen begin te vergeten, kut gevoel dus.

Dit heb ik soms ook, gewoon gaan slapen en dan de volgende morgen constateren dat je het eigenlijk wel nog weet.
Alsof alles eens is moeten 'bezinken' in uw hersenen.:p

Tibokio

Legacy Member
Natuurwetenschappen was zó easy! :love:

Morgen godsdienst mondeling, dat betekent dat dit een heeeel rustige namiddag zal worden! :D

Volgende week wordt dan wel weer zwaarder :sop:

SiRdeK

Legacy Member
rebensmans zei:
wrm horror? ik heb geen seconde opgelet in de klas en die shit ging er nog wel makkelijk in. Der zulle ergere dingen zijn die je moet leren :P
Idd mitose in nu ook ni het moeilijkste. Vandaag mondeling geschiedenis gehad. Tussen 70 en 80 :) Morgen Duits. 1 woordenlijst, trappen van vergelijking en de naamvallen. 1 uur leren dus :)

Morrissey

Legacy Member
Nederlands viel mee, was niet denderend goed maar ik heb genoeg overschot.

Morgen aardrijkskunde, toch nog vrij veel om te leren.

Balsaus

Legacy Member
Fysica vandaag , 2 mondeling vragen en 1 bundeltje oefeningen.

1ste vraag -> redelijk
2de vraag -> slecht
oefeningen -> redelijk

Hopelijk ben ik der dus door , heb namelijk geen overschot van vorig semester (begin 50)


Morgen Geschiedenis en Duits , apart valt het mee maar samen zonder enige voorbereiding is wel veel.

Oij

Legacy Member
Vandaag engels gehad. Niet schitterend maar ook niet slecht. Gewoon dus. Morgen Nederlands, het vak waar ik het meeste tegen opzie. Oersaai, moeilijk en dan een leerkracht die vragen gaat stellen waarvan dat ge denkt...??? 50% zal al goed zijn. ;p

bumba007

Legacy Member
Vandaag vrij :applause: en morgen om 12 uur mijn examen mondeling frans

Vandaga mijn boek al gelezen en nu beginnen aan 2 opdrachten dat we ivm die boeken moeten doen en dan nog studeren, wordt vandaag tot laat in de uurtjes werken denk ik

Oij

Legacy Member
robke821 zei:
Geschiedenis was veel maar vrij simpel.

Morgen wiskunde :help::puke:
wiskunde vind ik net 1 van de leukere vakken om te leren. Je moet niet echt veel vanbuiten leren maar gewoon begrijpen. Muziek aan en oefeningen maken ;p

robke821

Legacy Member
Oij zei:
wiskunde vind ik net 1 van de leukere vakken om te leren. Je moet niet echt veel vanbuiten leren maar gewoon begrijpen. Muziek aan en oefeningen maken ;p

Ik heb bij wiskunde meestal een dubbel gevoel, als ge het systeem van oefeningen doorhebt en foutloos oefeningen kunt maken dan kan wiskunde inderdaad best tof zijn.

Maar ik ben zeker geen wiskundewonder en heb vaak nogal wa moeite om wiskundige oefeningen te begrijpen.


PS: Kan der iemand deze vergelijking oplossen?

4^x^2+8 = 16^3x , normaal gezien zou dit moeten op te lossen zijn dmv van logaritmes, maar ik geraak er ni uit.

Uitkomst is : x=2 en x=4

Morrissey

Legacy Member
Oij zei:
wiskunde vind ik net 1 van de leukere vakken om te leren. Je moet niet echt veel vanbuiten leren maar gewoon begrijpen. Muziek aan en oefeningen maken ;p

Same here, de theorie even van buiten blokken, en de rest van de tijd muziek in en oefeningen maken. Ik leer dat ook nog graag en haal goede punten :)

fcberke

Legacy Member
4^x^2+8 = 16^3x
4log16^3x=4^x^2+8
3x+2=4^x^2+8
4log3x+2=x^2+8
3x=3x^2+8
3xlog3x=2+8
1=10

:( ik kan er niks meer van en het is van maandag geleden complexe getallen zijn veel leuker

robke821

Legacy Member
Merci allemaal voor de antwoorden, het is ondertussen al een heel stuk duidelijker geworden.

landrote

Legacy Member
economie zie ik heel goed zitten!

wat gaan de laatstejaars hier gaan studeren?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan