Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Utred

Legacy Member
TheFallen zei:
Maar 20blz voor een examen van esthetica is fucked up... Zelfs moest ik nu voor een examen in't hoger 20blz moeten schrijven zou ik al zagen.

En trouwens @ alle studenten hier die komen bashen op't middelbaar gezaag en geklaag. Ze mogen niet in de studententhread dus laat ze hier eens doen jongens :ironic:. Hoe waarde zelf in den tijd.
Maar je moet geen 20blz schrijven, dat zijn invulexamens. Dat zijn een paar zinnetjes per blad.

stoomboot

Legacy Member
bumba007 zei:
sorry maar een examen van 20 pagina's is gewoon te veel voor een 1-uurs vak waardat de leerkracht de helft van de les al geen deftig les geeft

Uhu, spijtig genoeg is aardrijkskunde zo geen vak waar ze kaarten nodig hebben bij opgaven... Want anders komt men nog al eens gemakkelijk aan 20 pagina's.



Oh ja, laat mij ook alvast het volgende er aan toevoegen, gewoon om wat duidelijkheid te scheppen van hoe deze reactie geïnterpreteerd moet worden na het lezen:
:ironic:

TheFallen

Legacy Member
evil_konijn zei:
Maar je moet geen 20blz schrijven, dat zijn invulexamens. Dat zijn een paar zinnetjes per blad.

Dan nog :p. Esthetica zou een examen moeten zijn waar je niets voor moet doen en op een kwartiertje oplost en waar je onmogelijk op kunt buizen :p. Indien dat niet zo is heb je recht tot klagen

stoomboot

Legacy Member
TheFallen zei:
Dan nog :p. Esthetica zou een examen moeten zijn waar je niets voor moet doen en op een kwartiertje oplost en waar je onmogelijk op kunt buizen :p. Indien dat niet zo is heb je recht tot klagen

Wie heeft het hier, buiten u, over een esthetica-examen van 20 bladzijden? :unsure:

bumba007

Legacy Member
Geen enkele kaart op het examen btw, zij geeft bijvoorbeeld een plaats of een gebergte en dan mogen wij die opzoeken in onze atlas.
En waarom willen sommigen nu eenmaal niet accepteren dat 20 pagina's veel te veel is voor die vak :p
Ze kon evengoed onze cursus vragen welke zelfs 13 pagina's telde.

Op het examen vroeg ze zelfs vragen van de geo olympiade :p weet er hier iemand als het 12 februari is, de zon vroeger of later opkomt de volgende dag ?

TheFallen

Legacy Member
stoomboot zei:
Wie heeft het hier, buiten u, over een esthetica-examen van 20 bladzijden? :unsure:

Goede vraag. I rest my case :cool:

Compleet mislezen dus maar als je selectief er een aantal woorden uithaalt kom je wel tot mijn zin hoor. :p

Maar mijn punt was gewoon: laat ze zagen. Dat is elk jaar dat de studenten hier wat elitair komen doen, hoewel jij daar momenteel nu niet toebehoort, terwijl ze het een paar jaar geleden zelf deden.


bumba007 zei:
Gisteren wiskunde => redleijk gemakkelijk ( eco talen )

Vandaag aarskunde en esthetica :

kutwijf van aarskunde heeft gvd heel de cursus gevraagd, gvd 20 pagina's aan gezever voor ene 1-uurs vak

Kankerteef van esthetica stelt vragen die ik nog nooit gezien heb







al bij al denk ik wel dat ik er nog door ben

stoomboot

Legacy Member
bumba007 zei:
weet er hier iemand als het 12 februari is, de zon vroeger of later opkomt de volgende dag ?

Iedereen weet dat 21 december de langste nacht is... En 21 juni de langste dag.

Hmm, verdere deductie laat ik in het midden ;)

TheFallen zei:
Compleet mislezen dus maar als je selectief er een aantal woorden uithaalt kom je wel tot mijn zin hoor. :p

Als ge hier en daar wat reacties van mij selectief leest, misleest, er een aantal woorden uithaalt en bij verzint, neem ik het zelfs op voor jullie... :tongue:

TheFallen

Legacy Member
bumba007 zei:
Op het examen vroeg ze zelfs vragen van de geo olympiade :p weet er hier iemand als het 12 februari is, de zon vroeger of later opkomt de volgende dag ?

Ah vroeger é. De dagen worden vanaf ergens +- 20 december altijd langer en de nachten korter. Binnenkort zal het weer veranderen rond +- 20 juni.

denk ik :unsure:


stoomboot zei:
Iedereen weet dat 21 december de langste nacht is... En 21 juni de langste dag.

Hmm, verdere deductie laat ik in het midden ;)

Om de 4 jaar is het op de 22ste :naughty:

stoomboot

Legacy Member
TheFallen zei:
Om de 4 jaar is het op de 22ste :naughty:

Goh, dat denk ik eigenlijk niet. We pakken toch net een extra dag er bij zodat we blijven gelijklopen met onze zonnestand. De seizoenen schuiven toch ook niet plots een dag op tijdens een schrikkeljaar?
Eén bepaald seizoen wordt gewoon één dagje langer, zonder dat het verder effect heeft op de begindata van de seizoenen.


Ben er wel niet echt 100% zeker van...

TheFallen

Legacy Member
stoomboot zei:
Goh, dat denk ik eigenlijk niet. We pakken toch net een extra dag er bij zodat we blijven gelijklopen met onze zonnestand. De seizoenen schuiven toch ook niet plots een dag op tijdens een schrikkeljaar?
Eén bepaald seizoen wordt gewoon één dagje langer, zonder dat het verder effect heeft op de begindata van de seizoenen.


Ben er wel niet echt 100% zeker van...

Heb er zelf geen idee van en denk er ook niet echt over na :p. Het stond gewoon op wikipedia: Winter solstice - Wikipedia, the free encyclopedia :woohoo:

glashelder

Legacy Member
bumba007 zei:
En waarom willen sommigen nu eenmaal niet accepteren dat 20 pagina's veel te veel is voor die vak :p
Ze kon evengoed onze cursus vragen welke zelfs 13 pagina's telde.

Wait, what? Het examen telde 20 pagina's en de cursus 13 pagina's? Dat heeft ze mooi voor elkaar gekregen.

En wat voor cursussen zijn dat in hemelsnaam. 13 pagina's zie je toch in één les.

moustii

Legacy Member
@stoomboot : deze thread noemt letterlijk "examens middelbaar" wat verwacht je dan? Als je hier enkel komt bashen omdat we zo weinig moeten leren dan kun je beter wegblijven. Er is toch ook een studenten thread :p

hou je commentaar voor je zelf.

stoomboot

Legacy Member
moustii zei:
@stoomboot : deze thread noemt letterlijk "examens middelbaar" wat verwacht je dan? Als je hier enkel komt bashen omdat we zo weinig moeten leren dan kun je beter wegblijven. Er is toch ook een studenten thread :p

hou je commentaar voor je zelf.

Maak me wakker zodra ge een bericht van mij vindt waarin ik zit te bashen op jullie examens ;)

Dat ik een hekel heb aan uw puberaal gedrag t.o.v. mensen die niet meer in het middelbaar zitten, dat is dan weer een hele andere discussie.
Laat dat ook de reden zijn waardoor ik hier beland ben ;)

moustii

Legacy Member
stoomboot zei:
Waarom komt iedere puber die examens heeft hier even klagen over belachelijke examens?
Is dat voor de aandacht of gewoon om toch maar te kunnen klagen over iets?



Als jullie daar nu eens mee stoppen, dan nemen die kinders uit het lager dat voorbeeld niet over en heb ik minder gezaag aan mijn hoofd.

stoomboot zei:
Maak me wakker zodra ge een bericht van mij vindt waarin ik zit te bashen op jullie examens ;)

ben je al wakker ?

Over welk puberaal gedrag tov mensen die niet in het middelbaar zitten heb je het?

stoomboot

Legacy Member
moustii zei:
ben je al wakker ?

Dat gaat niet over uw examens, dat gaat over uw gedrag ;)
Vooral niet beseffen dat ik gewoon de bal terugkaats :baard:


Over welk puberaal gedrag? Ge hebt mijn quote toch gevonden, wel, die quote bevat een quote van u waarin ge u nogal zeer puberaal opstelt. Lezen maar! Fun gegarandeerd.

Karre

Legacy Member
bumba007 zei:
Geen enkele kaart op het examen btw, zij geeft bijvoorbeeld een plaats of een gebergte en dan mogen wij die opzoeken in onze atlas.
En waarom willen sommigen nu eenmaal niet accepteren dat 20 pagina's veel te veel is voor die vak :p
Ze kon evengoed onze cursus vragen welke zelfs 13 pagina's telde.

Op het examen vroeg ze zelfs vragen van de geo olympiade :p weet er hier iemand als het 12 februari is, de zon vroeger of later opkomt de volgende dag ?

Die vak? Serieus? Je hoort toch duidelijk dat dat niet klinkt.

En het is toch logisch dat de volgende dag op 12 februari de zon vroeger opkomt gezien de dagen terug langer worden.

moustii

Legacy Member
stoomboot zei:
Dat gaat niet over uw examens, dat gaat over uw gedrag ;)
Vooral niet beseffen dat ik gewoon de bal terugkaats :baard:


Over welk puberaal gedrag? Ge hebt mijn quote toch gevonden, wel, die quote bevat een quote van u waarin ge u nogal zeer puberaal opstelt. Lezen maar! Fun gegarandeerd.

Ik gaf anders wel een zeer terechte opmerking wat voor nut heeft het om in deze thread te komen zeggen dat wij in niet mogen klagen over onze leerstof omdat wij nog in het middelbaar zitten :ironic: Als je toch vindt dat wij oh zo weinig moeten doen hou die mening dan voor je eigen.

hier ga ik het bij laten discussiëren met jouw heeft weinig zin dat heb ik in het verleden al ondervonden ;)

stoomboot

Legacy Member
moustii zei:
Als je toch vindt dat wij oh zo weinig moeten doen hou die mening dan voor je eigen.
Awel, doe eerst eens de moeite om dan berichten van mij te vinden waarin ik beweer dat ge weinig moet doen in het middelbaar...


Ja, discussiëren is moeilijk als ge de hele tijd onjuistheden aanhaalt en naast de kwestie wilt discussiëren :niceone:
Je zal nog wel ondervinden dat het dus niet louter met mij moeilijk is om te discussiëren, maar met iedereen, als je zo'n manier hanteert.

bumba007

Legacy Member
TheFallen zei:
Ah vroeger é. De dagen worden vanaf ergens +- 20 december altijd langer en de nachten korter. Binnenkort zal het weer veranderen rond +- 20 juni.

denk ik :unsure:

Om de 4 jaar is het op de 22ste :naughty:

stoomboot zei:
Goh, dat denk ik eigenlijk niet. We pakken toch net een extra dag er bij zodat we blijven gelijklopen met onze zonnestand. De seizoenen schuiven toch ook niet plots een dag op tijdens een schrikkeljaar?
Eén bepaald seizoen wordt gewoon één dagje langer, zonder dat het verder effect heeft op de begindata van de seizoenen.


Ben er wel niet echt 00% zeker van...

Karre zei:
Die vak? Serieus? Je hoort toch duidelijk dat dat niet klinkt.

En het is toch logisch dat de volgende dag op 12 februari de zon vroeger opkomt gezien de dagen terug langer worden.


Maar jullie vergeten wel 1 ding, namelijk dat australië in het zuidelijk halfrond is, en dat verandert het waardoor alles eigenlijk tegengesteld wordt dacht ik :p

En een schrikkeljaar is er om de 4 jaar, buiten de eeuwjaren wordt deze overgeslagen tenzij het eeuwjaar deelbaar is door 400. Dus 2000 was een schrikkeljaar waardat 1900 dat niet was.


mr soit


vandaag natuurwetenschappen, maar 2 vragen ( op 4 punten in totaal van de 70 ) niet kunnen oplossen dus denk dat ik wel een 60 op 70 moet halen.

Morgen vrij :bow:


en vrijdag frans mondeling, maar valt nog mee omdat we de grammaire al eerder hebben gemaakt in een 'voorexamen'
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan