Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nasty Nas zei:Geschiedenis is echt zo'n simpel vakje. Ik lees dat es en haal ruim 80%, ale schriftelijk dan.
Maar dat komt omdat ek al zo veel weet, nu ook vb. over het Israëlisch-Palestijns conflict.

Open boek is zo gevaarlijk. Eerste semester was filosofie ook open boek.s0123986 zei:Bij ons is geschiedenis dit jaar volledig open-boek examen![]()

deathsythe zei:Oh nee 20 pagina's?
Goldensky zei:20 pagina's examen of 20 pagina's leerstof?
DéWé zei:KTA Willebroek? Vissers voor wisk en aardrijskunde examen woordjes invullen?![]()
Al een geluk dat 't bij Lejeune vooral begrijpen is. Wist niet eens dat 't open boek was en had dus geen boek bij. Niet eens last van gehad (op 1 mapje na), 54/60s0123986 zei:Bij ons is geschiedenis dit jaar volledig open-boek examen![]()

bumba007 zei:Nops, STK in kapelle o/d Bos. ( seuteschool btw )
DéWé zei:Ah yep, heb daar ook een jaar gezeten, was niet mijn ding... Het KTA heeft misschien niet de beste reputatie maar vond het van sfeer wel plezanter.
maar ken daar ook de meesten dusjaDrew zei:Al een geluk dat 't bij Lejeune vooral begrijpen is. Wist niet eens dat 't open boek was en had dus geen boek bij. Niet eens last van gehad (op 1 mapje na), 54/60![]()
moustii zei:Waarom hebbe die van het hoger altijd de neiging om het middelbaar af te doen als 2 keer niets mss is het zo maar moet da da dan zo vaak herhaald worden.(dingen als "Lol, 20 pagina's. In de hogeschool/unief is da den index") ? Iedereen int middelbaar weet dat jullie meer moeten leren dan ons maar dan moete toch nie alles int belachelijke kome trekke me jullie superioriteitsgevoel.
of doen jullie da gwn om jullie eige ego wa op te krikke.
stoomboot zei:Waarom komt iedere puber die examens heeft hier even klagen over belachelijke examens?
Is dat voor de aandacht of gewoon om toch maar te kunnen klagen over iets?
Als jullie daar nu eens mee stoppen, dan nemen die kinders uit het lager dat voorbeeld niet over en heb ik minder gezaag aan mijn hoofd.
, 2. graag hier volg over welke examens andere mensen klagen en 3. ik hier kan neertypen of mijn examen suckte of goed ging 

bumba007 zei:Weet dat de sfeer daar goed is, ben met mijn neef eens en keer naar binnen gegaan en mij zelfs voorgesteld als nieuwe leerling etcmaar ken daar ook de meesten dusja
Ahja...stoomboot zei:Ik zeg niet dat ge, als leerling van het middelbaar, niet moogt klagen, maar dan moet ge er ook tegen kunnen dat anderen klagen over uw geklaag.
En als er hier iemand komt klagen over 20 pagina's... Sorry, maar dat is gewoon vragen voor wat forum-flame.
Het is hier dan ook het middelbaar examens topic? Daarmee dat die van het middelbaar hier komen klagen, dan vind ik niet dat wij van het hoger/unief moeten komen klagen dat ze eigenlijk niets moeten leren in vergelijking met ons he...stoomboot zei:Waarom komt iedere puber die examens heeft hier even klagen over belachelijke examens?
Is dat voor de aandacht of gewoon om toch maar te kunnen klagen over iets?
Als jullie daar nu eens mee stoppen, dan nemen die kinders uit het lager dat voorbeeld niet over en heb ik minder gezaag aan mijn hoofd.
20 pagina's examen is idd te veel, hangt er natuurlijk wel van af hoeveel kaarten/foto's en witruimte er is om te tekenen hebumba007 zei:sorry maar een examen van 20 pagina's is gewoon te veel voor een 1-uurs vak waardat de leerkracht de helft van de les al geen deftig les geeft

evil_konijn zei:20 pagina's, dat zegt niets. Dat kan gemakkelijk minder werk zijn dan een examen nederlands waar al de vragen op 1 blad staan en je dan een paar pagina's moet volschrijven.