Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nas

Legacy Member
Geschiedenis is echt zo'n simpel vakje. Ik lees dat es en haal ruim 80%, ale schriftelijk dan.
Maar dat komt omdat ek al zo veel weet, nu ook vb. over het Israëlisch-Palestijns conflict.

s0123986

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Geschiedenis is echt zo'n simpel vakje. Ik lees dat es en haal ruim 80%, ale schriftelijk dan.
Maar dat komt omdat ek al zo veel weet, nu ook vb. over het Israëlisch-Palestijns conflict.

Bij ons is geschiedenis dit jaar volledig open-boek examen :p

landrote

Legacy Member
voor mij start de laatste examenperiode van het middelbaar ook pas de vrijdag (economie)

Nas

Legacy Member
s0123986 zei:
Bij ons is geschiedenis dit jaar volledig open-boek examen :p
Open boek is zo gevaarlijk. Eerste semester was filosofie ook open boek.
Nooit die cursus bekeken. Ik was wel effe aan het flippen op het examen ze :p
Gelukkig was ik er nog door.

Drew

Legacy Member
s0123986 zei:
Bij ons is geschiedenis dit jaar volledig open-boek examen :p
Al een geluk dat 't bij Lejeune vooral begrijpen is. Wist niet eens dat 't open boek was en had dus geen boek bij. Niet eens last van gehad (op 1 mapje na), 54/60 :unsure:

DéWé

Legacy Member
bumba007 zei:
Nops, STK in kapelle o/d Bos. ( seuteschool btw )

Ah yep, heb daar ook een jaar gezeten, was niet mijn ding... Het KTA heeft misschien niet de beste reputatie maar vond het van sfeer wel plezanter.

bumba007

Legacy Member
DéWé zei:
Ah yep, heb daar ook een jaar gezeten, was niet mijn ding... Het KTA heeft misschien niet de beste reputatie maar vond het van sfeer wel plezanter.

Weet dat de sfeer daar goed is, ben met mijn neef eens en keer naar binnen gegaan en mij zelfs voorgesteld als nieuwe leerling etc :p maar ken daar ook de meesten dusja

s0123986

Legacy Member
Drew zei:
Al een geluk dat 't bij Lejeune vooral begrijpen is. Wist niet eens dat 't open boek was en had dus geen boek bij. Niet eens last van gehad (op 1 mapje na), 54/60 :unsure:

Das ook waar, maar tis toch altijd wel gemakkelijk als je nog eens in uw boek kunt kijken. Ik voel mij dan gewoon zekerder van mijn antwoorden.

stoomboot

Legacy Member
moustii zei:
Waarom hebbe die van het hoger altijd de neiging om het middelbaar af te doen als 2 keer niets mss is het zo maar moet da da dan zo vaak herhaald worden.(dingen als "Lol, 20 pagina's. In de hogeschool/unief is da den index") ? Iedereen int middelbaar weet dat jullie meer moeten leren dan ons maar dan moete toch nie alles int belachelijke kome trekke me jullie superioriteitsgevoel.

of doen jullie da gwn om jullie eige ego wa op te krikke.

Waarom komt iedere puber die examens heeft hier even klagen over belachelijke examens?
Is dat voor de aandacht of gewoon om toch maar te kunnen klagen over iets?


Als jullie daar nu eens mee stoppen, dan nemen die kinders uit het lager dat voorbeeld niet over en heb ik minder gezaag aan mijn hoofd.

Racing_Genk

Legacy Member
Het middelbaar is niet altijd super simpel hoor.. voor mijn examen bio heb ik rond de 200 pagina's moeten leren.

Ik denk niet dat studenten van het hoger onderwijs kunnen zeggen dat dit helemaal niks is.

Tibokio

Legacy Member
stoomboot zei:
Waarom komt iedere puber die examens heeft hier even klagen over belachelijke examens?
Is dat voor de aandacht of gewoon om toch maar te kunnen klagen over iets?


Als jullie daar nu eens mee stoppen, dan nemen die kinders uit het lager dat voorbeeld niet over en heb ik minder gezaag aan mijn hoofd.

Ik post hier graag tijdens de examens omdat ik 1. graag klaag erover :D, 2. graag hier volg over welke examens andere mensen klagen en 3. ik hier kan neertypen of mijn examen suckte of goed ging :p

Also, ik denk dat ik toch wel al de puberale fase door ben. De mensen die examens hebben in het hoger onderwijs hebben toch ook een klaagthread? Of is dat dan opeens wél verantwoord? :p

stoomboot

Legacy Member
Ik zeg niet dat ge, als leerling van het middelbaar, niet moogt klagen, maar dan moet ge er ook tegen kunnen dat anderen klagen over uw geklaag.

En als er hier iemand komt klagen over 20 pagina's... Sorry, maar dat is gewoon vragen voor wat forum-flame.

DéWé

Legacy Member
bumba007 zei:
Weet dat de sfeer daar goed is, ben met mijn neef eens en keer naar binnen gegaan en mij zelfs voorgesteld als nieuwe leerling etc :p maar ken daar ook de meesten dusja

Ze leren er wel meer dan 20 pagina's in aardrijkskunde ;) Ahja...

bumba007

Legacy Member
stoomboot zei:
Ik zeg niet dat ge, als leerling van het middelbaar, niet moogt klagen, maar dan moet ge er ook tegen kunnen dat anderen klagen over uw geklaag.

En als er hier iemand komt klagen over 20 pagina's... Sorry, maar dat is gewoon vragen voor wat forum-flame.

sorry maar een examen van 20 pagina's is gewoon te veel voor een 1-uurs vak waardat de leerkracht de helft van de les al geen deftig les geeft

Goldensky

Legacy Member
stoomboot zei:
Waarom komt iedere puber die examens heeft hier even klagen over belachelijke examens?
Is dat voor de aandacht of gewoon om toch maar te kunnen klagen over iets?


Als jullie daar nu eens mee stoppen, dan nemen die kinders uit het lager dat voorbeeld niet over en heb ik minder gezaag aan mijn hoofd.
Het is hier dan ook het middelbaar examens topic? Daarmee dat die van het middelbaar hier komen klagen, dan vind ik niet dat wij van het hoger/unief moeten komen klagen dat ze eigenlijk niets moeten leren in vergelijking met ons he...
Als je hun geklaag niet aankan moet je ook niet naar hier komen, het is een thread over examens, wat verwacht je? Jeej ik moet weer beginnen leren?
bumba007 zei:
sorry maar een examen van 20 pagina's is gewoon te veel voor een 1-uurs vak waardat de leerkracht de helft van de les al geen deftig les geeft
20 pagina's examen is idd te veel, hangt er natuurlijk wel van af hoeveel kaarten/foto's en witruimte er is om te tekenen he :)

fcberke

Legacy Member
stoomboot snapt het niet denk ik

het examen telde 20 pagina's , de examenleerstof telde meer dan 20 pagina's

en een examen van pagina's voor zo'n vakje is inderdaad veel

Utred

Legacy Member
20 pagina's, dat zegt niets. Dat kan gemakkelijk minder werk zijn dan een examen nederlands waar al de vragen op 1 blad staan en je dan een paar pagina's moet volschrijven.

TheFallen

Legacy Member
evil_konijn zei:
20 pagina's, dat zegt niets. Dat kan gemakkelijk minder werk zijn dan een examen nederlands waar al de vragen op 1 blad staan en je dan een paar pagina's moet volschrijven.

Maar 20blz voor een examen van esthetica is fucked up... Zelfs moest ik nu voor een examen in't hoger 20blz moeten schrijven zou ik al zagen.

En trouwens @ alle studenten hier die komen bashen op't middelbaar gezaag en geklaag. Ze mogen niet in de studententhread dus laat ze hier eens doen jongens :ironic:. Hoe waarde zelf in den tijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan