Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tibokio

Legacy Member
Yep, 6e. Gans da hoofdstuk linguïstiek interesseert mij echt geen reet :p

Och ja, mij er nog eens in verdiepen :sad:

SiRdeK

Legacy Member
Ik hou van examens. Het meeste dat ik tot nu toe geleerd heb is 2 uur voor fysica. De enige moeilijke dingen nu nog zijn Latijn en Wiskunde (5 La-Wis)

Op naart 6de! :unsure:

Oij

Legacy Member
Kan ik alleen maar bevestigen. Nederlands is echt een kutvak! Saaie leerstof dat mij in de verste verste niet kan boeien en dan nog eens een leerkracht die ik echt eens een paar lappen wil geven omdat zijn manier van lesgeven gewoon hatelijk is. Lesgeven is misschien veel gezegd...

fcberke

Legacy Member
leerstof nederlands is echt saai maar onze leerkracht is echt fokking geil zo'n vervangster van in de 20

JorisL

Legacy Member
Imo niets zo saai als biologie... Wat maakt het mij nu uit of een slak rechts-of linkswindend is. En dan die genetica me al die DNA en RNA en al dieje zever. Morgen examen van, gelukkig dat ik het maar 1 uur heb ;)

fcberke

Legacy Member
JorisL zei:
Imo niets zo saai als biologie... Wat maakt het mij nu uit of een slak rechts-of linkswindend is. En dan die genetica me al die DNA en RNA en al dieje zever. Morgen examen van, gelukkig dat ik het maar 1 uur heb ;)

en wat dan met celademhaling :sad: da boeit echt niemand:sad:

Nas

Legacy Member
Vrijdag begin ik: esthetica. Die kankerteef gaf zo in het begin van semester een cursus mee, van ca. 70 blz. Natuurlijk als je die cursus al hebt, doe je geen moeite om op te letten. Nu is het effe doorbijten ze.

En een vraagje: is bij iedereen in de laatste graad het laatste examen een semester en geen trimester?

Tibokio

Legacy Member
Yep, behalve voor wiskunde. Daar hadden we partieel van. Van Frans en Nederlands enzo natuurlijk ook, maar dat waren partiële examens van schrijfvaardigheid dus daardoor is de leerstof niet minder.

fcberke

Legacy Member
1ste graad:3examen periodes
2de graad: enkel examen van hoofdvakken bij pasen
3de graad: 2 examen periodes

Nas

Legacy Member
Vet. Dit jaar is het examen geschiedenis volledig mondeling, Engels alleen grammar schriftelijk. Winning.
Voor de rest is bij Frans, Duits en Nederlands enkel de litteratuur mondeling.

fcberke

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Vet. Dit jaar is het examen geschiedenis volledig mondeling, Engels alleen grammar schriftelijk. Winning.
Voor de rest is bij Frans, Duits en Nederlands enkel de litteratuur mondeling.

zwijg mij daarvan in december al gesch mondeling gedaan en twas echt afschuwelijk:nipt door maar allemaal kutvragen getrokken en ze bleef maar bijvragen stellen :sad:

Tibokio

Legacy Member
fcberke zei:
zwijg mij daarvan in december al gesch mondeling gedaan en twas echt afschuwelijk:nipt door maar allemaal kutvragen getrokken en ze bleef maar bijvragen stellen :sad:

Vorig jaar was mijn examen geschiedenis in juni ook mondeling.

'k Had werkelijk alles goed geleerd, en 't was veel, behalve 1 klein hoofdstukje op het einde had ik overgeslagen.

Kom ik toe op het examen, trek ik een papiertje, wat blijkt?
Al die vragen gingen over dat ene hoofdstukje :sad:

Ik kon wel wat rond de pot draaien, maar de leerkracht had ook door dat er iets mis was en heeft mij nadat ik was uitgepraat weggestuurd en gewoon 50% gegeven :p

Moet wel zeggen dat dat ook de coolste leerkracht ooit was :D

Oij

Legacy Member
Elke keer weer wordt het duidelijk dat ik beter presteer of kan leren onder (lichte) druk. Het is 7 uur, de leerstof, weliswaar niet zo moeilijk, is nog allesbehalve gekend en nu pas begint het leren een beetje te vlotten. ;p

fcberke

Legacy Member
oh ik zit me de volledig druk alsk nu nie presteer ist nog nekeer het 5de

s0123986

Legacy Member
Ik begin pas vrijdag met mijn laatste examenperiode in het middelbaar. Donderdag wel nog een volledige dag school, maar ja het eerste examen is toch maar Frans dus dat stelt niet zo veel voor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan