Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
ns boy zei:
Wat een helden hier toch, kben in mijn apenjaren ook thuis gekomen met een buis of twee op een rapport :).

En een leerkracht kan erg veel doen, zeker als het gaat om een vak dat je niet ligt.

'k zeg nie da ik nooit buizen had, maar er nog trots op zijn dat ik "maar" 2 buizen heb :wtf: aub eh seg

fcberke zei:
ik heb mijn klote eerste trimester 17 buizen op 3 rapporten afgesloten met 2 globale eentje van godsdienst :48% en eentje van frans 41%

dus ik ben tevreden

:')

Proim

Legacy Member
robke821 zei:
En in het gevolg van onze leerkracht voor natuurwetenschappen, de leerkracht in kwestie heeft waarschijnlijk enorm veel kennis over haar vakgebied, maar waarom ze ooit begonnen is als leerkracht is me een vraag, ze is afgestuurd als bio ingenieur (denk ik zou ook een ander ingenieur kunnen zijn maar iig ingenieur aan de universiteit) en zou volgens mij in een bedrijf stukken meer kunnen verdienen en veel meer respect krijgen voor haar prestaties, ben er van overtuigd dat ze bekwaam is om haar job goed uit te oefenen in een bedrijf.

De leerstof overbrengen naar de leerlingen daarentegen kan ze absoluut niet, zou niet inzien waarom dat niet zou kunnen, jullie hebben er nog niet bij in de klas gezeten.
Zelf de leerstof verwerken met de blaadjes/handboek dan?

En tevreden zijn met 2 buizen is inderdaad wel belachelijk imo :') 1 kan ik nog inkomen, velen hebben 1 vak dat hun echt niet ligt waardoor je er ook minder voor begint te doen etc. (Hier was dat met Frans maar had er uiteindelijk toch geen buis voor). Maar ik was echt niet tevreden toen ik wel eens een buis had voor Frans, de rest was goed maarja...

robke821

Legacy Member
Proim zei:
Zelf de leerstof verwerken met de blaadjes/handboek dan?

En tevreden zijn met 2 buizen is inderdaad wel belachelijk imo :') 1 kan ik nog inkomen, velen hebben 1 vak dat hun echt niet ligt waardoor je er ook minder voor begint te doen etc. (Hier was dat met Frans maar had er uiteindelijk toch geen buis voor). Maar ik was echt niet tevreden toen ik wel eens een buis had voor Frans, de rest was goed maarja...

Waarom denken jij en carrion beiden dat ik twee buizen had? Als je mijne post naleest waar ik mijn punten vertel staat er duidelijk dat ik enkel een buis heb op natuurwetenschappen (één vak dus) maar dat er wel twee grijze vakskes zijn bij dat vak, dagelijks werk en uiteindelijke procent.

En zoals ik al zei was dat inderdaad echt mijn buisvak en mijn slechtste exaam (natuurwetenshappen hebben we geen exaam van) was nederlands en daar had ik nog meer dan 55 op, is dat dan echt ZO raar dat ik tevreden ben?

Ik ken echt heel wat mensen zoals ik al zei in alle soorten richtingen van kso,tso,aso (ook uit de wetenschapsrichtingen e.d.) die tevreden zouden zijn met een rapport waar maar één vak op staat waar ze van gebuisd zijn.


Niet noodzakelijk slecht bedoeld, maar leer eerst even mijn posts goed lezen ipv direct te zeggen dat ik twee buizen had, ik heb er maar één.


En ja die post hier van die persoon met 17 buizen op één trimester en uiteindelijk 2 in het totaal dat gaat wel paar stappen te ver.


En ik ga inderdaad de leerstof vanaf januari gewoon zelf verwerken, of ik nou oplet in de les of niet, veel steek ik er niet van op.

Proim

Legacy Member
Enkel dat van die leerstof was eigenlijk op u gericht, de rest was eerder algemeen maar ik begrijp uw verwarring :p
Succes verder :)

robke821

Legacy Member
Proim zei:
Enkel dat van die leerstof was eigenlijk op u gericht, de rest was eerder algemeen maar ik begrijp uw verwarring :p
Succes verder :)

Dan heb ik u inderdaad verkeerd begrepen. ;)

En merci :p

Shmet

Legacy Member
Proim zei:
Hoe zijt ge daarop gekomen? :') Dat is de website van mijn middelbare school van eerste tot vierde :unsure:

Ik moest een paper maken over cyberpesten dus zocht ik op google: cyberpesten cartoon en toen zag ik da en vond het vrij geniaal :D

Tibokio

Legacy Member
Oi, de examens gaan weer beginnen (of zijn al bezig voor sommigen? :unsure:) !

Tijd om deze thread van onder het stof te halen dus! Gelukkig zijn dit mijn allerlaatste examens ooit in het middelbaar :D

Ik begin woensdag met Nederlands.

DaTa

Legacy Member
Ik begin ook woensdag t.e.m exact 2 weken later (de 22ste),
normaal gezien ook mijn laatste examens in het middelbaar :).

moustii

Legacy Member
Ik begin de woensdag met elektriciteit :)

examens van duren hier ook 2 weken :cool:

@ tibokio : wa gade doen volgend jaar ?

Tibokio

Legacy Member
moustii zei:
Ik begin de woensdag met elektriciteit :)

examens van duren hier ook 2 weken :cool:

@ tibokio : wa gade doen volgend jaar ?

Rechten in Leuven :D

Ik twijfelde ook nog tussen Taal en Letterkunde, omdat ik me graag met literatuur bezig hou, maar met rechten heb je meer uitwegen. En met lezen en schrijven kan ik me ook nog bezighouden zonder T&L :)

Balsaus

Legacy Member
Ik ben ook laatstejaar en begin woensdag met de examens. Enerzijds blij dat het middelbaar er bijna op zit en een nieuw avontuur zal starten(unif/hoge school) maar anderzijds ga ik het ook missen. Natuurlijk moeten deze examens dan ook goed verlopen , ik heb niet veel overschot van kerst examens.

robke821

Legacy Member
Examens beginnen hier volgende donderdag en duren twee weken.

Ik moet normaal gezien nog 3 examenperiodes overleven. :p

Pfff zou ook graag kunnen zeggen dat ik in men laatste examenperiode int middelbaar zit/zat.

Utred

Legacy Member
Balsaus zei:
Ik ben ook laatstejaar en begin woensdag met de examens. Enerzijds blij dat het middelbaar er bijna op zit en een nieuw avontuur zal starten(unif/hoge school) maar anderzijds ga ik het ook missen. Natuurlijk moeten deze examens dan ook goed verlopen , ik heb niet veel overschot van kerst examens.
Als je in de blok zit, zul je de examenperiodes van het middelbaar nog wel missen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan