Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ns boy zei:Wat een helden hier toch, kben in mijn apenjaren ook thuis gekomen met een buis of twee op een rapport.
En een leerkracht kan erg veel doen, zeker als het gaat om een vak dat je niet ligt.
aub eh segfcberke zei:ik heb mijn klote eerste trimester 17 buizen op 3 rapporten afgesloten met 2 globale eentje van godsdienst :48% en eentje van frans 41%
dus ik ben tevreden
Zelf de leerstof verwerken met de blaadjes/handboek dan?robke821 zei:En in het gevolg van onze leerkracht voor natuurwetenschappen, de leerkracht in kwestie heeft waarschijnlijk enorm veel kennis over haar vakgebied, maar waarom ze ooit begonnen is als leerkracht is me een vraag, ze is afgestuurd als bio ingenieur (denk ik zou ook een ander ingenieur kunnen zijn maar iig ingenieur aan de universiteit) en zou volgens mij in een bedrijf stukken meer kunnen verdienen en veel meer respect krijgen voor haar prestaties, ben er van overtuigd dat ze bekwaam is om haar job goed uit te oefenen in een bedrijf.
De leerstof overbrengen naar de leerlingen daarentegen kan ze absoluut niet, zou niet inzien waarom dat niet zou kunnen, jullie hebben er nog niet bij in de klas gezeten.
Proim zei:Zelf de leerstof verwerken met de blaadjes/handboek dan?
En tevreden zijn met 2 buizen is inderdaad wel belachelijk imo :') 1 kan ik nog inkomen, velen hebben 1 vak dat hun echt niet ligt waardoor je er ook minder voor begint te doen etc. (Hier was dat met Frans maar had er uiteindelijk toch geen buis voor). Maar ik was echt niet tevreden toen ik wel eens een buis had voor Frans, de rest was goed maarja...
Drew zei:Probleem: buizen in ASO
Oplossing: het op de leerkracht steken, aja
:')

Hoe zijt ge daarop gekomen? :') Dat is de website van mijn middelbare school van eerste tot vierdeShmet zei:

Proim zei:Enkel dat van die leerstof was eigenlijk op u gericht, de rest was eerder algemeen maar ik begrijp uw verwarring
Succes verder![]()


Proim zei:Hoe zijt ge daarop gekomen? :') Dat is de website van mijn middelbare school van eerste tot vierde![]()

Proim zei:Hoe zijt ge daarop gekomen? :') Dat is de website van mijn middelbare school van eerste tot vierde![]()

Feit :') Toen ik daar zat was het ook al zo, echt een hel om daar iets terug te vinden.Ironpole zei:Schrale website.![]()
moustii zei:Ik begin de woensdag met elektriciteit
examens van duren hier ook 2 weken
@ tibokio : wa gade doen volgend jaar ?


Als je in de blok zit, zul je de examenperiodes van het middelbaar nog wel missenBalsaus zei:Ik ben ook laatstejaar en begin woensdag met de examens. Enerzijds blij dat het middelbaar er bijna op zit en een nieuw avontuur zal starten(unif/hoge school) maar anderzijds ga ik het ook missen. Natuurlijk moeten deze examens dan ook goed verlopen , ik heb niet veel overschot van kerst examens.

evil_konijn zei:Als je in de blok zit, zul je de examenperiodes van het middelbaar nog wel missen![]()