Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baats

Legacy Member
robke821 zei:
Dan is er blijkbaar serieus wa veranderd ja (of zijn mijn ouders anders dan die van u) want zowel ik als mijn ouders waren meer dan content met mijn rapport (ik sprong een gat in de lucht dat ik MAAR één buis had, had er één of twee meer verwacht).

Het is een wetenschapsvak in een economie-moderne talen richting, een vak dat door een ongeloofelijk incompetente leerkracht wordt gegeven en een vak waar als gevolg van het niveau van de leerkracht zowa iedereen slecht van heeft.


Kan best zijn dat gij nooit geen buizen haalde in het middelbaar, maar de mensen die ik in het 5de jaar ken (en da zijn er zowel van kso,tso,aso, zijn allemaal content als ze MAAR één buis hebben). Ken der genoeg die nog content zouden zijn me een buis of 4.

Het is trouwens niet dat ik er mijn best niet voor doe voor dat vak, heb er elke test voor geleerd.

:lol:

robke821

Legacy Member
En dat is onmogelijk ofzo?

Ik zeg toch niet impotent, dan hadde kunnen lachen maar nu snap ik het niet goe.

boeffel

Legacy Member
robke821 zei:
:D Examen gaan halen en echt super content :D:D

Geen enkel grijs vakske op men exaams en maar 2 grijze vakskes int totaal (dagelijks werk natuurwetenschappen en dan in % natuurwetenschappen, is nogal logisch aangezien we geen proefwerk gehad hebben).

Bij geschiedenis zelfs als commentaar, dat het beter kon maar dat sommige antwoorden ronduit schitterend waren, da moet ook wel want ik heb redelijk wa vragen gewoon opengelaten omdat ik nix wist.

lol rapport zeker?

en hoe de fuck haalde meer dan 2 buizen op een rapport in middelbaar?

crazyman2

Legacy Member
Carrion zei:
Is da tegenwoordig goed om 2 buizen te hebben uw totaal voor een vak :wtf: Dan is er veel verandert in 4 jaar, ik kreeg thuis goei wa lappen als ik met buizen naar huis kwam en dan nog durfde zegge da ik er content van was.
Idem hier, het middelbaar was (in vgl met hogeschool+uni) zo gemakkelijk.

Ik mis het wel, zo maximum 5 uur studeren voor één vak :(

_ns_

Legacy Member
Wat een helden hier toch, kben in mijn apenjaren ook thuis gekomen met een buis of twee op een rapport :).

En een leerkracht kan erg veel doen, zeker als het gaat om een vak dat je niet ligt.

n9ne

Legacy Member
ns boy zei:
Wat een helden hier toch, kben in mijn apenjaren ook thuis gekomen met een buis of twee op een rapport :).

En een leerkracht kan erg veel doen, zeker als het gaat om een vak dat je niet ligt.

zijn die al over dan? :unsure:

boeffel

Legacy Member
ns boy zei:
Wat een helden hier toch, kben in mijn apenjaren ook thuis gekomen met een buis of twee op een rapport :).

En een leerkracht kan erg veel doen, zeker als het gaat om een vak dat je niet ligt.

ge snapt het ni he :wtf:

nu da wij in unief zitten, mogen wij geen compassie aan middelbaartjes tonen, die verdienen het om gestraft te worden en buizen te krijgen :niceone:

robke821

Legacy Member
ns boy zei:
Wat een helden hier toch, kben in mijn apenjaren ook thuis gekomen met een buis of twee op een rapport :).

En een leerkracht kan erg veel doen, zeker als het gaat om een vak dat je niet ligt.

Blijkbaar toch iemand die nog weet hoe hij zelf (en de meeste anderen) vroeger was. Wij zitten nu met 16 in onze klas en als er 4 daarvan zijn zonder buizen dan is het veel.


En een leerkracht kan ENORM veel doen, neem nu bv duits, vorig jaar had ik één uur duits en zou het in principe makkelijker moeten geweest zijn dan dit jaar, vorig jaar had ik over heel het jaar een buis , dit jaar examen 80% en alles samengeteld 78%.

Ligt voor een heel groot stuk aan de leerkracht hoor, ik zou zelfs durven zeggen dat ik vorig jaar veel meer geleerd heb voor duits dan nu.


En in het gevolg van onze leerkracht voor natuurwetenschappen, de leerkracht in kwestie heeft waarschijnlijk enorm veel kennis over haar vakgebied, maar waarom ze ooit begonnen is als leerkracht is me een vraag, ze is afgestuurd als bio ingenieur (denk ik zou ook een ander ingenieur kunnen zijn maar iig ingenieur aan de universiteit) en zou volgens mij in een bedrijf stukken meer kunnen verdienen en veel meer respect krijgen voor haar prestaties, ben er van overtuigd dat ze bekwaam is om haar job goed uit te oefenen in een bedrijf.

De leerstof overbrengen naar de leerlingen daarentegen kan ze absoluut niet, zou niet inzien waarom dat niet zou kunnen, jullie hebben er nog niet bij in de klas gezeten.

Moest ik nu de enige zijn die er over klaagde dan zou ik nog kunnen begrijpen dat het aan mij ligt, maar als zelfs mensen die 75% halen nog klagen dat de manier waarop de leerstof gegeven wordt op niks trekt, sjah dan heb ik toch wel degelijk een punt.


@Boeffel, ja natuurlijk rapport ipv exaams foutje van mij. En ja meer dan twee buizen in het middelbaar halen dan ligt het vaak aan u zelf, of zitte in een richting die op sommige vlakken te moeilijk is voor u, alhoewel er vorig jaar paar mensen waren met een buis of 3/4 die met een waarschuwing en vakantietaak verder mochten naar volgend jaar.

Chappii (oi22)

Legacy Member
60.7 voor proefwerken, 60.4 in totaal.
nipt buiske vo geschiedenis (schijtexame) en aa (same)
wa beter werken vo duits en wiskunde en dan komt het wel goe :woohoo:

robke821

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
60.7 voor proefwerken, 60.4 in totaal.
nipt buiske vo geschiedenis (schijtexame) en aa (same)
wa beter werken vo duits en wiskunde en dan komt het wel goe :woohoo:

Al bij al degelijke punten, nix dat niet meer in te halen valt ;).


Veel plezier met u twee weken rust ;)

Chappii (oi22)

Legacy Member
robke821 zei:
Al bij al degelijke punten, nix dat niet meer in te halen valt ;).


Veel plezier met u twee weken rust ;)

Natuurwetenschappen gaat toch moeilijk zijn bij te houden, 35% voor dagelijks werk, en dan goe geleerd voor examen NW en net opgehaald met 60%. :p

Achja, thanks :p

robke821

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
Natuurwetenschappen gaat toch moeilijk zijn bij te houden, 35% voor dagelijks werk, en dan goe geleerd voor examen NW en net opgehaald met 60%. :p

Achja, thanks :p

Ik zit hier juist hetzelfde 41% voor natuurwetenschappen :p. (men enigste buis)

Wij hadden daar geen exaam van (aan den ene kant goe aan de andere kant ni goe)

Chappii (oi22)

Legacy Member
robke821 zei:
Ik zit hier juist hetzelfde 41% voor natuurwetenschappen :p. (men enigste buis)

Wij hadden daar geen exaam van (aan den ene kant goe aan de andere kant ni goe)

Zou goed zijn moest ge boven de 50% zitten. :p

Maar wij hebben echt hetzelfde als u, kerel kent veel van die shit, maar kan echt nul lesgeven, zijn lessen zijn gewoon die teksten in't boek lezen en onderstrepen en niets uitleggen.

robke821

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
Zou goed zijn moest ge boven de 50% zitten. :p

Maar wij hebben echt hetzelfde als u, kerel kent veel van die shit, maar kan echt nul lesgeven, zijn lessen zijn gewoon die teksten in't boek lezen en onderstrepen en niets uitleggen.

Zou inderdaad handig zijn mocht da in het 2de trimester 50 worden , ik gaan iig men best doen.

En ja, ik snap u echt volledig, degene die zeggen dat een leerkracht niet veel kan veranderen aan je punten zitten er volledig naast (maar dan ook echt volledig).

fcberke

Legacy Member
ik heb mijn klote eerste trimester 17 buizen op 3 rapporten afgesloten met 2 globale eentje van godsdienst :48% en eentje van frans 41%

dus ik ben tevreden

Baats

Legacy Member
fcberke zei:
ik heb mijn klote eerste trimester 17 buizen op 3 rapporten afgesloten met 2 globale eentje van godsdienst :48% en eentje van frans 41%

dus ik ben tevreden

Man man man :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan