Fraze
Legacy Member
Proim zei:Geniet er nog van jongens, ik begin bijna aan mijn eerste uniefblok![]()
Pijnlijk he

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proim zei:Geniet er nog van jongens, ik begin bijna aan mijn eerste uniefblok![]()

Tibokio zei:Mijn allerlaatste middelbare kerstexamenperiode zit er op!!![]()
![]()

Borri zei:Middenjury diploma behaaldIn januari gestopt in het 5de middelbaar, dus een half jaar eerder klaar !
![]()
Borri zei:Ik heb mijn diploma secundair onderwijs nuWas ook al aan de unif ingeschreven, dus beginnen voor die examens nu
(ook wel regelmatig naar de les geweest)
Velcro zei:wtf, raar!
rapport gaan halen, 70.3.
Zwaar geownd, niks onder de 60 en veel in de 70.
2e semester 6wewi6, here I come...
ad
fysica,chemie,duits,frans) als economie wiksunde ligt mij da gewoon nie é
chemie was nog makkelijk , ik vond fysica ook makkelijk maar als zelfs mijn leerkracht van vorig jaar het een moeilijk examen vond voor onze richting
duits heb ik echt hard voor geleerd en dat vond ik ook nog makkelijk . frans had ik mondeling en schriftelijk das echt stom ze . en gisteren als laatste examen mondeling geschiedenis ik vond het het leuk gegaan nu hopen dat zij dat ook vond
. khoop wel op een goed rapport:applause:Velcro zei:wtf, raar!
rapport gaan halen, 70.3.
Zwaar geownd, niks onder de 60 en veel in de 70.
2e semester 6wewi6, here I come...
Century zei:Vandaag rapport gehad: 66
Hennige preek gehad, maar wel terecht omdat men hoofdvakken niet goed waren:
latijn 60 en wiskunde 50.
Mja, volgend semester beter![]()
Sargerash zei:6wewi6 : 78%, moet wel nog Engels inhalen (waar ik altijd 90% op scoor) en wis2, wat volgens velen gemakkelijker was dan wis1, kan dus bijna niet meer slecht zijn!![]()
Borri zei:Middenjury diploma behaaldIn januari gestopt in het 5de middelbaar, dus een half jaar eerder klaar !
![]()

Borri zei:Ik heb mijn diploma secundair onderwijs nuWas ook al aan de unif ingeschreven, dus beginnen voor die examens nu
(ook wel regelmatig naar de les geweest)
. Zou normaal wel moeten lukken.
.
Examen gaan halen en echt super content 
