Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

robke821

Legacy Member
Ook gedaan eindelijk :D

Engels vandaag was trouwens makkelijk, alleen phonetic symbols had ik maar 3 van de 5.

Carrion

Legacy Member
Tibokio zei:
Mijn allerlaatste middelbare kerstexamenperiode zit er op!! :D :D

Mark my words, ge gaat het nog missen wanneer ge volgend jaar tijdens de kerstvakantie 10 uur per dag achter uw boeken zit :p

Borri

Legacy Member
Middenjury diploma behaald :woohoo: In januari gestopt in het 5de middelbaar, dus een half jaar eerder klaar ! :)

Lospeed

Legacy Member
Borri zei:
Middenjury diploma behaald :woohoo: In januari gestopt in het 5de middelbaar, dus een half jaar eerder klaar ! :)

dus gij ebt nu al diploma van't (5e) middelbaar? of begrijp ik het verkeerd?
indien ja: is dat dan aso diploma fzo of is dat iets apart?

Borri

Legacy Member
Ik heb mijn diploma secundair onderwijs nu :) Was ook al aan de unif ingeschreven, dus beginnen voor die examens nu :p (ook wel regelmatig naar de les geweest)

Velcro

Legacy Member
Borri zei:
Ik heb mijn diploma secundair onderwijs nu :) Was ook al aan de unif ingeschreven, dus beginnen voor die examens nu :p (ook wel regelmatig naar de les geweest)

wtf, raar!

rapport gaan halen, 70.3.

Zwaar geownd, niks onder de 60 en veel in de 70.
2e semester 6wewi6, here I come...

fcberke

Legacy Member
Velcro zei:
wtf, raar!

rapport gaan halen, 70.3.

Zwaar geownd, niks onder de 60 en veel in de 70.
2e semester 6wewi6, here I come...

:niceone:

ik moest 4 buizen ophalen van mijn dagelijks werk :sad:(fysica,chemie,duits,frans) als economie wiksunde ligt mij da gewoon nie é:unsure: chemie was nog makkelijk , ik vond fysica ook makkelijk maar als zelfs mijn leerkracht van vorig jaar het een moeilijk examen vond voor onze richting:help: duits heb ik echt hard voor geleerd en dat vond ik ook nog makkelijk . frans had ik mondeling en schriftelijk das echt stom ze . en gisteren als laatste examen mondeling geschiedenis ik vond het het leuk gegaan nu hopen dat zij dat ook vond:unsure:. khoop wel op een goed rapport:applause:

s0123986

Legacy Member
Velcro zei:
wtf, raar!

rapport gaan halen, 70.3.

Zwaar geownd, niks onder de 60 en veel in de 70.
2e semester 6wewi6, here I come...

Ook vandaag rapport gekregen, 76.5
voor mij nu ook tweede trimester in zesde middelbaar, maar wel in economie wiskunde.

Century

Legacy Member
Vandaag rapport gehad: 66
Hennige preek gehad, maar wel terecht omdat men hoofdvakken niet goed waren:
latijn 60 en wiskunde 50.
Mja, volgend semester beter ;)

s0123986

Legacy Member
Century zei:
Vandaag rapport gehad: 66
Hennige preek gehad, maar wel terecht omdat men hoofdvakken niet goed waren:
latijn 60 en wiskunde 50.
Mja, volgend semester beter ;)

That's the spirit! Da komt allemaal in orde.

Sargerash

Legacy Member
6wewi6 : 78%, moet wel nog Engels inhalen (waar ik altijd 90% op scoor) en wis2, wat volgens velen gemakkelijker was dan wis1, kan dus bijna niet meer slecht zijn! :)

s0123986

Legacy Member
Sargerash zei:
6wewi6 : 78%, moet wel nog Engels inhalen (waar ik altijd 90% op scoor) en wis2, wat volgens velen gemakkelijker was dan wis1, kan dus bijna niet meer slecht zijn! :)

Proficiat! Zijn die inhaalexamens morgen of deze vakantie?

Ironpole

Legacy Member
Borri zei:
Middenjury diploma behaald :woohoo: In januari gestopt in het 5de middelbaar, dus een half jaar eerder klaar ! :)

Maar je bent van 91 en dus 1,5 jaar later klaar. :unsure:

Lospeed

Legacy Member
Borri zei:
Ik heb mijn diploma secundair onderwijs nu :) Was ook al aan de unif ingeschreven, dus beginnen voor die examens nu :p (ook wel regelmatig naar de les geweest)

geen diplomacontract aan de unief dus?

robke821

Legacy Member
Binnen een uurke ook men rapport gaan halen, ik hoop op een totaal van boven de 65 :p. Zou normaal wel moeten lukken.

Zoiezo een buis van natuurwetenschappen (geen exaam van en gebuisd op dagelijks werk). Waarschijnlijk een buis geschiedenis exaam (en mss ook totaal) en verder hoop ik geen buizen alhoewel da frans ook ni uitgesloten is :p.

robke821

Legacy Member
:D Examen gaan halen en echt super content :D:D

Geen enkel grijs vakske op men exaams en maar 2 grijze vakskes int totaal (dagelijks werk natuurwetenschappen en dan in % natuurwetenschappen, is nogal logisch aangezien we geen proefwerk gehad hebben).

Bij geschiedenis zelfs als commentaar, dat het beter kon maar dat sommige antwoorden ronduit schitterend waren, da moet ook wel want ik heb redelijk wa vragen gewoon opengelaten omdat ik nix wist.

Carrion

Legacy Member
Is da tegenwoordig goed om 2 buizen te hebben uw totaal voor een vak :wtf: Dan is er veel verandert in 4 jaar, ik kreeg thuis goei wa lappen als ik met buizen naar huis kwam en dan nog durfde zegge da ik er content van was.

robke821

Legacy Member
Dan is er blijkbaar serieus wa veranderd ja (of zijn mijn ouders anders dan die van u) want zowel ik als mijn ouders waren meer dan content met mijn rapport (ik sprong een gat in de lucht dat ik MAAR één buis had, had er één of twee meer verwacht).

Het is een wetenschapsvak in een economie-moderne talen richting, een vak dat door een ongeloofelijk incompetente leerkracht wordt gegeven en een vak waar als gevolg van het niveau van de leerkracht zowa iedereen slecht van heeft.


Kan best zijn dat gij nooit geen buizen haalde in het middelbaar, maar de mensen die ik in het 5de jaar ken (en da zijn er zowel van kso,tso,aso, zijn allemaal content als ze MAAR één buis hebben). Ken der genoeg die nog content zouden zijn me een buis of 4.

Het is trouwens niet dat ik er mijn best niet voor doe voor dat vak, heb er elke test voor geleerd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan