Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Century zei:Dinsdag eerste deel van wisk, cava nog wel om te leren.
Trouwens iemand die volgend jaar Geografie aan de KUL gaat doen?
make_choice zei:
-Century zei:Handig![]()
Ik vind het een beetje vreemd dat er niet zo veel mensen zijn die geografie gaan studeren (althans, ik ken weinig mensen die volgend jaar ...), mij lijkt het één van de interessantere studies die je kan doen aan den unief 
make_choice zei:
-
Ik vind het een beetje vreemd dat er niet zo veel mensen zijn die geografie gaan studeren (althans, ik ken weinig mensen die volgend jaar ...), mij lijkt het één van de interessantere studies die je kan doen aan den unief
![]()

Century zei:Ik heb nog lang met biologie in men kop gezeten, maar toen dacht ik 'hmm nee, geografie lijkt me veel interessanter'. En dat klopt wel denk 'k, bij ons op school ben ik één van de eersten in jaren heb ik me laten vertellen![]()
; Maar geografie lijkt me ook veel interessanter
Klopt nochtansVelcro zei:gezegd dat prins karel de jongere broer is van leopold III
Drew zei:Klopt nochtans
Century zei:Ik heb nog lang met biologie in men kop gezeten, maar toen dacht ik 'hmm nee, geografie lijkt me veel interessanter'. En dat klopt wel denk 'k, bij ons op school ben ik één van de eersten in jaren heb ik me laten vertellen![]()
Mooie duidelijke zinBurrid zei:Snap niet wat er interessant is aan geografie. Heb het niet gesnapt voor ik er vakken van kreeg, en snap al helemaal niet waarom iemand dat zonder tegenzin zou volgen na dat ik de geografie vakken gevolgd heb.
Nasty Nas zei:Mooie duidelijke zin