Archief - Examens middelbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Century

Legacy Member
Wiskunde vandaag ging beter als verwacht, hopelijk gaat het 2de deel donderdag even goed.
Morgen biologie en fysica, geen goede combinatie. Maar tzal moeten lukken zeker :sop:

make_choice

Legacy Member
Century zei:
Dinsdag eerste deel van wisk, cava nog wel om te leren.
Trouwens iemand die volgend jaar Geografie aan de KUL gaat doen?
make_choice zei:
Century zei:
-

:offtopic: Ik vind het een beetje vreemd dat er niet zo veel mensen zijn die geografie gaan studeren (althans, ik ken weinig mensen die volgend jaar ...), mij lijkt het één van de interessantere studies die je kan doen aan den unief :p

Century

Legacy Member
make_choice zei:



-

:offtopic: Ik vind het een beetje vreemd dat er niet zo veel mensen zijn die geografie gaan studeren (althans, ik ken weinig mensen die volgend jaar ...), mij lijkt het één van de interessantere studies die je kan doen aan den unief :p

Ik heb nog lang met biologie in men kop gezeten, maar toen dacht ik 'hmm nee, geografie lijkt me veel interessanter'. En dat klopt wel denk 'k, bij ons op school ben ik één van de eersten in jaren heb ik me laten vertellen :p

make_choice

Legacy Member
Century zei:
Ik heb nog lang met biologie in men kop gezeten, maar toen dacht ik 'hmm nee, geografie lijkt me veel interessanter'. En dat klopt wel denk 'k, bij ons op school ben ik één van de eersten in jaren heb ik me laten vertellen :p

Ik heb ook nog getwijfeld met biologie en enkele andere biologie-aanverwante richtingen (biotech, biomed):p ; Maar geografie lijkt me ook veel interessanter;)

Chappii (oi22)

Legacy Member
Vandaag enkel Engels gehad, easy.
Morgen vaardigheden Nederlands. :rofl:

landrote

Legacy Member
ik dacht ook nog eventjes om geografie te gaan studeren, maar het is me toch wat te wetenschappelijk (exact wetenschappelijk)

ik zou het waarschijnlijk niet aankunnen.

Tibokio

Legacy Member
Latijn ging goed :p Ik vond het ook wel toffe leerstof, Romeins recht :D

Morgen Frans, het zwaarste vak deze examenperiode. Heel de fucking literatuur van de middeleeuwen tot nu :sleep:

Morrissey

Legacy Member
Godsdienst was een raar examen. Ikzelf had er niet zo'n goed gevoel over, maar de leerkracht zei dat het goed was.

Esthetica, kortste examen ooit. 5 minuten binnen geweest, vraag beantwoord en kunstwerk besproken. Ook geen supergevoel, maar ik zal er wel door zijn in totaal.

robke821

Legacy Member
Engels was goed.

Veel kunnen vertellen over de dingen die ze vroeg. Beetje geluk gehad met de getrokken vragen over de teksten.

Morgen nederlands, nog vrij interessante leerstof maar echt veel te veel om vandaag nog allemaal goe geleerd te krijgen :sop:

Velcro

Legacy Member
geschiedenis was vrij slecht:) gezegd dat prins karel de jongere broer is van leopold III, was dus zijn zoon?

morgen frans huyhuy

TazzDeMazz

Legacy Member
Drew zei:
Klopt nochtans

Tja het niveau van leerkrachten geschiedenis is in het middelbaar ook niet je dat. Meestal krijg je leerkrachten die dat als extra vak geven om wa te cashen.

Burrid

Legacy Member
Century zei:
Ik heb nog lang met biologie in men kop gezeten, maar toen dacht ik 'hmm nee, geografie lijkt me veel interessanter'. En dat klopt wel denk 'k, bij ons op school ben ik één van de eersten in jaren heb ik me laten vertellen :p

Snap niet wat er interessant is aan geografie. Ik heb het niet gesnapt voor ik er vakken van kreeg, en al helemaal niet meer na alle hoorcolleges en practica.

Natuurlijk, er moeten ook geografen zijn. Vandaar dat ik wel wil weten waarom die richting u aanspreekt.

Nas

Legacy Member
Burrid zei:
Snap niet wat er interessant is aan geografie. Heb het niet gesnapt voor ik er vakken van kreeg, en snap al helemaal niet waarom iemand dat zonder tegenzin zou volgen na dat ik de geografie vakken gevolgd heb.
Mooie duidelijke zin

OT: Wiskunde was een badje, maar natuurwetenschappen vandaag was minder. Ook niet te veel aan gedaan, maar ja ik heb nog wat overschot.
Morgen Duits, waarschijnlijk zwaarste examen.

Wanneer hebben jullie eigenlijk gedaan? Wij natuurlijk pas de 24e, zodat ik dit weekend niet mee kan gaan om kot te bekijken.

Burrid

Legacy Member
Nasty Nas zei:
Mooie duidelijke zin

Als je wekenlang dagelijks zinnen van onderstaand kaliber voorgeschoteld krijgt in pakketjes van 250 pagina's, dan ga je vanzelf wel al eens langere onduidelijke zinnen beginnen typen.

"Wanneer de bodemschuifspanning wordt opgevoerd door het verhogen van de golfsnelheid of amplitude, bereiken de ribbelkammen van rollende korrels een kritische hoogte die de vorming veroorzaakt van wervelingen van stromingseparatie aan beide zijden van een symmetrische ribbelkam gedurende de heen-en-weer gaande bodembeweging van het water."

Maar goed, ik zal hem aanpassen.

Digital Lies

Legacy Member
Na 8 jaar gevuld met eindeloze woordenlijsten, achterlijke grammatica met meer uitzondering dan regel en buizen à volonté...
JAMAIS DU FRANCAIS!

Oij

Legacy Member
Allé nog 6 te gaan!

Morgen Duits en Aarderijkskunde, beiden 1-uurs vak. En duits is al de helft geleerd.:p

SiRdeK

Legacy Member
Nog 5 examens :cool: Enige moeilijke is Latijn en Nederlands eigenlijk ook wel met al die literatuur.

Morrissey

Legacy Member
Nog 5 hier. Gedaan de 22ste.

Maar wel nog Frans, Duits, Wiskunde, geschiedenis en natuurwetenschappen. Zeker die laatste 2 als laatste 2 examens zie ik niet echt zitten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan