Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

Timmeke

Legacy Member
J.F. zei:
Nee, volgende week ga ik ook niet! De week erna wel :p

Bij mij ça va nog wel, ik probeer da zo bij te houden, maar dan ben ik echt heel het weekend bezig :(
Duidelijke afspraken maken he mannekes:p

J.F.

Legacy Member
@Bananarama: voor die BEO vocabulary test op het einde vh trimester, moet je gewoon die glossaries leren in excel of zijn er in de oefeningen nog andere woorden die ook worden gevraagd? Was is begonnen aan die oefeningen, maar dat zijn te veel :p

coldplayke

Legacy Member
Zijn dat die oefeningen online? Wat ik daar bij GemaneDude van heb gezien zijn die toch kei easy :p

J.F.

Legacy Member
Ja, die zijn ook easy, maar wat heeft dat ermee te maken? :p Het zijn er duizend en ik heb geen zin om die allemaal te overlopen als die excelbestanden voldoende zijn.

Bananarama

Legacy Member
J.F. zei:
@Bananarama: voor die BEO vocabulary test op het einde vh trimester, moet je gewoon die glossaries leren in excel of zijn er in de oefeningen nog andere woorden die ook worden gevraagd? Was is begonnen aan die oefeningen, maar dat zijn te veel :p

De glossaries bevatten alle woorden, maar ik raad wel aan om al die oefeningen te maken (hoe doodsimpel die ook zijn) en af en toe de betekenis/vertaling van bepaalde woorden ook eens op te zoeken, want niet alles is altijd zo vanzelfsprekend als je zou denken (en het helpt ook om beter te onthouden, vond ik toch).

J.F.

Legacy Member
Oké! Ja, dat was ik eerst ook van plan, maar het stak tegen :D chance dat het toch niet moeilijk is ja.

coldplayke

Legacy Member
Henry David Thoreau - From Walden, or Life in the Woods

'As for the Pyramids, there is nothing to wonder at in them so much as the fact that so many men could be found degraded enough to spend their lives constructing a tomb for some ambitious booby'

hihihihihi. Op zondag is er veel grappig.

MaximumOfBass

Legacy Member
Ik neem mij altijd zo goed voor om te leren, maar om een of andere manier is er altijd wel iets dat mijn leren onderbreekt .. Ik zou echt gewoon eens een paar dagen aan een stuk moeten kunnen bijwerken, zou mij echt deugd doen. Stom gebrek aan concentratie en lak aan inzet :sad:

Elosopardo

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Ik neem mij altijd zo goed voor om te leren, maar om een of andere manier is er altijd wel iets dat mijn leren onderbreekt .. Ik zou echt gewoon eens een paar dagen aan een stuk moeten kunnen bijwerken, zou mij echt deugd doen. Stom gebrek aan concentratie en lak aan inzet :sad:

Same here...

coldplayke

Legacy Member
Ik had mijn promotor 2 weken geleden al heel wat doorgestuurd, maar ze antwoordt niet. Omdat ze op een vriendin haar mail ook niet antwoordt, ga ik ervan uit dat ze het ofwel te druk heeft, ofwel in het buitenland zit, maar het is nu wel vervelend voor mij. Normaal moet ik volgende dinsdag opnieuw langsgaan, maar als ze die dingen dan nog niet gelezen heeft die ik heb doorgestuurd, weet ik niet of dat veel zin heeft.

Bananarama

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik had mijn promotor 2 weken geleden al heel wat doorgestuurd, maar ze antwoordt niet. Omdat ze op een vriendin haar mail ook niet antwoordt, ga ik ervan uit dat ze het ofwel te druk heeft, ofwel in het buitenland zit, maar het is nu wel vervelend voor mij. Normaal moet ik volgende dinsdag opnieuw langsgaan, maar als ze die dingen dan nog niet gelezen heeft die ik heb doorgestuurd, weet ik niet of dat veel zin heeft.

Heb eens 3 weken moeten wachten... Hij had het wat druk, zei ie achteraf :ironic: Ipv dan gewoon even een mailtje te sturen met "Sorry, ik heb het momenteel nogal druk, maar over x weken kun je zeker een mail van mij verwachten"

Stan_V

Legacy Member
En nog altijd geen nieuws over mijn masteproefonderwerp waarvoor ik in de tweede ronde een motivatiebief heb geschreven (maandag ten laatste wordt al dan niet goedkeuring meegedeeld). Die promotor klonk nochtans positief toen ik een vraag over het onderwerp stelde via mail ("We komen er wel uit!"). Ik begin hier echt serieus geïrriteerd te raken, wetende dat er een hoop zijn die hun motivatie nog niet eens ondersteund hebben met deftige wetenschappelijke bronnen en toch gewoon hun onderwerp hebben gekregen zonder echt te weten hoe ze het willen aanpakken...

Ik ben me maar al aan het voorbereiden op de "derde ronde" zeker, aka in groep 'naar een oplossing zoeken'. Precies alsof ik ben iemand die er zijn voeten aan veegt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan