Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reFleX.be zei:Ze gaan er in de toekomst wel aan sleutelen want ze wouden dat het verschil met TEW veel duidelijker werd, ik dacht dat dat misschien nu al het geval was. Niet dus!
Op de slides van de theorielessen staan vier formules voor het vinden
van een rekenkundig gemiddelde. Bij 'a) voor individuele
waarnemingen' zie je boven het sommatieteken een n, terwijl op deze
plaats bij de drie andere formules een m staat. Hoe komt dit? Waar zit
het verschil?
![]()
Stan_V zei:En nog altijd geen nieuws over mijn masteproefonderwerp waarvoor ik in de tweede ronde een motivatiebief heb geschreven (maandag ten laatste wordt al dan niet goedkeuring meegedeeld). Die promotor klonk nochtans positief toen ik een vraag over het onderwerp stelde via mail ("We komen er wel uit!"). Ik begin hier echt serieus geïrriteerd te raken, wetende dat er een hoop zijn die hun motivatie nog niet eens ondersteund hebben met deftige wetenschappelijke bronnen en toch gewoon hun onderwerp hebben gekregen zonder echt te weten hoe ze het willen aanpakken...
Ik ben me maar al aan het voorbereiden op de "derde ronde" zeker, aka in groep 'naar een oplossing zoeken'. Precies alsof ik ben iemand die er zijn voeten aan veegt.
In 2 en 4 wordt n al gebruikt, in 3 zijn ze het gewoon vergeten!ryoudragon zei:Hulp gevraagd voor het monstervak der vakken... - jawel - statistiek!
Ik heb zelf geen statistiek dus ik kon m'n maat niet helpen met z'n vraag, misschien jullie?
ludnak zei:In 2 en 4 wordt n al gebruikt, in 3 zijn ze het gewoon vergeten!
Dat begreep ik wel, mijn antwoord was niet echt serieus bedoeld.ryoudragon zei:BOVEN het sommatieteken
Stan_V zei:Vanmiddag deze mail gekregen:
"Beste student,
Bij deze laat ik u weten dat er helaas geen positief gevolg gegeven werd aan jouw motivatiebrief- of brieven. Samen met de programmadirecteur zal er naar een oplossing gezocht worden om jou zo spoedig mogelijk aan een onderwerp te helpen."
FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU-
Dan werkt ge 3 jaar zonder herexamens naar een bachelor met onderscheiding toe, en toch bent ge blijkbaar niet goed genoeg om een thesis te mogen schrijven. Top.
thecoon zei:en wie ge wie die masterproef gekregen heeft en of die betere punten heeft
ryoudragon zei:Hulp gevraagd voor het monstervak der vakken... - jawel - statistiek!
Ik heb zelf geen statistiek dus ik kon m'n maat niet helpen met z'n vraag, misschien jullie?
ryoudragon zei:BOVEN het sommatieteken

coldplayke zei:Vandaag ben ik langs geweest bij mijn promotor voor mijn bachelorpaper, het onderwerp is weer licht gewijzigd
Ik had haar dingen doorgestuurd (een maand geleden) maar ze had de tijd nog niet om ze te lezen, wat ik op zich wel snap. Maar dan begon ze die dingen te lezen waar ik bij zat en commentaar te geven van 'is dat niet wat vergezocht?'. Het probleem is dat zij die boeken heel lang geleden heeft gelezen en heel wat zaken al is vergeten die ik wel nog weet omdat ik dat boek pas uit heb, dus ik snapte haar kritiek vaak niet goed en ik had daar tot nu toe al heel hard aan gewerkt.
Op het einde zei ze dan 'ah, is dat maar een bachelorpaper? Is wel een zwaar onderwerp dan'. Hou er dan ook maar rekening mee!


lantaarnpaal zei:luister naar de prof en zoek het niet te ver/te moeilijk![]()
