Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is jouw favoriete moderator?


  • Totaal aantal stemmers
    134
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Bij mij is het juist altijd omgekeerd :unsure:

Examen atw: vragen waar ik tussen 2 antwoorden twijfelde, gegokt -->9/20
Herexamen atw: alleen ingevuld waar ik 100% zeker van was --> 15/20
Deelvraag Europese literatuur eerste semester: sommige vragen gegokt --> 3/6
Deelvraag Europese literatuur tweede semester: alleen ingevuld waar ik 100% zeker van was --> 5.5/6

Elosopardo

Legacy Member
Ik durf wel een gokje te maken en ik zie toch een positief verschil met iemand die meestal ongeveer dezelfde punten haalt als mij, maar niet durft te gokken :)

f_dieleman

Legacy Member
Utred zei:
Enkel invullen wat je zeker weet is niet eerlijk zijn, dat is achterlijk zijn.

Dit. Als je niet snapt dat je moet gokken wanneer je mogelijkheden kan uitsluiten, dan verdien je gewoon om te buizen. :p

ludnak

Legacy Member
f_dieleman zei:
Dit. Als je niet snapt dat je moet gokken wanneer je mogelijkheden kan uitsluiten, dan verdien je gewoon om te buizen. :p
Een intelliegentie- en kennistest in één, alsjemenou!

Afgeschaft volgens een artikel in de krant, op naar een eerlijker systeem dan maar.

Pieterjan94

Legacy Member
Ik slaag erin om altijd fout te gokken als ik tussen twee twijfel. Ik hoop dat Leuven volgt, geen giscorrectie maar een minimum van 12/20 halen voor je credit vind ik een mooi alternatief!

Lolplayer

Legacy Member
coldplayke zei:
Bij mij is het juist altijd omgekeerd :unsure:

Examen atw: vragen waar ik tussen 2 antwoorden twijfelde, gegokt -->9/20
Herexamen atw: alleen ingevuld waar ik 100% zeker van was --> 15/20
Deelvraag Europese literatuur eerste semester: sommige vragen gegokt --> 3/6
Deelvraag Europese literatuur tweede semester: alleen ingevuld waar ik 100% zeker van was --> 5.5/6

De vraag is natuurlijk of je meer punten behaald hebt vanwege de andere methode of simpelweg vanwege het feit dat je voor de tweede keer de leerstof ziet.

Orchidee

Legacy Member
Vandaag weer 2/10 gescoord op wekelijkse theorietest in het labo. Giscorrectie is +2/0/-2 :(

Dionysus

Legacy Member
Gokken ftw. Bij 40 vragen probeer ik toch altijd minstens 35 in te vullen, nog niet slecht afgelopen :)

coldplayke

Legacy Member
Lolplayer zei:
De vraag is natuurlijk of je meer punten behaald hebt vanwege de andere methode of simpelweg vanwege het feit dat je voor de tweede keer de leerstof ziet.

Bij atw zag ik voor de tweede keer dezelfde leerstof, maar bij Europese was het gewoon een ander semestervak dus ook andere leerstof :p

Bij atw had ik op mijn eerste examen alle vragen die ik had gegokt fout, op eentje na. Het was dan natuurlijk net altijd het andere antwoord waartussen ik twijfelde. Dus daarna heb ik gewoon besloten niet meer te gokken, en dat draait voor mij veel beter uit :p

Vincort

Legacy Member
Wat is er mis met giscorrecties? Enige juiste is:
als een student gokt heeft elke vraag 1/4 kans om correct te zijn. Juist +1/Fout -(1/3)
E(X)= 1.(+1) + 3.(-1/3) = 0
X score op die vraag bij gokkende student

Dààr! Her is eruit :unsure:

Lolplayer

Legacy Member
coldplayke zei:
Bij atw zag ik voor de tweede keer dezelfde leerstof, maar bij Europese was het gewoon een ander semestervak dus ook andere leerstof :p

Kan ook door de seizoenen komen he :p

Of iets anders dat die periode kenmerkt :)

coldplayke

Legacy Member
Allé, ik heb maar eens een mail naar een prof gestuurd omdat de rest van de studenten blijkbaar ook geen initiatief namen (een document dat we nodig hebben voor een opdracht werkt niet). Ik haat dat echt, mails sturen naar proffen, ik zit dan dat allemaal mooi te verwoorden en kei lang erover na te denken wat de meest beleefde verwoording is, en dan krijg je zo een antwoord 'yes' 'no' 'do it' :unsure:

lantaarnpaal

Legacy Member
Sorry JF, ik kan niet naar CB komen vandaag wegens fekking groepswerk

J.F.

Legacy Member
Pfff, ik keek er zo naar uit :s


Nee, ik ben gisteren ook al gewoon naar huis gegaan :p

lantaarnpaal

Legacy Member
J.F. zei:
Pfff, ik keek er zo naar uit :s


Nee, ik ben gisteren ook al gewoon naar huis gegaan :p


volgende week dan maar eens naar die les gaan :unsure:
ik sta nu al enorm achter op alles ;_;

J.F.

Legacy Member
Nee, volgende week ga ik ook niet! De week erna wel :p

Bij mij ça va nog wel, ik probeer da zo bij te houden, maar dan ben ik echt heel het weekend bezig :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan