Lolplayer
Legacy Member
glashelder zei:Ik doe wat ik moet doen![]()
Ik ga nog een schuldgevoel krijgen van al u hard werken
ad:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
glashelder zei:Ik doe wat ik moet doen![]()
ad:Goed zo!Lolplayer zei:Ik ga nog een schuldgevoel krijgen van al u hard werkenad:
Schamper
BREAKING: zonet vernamen we dat de giscorrectie zou zijn afgeschaft aan de UGent.
We houden jullie op de hoogte.


cdp1193 zei:De giscorrectie is afgeschaft aan de UGent volgens de fb pagina van Schamper.
MrKend54l zei:Dus iedereen gaat daar gokken dat het niet meer schoon is...
Bij een Mc-examen is de enige manier om te zien of je effectief de materie beheerst door giscorrectie.
MrKend54l zei:Dus iedereen gaat daar gokken dat het niet meer schoon is...
Bij een Mc-examen is de enige manier om te zien of je effectief de materie beheerst door giscorrectie.
Reactie van Ugent op Twitter;stinky zei:
Lolplayer zei:Wie gokt er nu niet![]()
cdp1193 zei:Volgens een onderzoek uitgevoerd door de Ugent halen gokkers juist hogere punten op examens met giscorrectie ivg met studenten die minder vlug zullen gokken.

Terwijl ik waarschijnlijk wel een hoger cijfer had gehaald als ik wat avontuurlijker was geweest en niet zo bang voor de giscorrectie en dus verder was gegaan dan diegene waar ik absoluut 100% zeker van was.glashelder zei:Er komt natuurlijk wel wat in de plaats, 't is niet dat het plots allemaal MC is en "vul maar in, we zien wel hoeveel je juist hebt." Bijvoorbeeld iedereen laten starten met -5.
Maar 't is nog niet definitief dus, ligt wel op tafel: Onderwijsraad vraagt om afschaffing giscorrectie | Schamper
Voor ik op de unief zat, had ik ook nog nooit met giscorrectie gewerkt. Bijgevolg maar het advies van het monitoraat gevolgd: alleen invullen als je 100% zeker bent tot je de helft haalt. Dus had ik 22 van de 40 vragen ingevuld waar ik 100% zeker van was. En toen had ik een 11/20.Terwijl ik waarschijnlijk wel een hoger cijfer had gehaald als ik wat avontuurlijker was geweest en niet zo bang voor de giscorrectie en dus verder was gegaan dan diegene waar ik absoluut 100% zeker van was.
MrKend54l zei:Is het niet +1, 0 of -1?
10 vragen 8 juist gegokt en 2 verkeerd zorgt voor een 12/20.
Als het natuurlijk +4, 0 of -1 is dan loont gokken natuurlijk meer![]()
.