Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kom jij naar "De Grote ATTN: Studenten steun- en klaagthread"-Meeting


  • Totaal aantal stemmers
    32
  • Opiniepeiling gesloten.

J.F.

Legacy Member
Th1x4nG zei:
is nochtans al aan de milde kant ze, allee tis natuurlijk wel van een studentenvereniging, maar meeste kosten gemakkelijk 3 à 4 euro per man en VRG was maar 2

Woeps, ik dacht 10 euro/man. Ik dacht al amai, wat krijgt ge daar dan allemaal. 2 euro klinkt al aannemelijker ja.

e.House

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Hebt ge daar een Facebook-linkske van? Zou graag meedoen zelfs, aangezien die van VRG blijkbaar al keilang volzat :s

Das is er niet en ik weet niet zeker of ge nog ter plaatse kunt inschrijven. Tis eigenlijk een quiz vooral bedoelt voor mensen die daar op kot zit. Ik zit daar wel nietmeer op kot, maar ik doe mee met mensen die ik daar ken. Overigens is het maar zes euro inschrijvingsgeld per team (max 6personen).:)

Th1x4nG

Legacy Member
e.House zei:
Das is er niet en ik weet niet zeker of ge nog ter plaatse kunt inschrijven. Tis eigenlijk een quiz vooral bedoelt voor mensen die daar op kot zit. Ik zit daar wel nietmeer op kot, maar ik doe mee met mensen die ik daar ken. Overigens is het maar zes euro inschrijvingsgeld per team (max 6personen).:)

Hoe kunt ge dan wel inschrijven? Alleen via via? :p

McGregor zei:
Ah wist niet dat de VRG een quizke deed :p.
Wil ook wel eventueel meedoen, maar ik weet meestal zaken die niet worden gevraagd :unsure:.

Anders moet ge mij es toevoegen op Facebook, we hebben zo ne semi-serieuze quizgroep waar ik mij recent in heb betrokken (en direct quiz gewonnen :unsure: )

lantaarnpaal zei:
Misschien, hebt ge daar ticket voor nodig eigenlijk?
Ja, alleen vvk (voor ons dus ekobar het gemakkelijkste)

McGregor zei:
Mja meestal is dat veel te druk :/
Dat ook ja, de gezelligste feestjes zijn altijd de kleine spontane :unsure:
Lazy Jay wil ik wel zien maar om daar 5 euro voor te betalen...

Thysios

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Misschien, hebt ge daar ticket voor nodig eigenlijk?

Blijkbaar alleen tickets in VVK, niet de dag zelf aan de zalen verkrijgbaar. ge moet die gaan halen bij u favoriete studentenvereniging (ekonomika(k) in u geval dus :) )

e.House

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Hoe kunt ge dan wel inschrijven? Alleen via via? :p

Ja in feite wel. Als ge mensen kent die op kot zitten in arenberg. De termijn is ook al verstreken mja. Maar goed als ge nog zout kunnen aansluiten bij een groep dat nog niet volzit kunt ge perfect meedoen.

flyingdutchman

Legacy Member
J.F. zei:
Serbian Film-marathon

"Confronting the final bodyguard, Raa, who was previously the driver throughout the film, Milo knocks off his sunglasses and discovers that Raa is missing an eye. He tries to shoot him but finds out that the gun is empty. Milo jams his erect penis into Raa's empty eye socket, killing him. "
:puke:

J.F.

Legacy Member
flyingdutchman zei:
"Confronting the final bodyguard, Raa, who was previously the driver throughout the film, Milo knocks off his sunglasses and discovers that Raa is missing an eye. He tries to shoot him but finds out that the gun is empty. Milo jams his erect penis into Raa's empty eye socket, killing him. "
:puke:

Haha zalig he :D

Cadiuro

Legacy Member
Thysios zei:
gaan er hier naar Lokomotion den donderdag?

Hetzelfde probleem als met Studentenwelkom: teveel volk dat daar staat van 'ik ga nooit uit maar daar gaat veel volk naartoe dus dat zal een feestje zijn hoewel ik absoluut niet weet wat 'een feestje' eigenlijk is', waardoor daar veel te veel volk gewoon niks staat te doen.

Nee bedankt.

edraket

Legacy Member
Godverdomme, nieuw deel en ik sta nie op de frontpage :s:s:s:s

kzat op de voetbal verdomme

waffel

Legacy Member
Den deze is vanaf morgen op stage. Eindelijk eens een ander beroep uitoefenen dan mijn studentenjob.

Racing_Genk

Legacy Member
@orchidee: wrs vond ge die simpel omdat die intuitief was, we hebben er ook waar ge 'moeilijke' formules voor moet gebruiken maar die post ik hier niet omdat ge die niet met 'logisch verstand' kunt vinden en weinigen zullen hier die formules kennen. Wrs zullen ze die in de hogeschool ook niet vragen :p (niet omdat ze te moeilijk zijn, maar gewoon te verregaand)

Hier komt die:

Een binair telecommunicatiesysteem zendt de signalen 0 en 1 door. Door mogelijke storingen tijdens de teletransmissie worden er gemiddeld 2 op de 5 nullen en 1 op de 3 ´enen onjuist ontvangen. Veronderstel dat de verhouding tussen de doorgezonden nullen en ´enen 5 op 3 is. Wat is dan de kans dat een ontvangen signaal hetzelfde is als het doorgezonden signaal als:
(a) het ontvangen signaal een 0 is?
(b) het ontvangen signaal een 1 is?

---

Antwoorden:

20a 3/4
20b 1/2
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan