Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DaTa zei:Bah, ging net inschrijven voor de quiz van ekonomika, is die blijkbaar een half uur eerder volzet.

lantaarnpaal zei:Met die retards een quiz spelen lijkt mij niet echt leuk volgens mij. Veel te makkelijke quiz en weggesmeten geld
En dan tijdens de pauze nog margimuziek moeten beluisteren ook
. Ook wel idioot da daar nergens een teller stond van hoeveel plaatsen er nog waren ofzo, zo plots 'ahja tis vol, ge kunt u ni meer inschrijven', da's ook weer goe geregeld.DaTa zei:Zo'n weekendje ardennen als hoofdprijs zag ik wel zitten, khad echt een geniaal team bij elkaar gekregen. Ook wel idioot da daar nergens een teller stond van hoeveel plaatsen er nog waren ofzo, zo plots 'ahja tis vol, ge kunt u ni meer inschrijven', da's ook weer goe geregeld.
Racing_Genk zei:Lol ik had hetzelfde met die zaalvoetbalcompetitie van ekonomika, had een team en al geregeld en dan was ik te laat met inschrijven want het was al volzet...

DaTa zei:Zo'n weekendje ardennen als hoofdprijs zag ik wel zitten, khad echt een geniaal team bij elkaar gekregen. Ook wel idioot da daar nergens een teller stond van hoeveel plaatsen er nog waren ofzo, zo plots 'ahja tis vol, ge kunt u ni meer inschrijven', da's ook weer goe geregeld.
edraket zei:Das wel nie echt alpha e bro![]()

Ik hoop dat de wijven ook infra's krijgen voor studfoto's?Zoals u weet hanteren we op 9lives de 'geen tepels'-regel. Gelieve u daar dan ook aan te houden.
Nee, en als ik nog veel moet deleten en infractions uitdeleten dan gaat de thread gewoon dicht.Drew zei:Ik hoop dat de wijven ook infra's krijgen voor studfoto's?
