Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kom jij naar "De Grote ATTN: Studenten steun- en klaagthread"-Meeting


  • Totaal aantal stemmers
    32
  • Opiniepeiling gesloten.

cdp1193

Legacy Member
Vanaf morgen, iedere week 7 uur ''energie en metabolisme''. Het buisvak van het 1ste jaar.

MrKend54l

Legacy Member
Statistiek om kwart voor 12. Ik ga hier nachtmerries van krijgen :-(

TheRedDevils

Legacy Member
2 keer geslaagd voor statistiek aan unief! Blij da ik vrijstelling kreeg :s

DaTa

Legacy Member
Bah, ging net inschrijven voor de quiz van ekonomika, is die blijkbaar een half uur eerder volzet :(.

lantaarnpaal

Legacy Member
DaTa zei:
Bah, ging net inschrijven voor de quiz van ekonomika, is die blijkbaar een half uur eerder volzet :(.

Met die retards een quiz spelen lijkt mij niet echt leuk volgens mij. Veel te makkelijke quiz en weggesmeten geld :s


En dan tijdens de pauze nog margimuziek moeten beluisteren ook

DaTa

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Met die retards een quiz spelen lijkt mij niet echt leuk volgens mij. Veel te makkelijke quiz en weggesmeten geld :s


En dan tijdens de pauze nog margimuziek moeten beluisteren ook

Zo'n weekendje ardennen als hoofdprijs zag ik wel zitten, khad echt een geniaal team bij elkaar gekregen :(. Ook wel idioot da daar nergens een teller stond van hoeveel plaatsen er nog waren ofzo, zo plots 'ahja tis vol, ge kunt u ni meer inschrijven', da's ook weer goe geregeld.

Racing_Genk

Legacy Member
DaTa zei:
Zo'n weekendje ardennen als hoofdprijs zag ik wel zitten, khad echt een geniaal team bij elkaar gekregen :(. Ook wel idioot da daar nergens een teller stond van hoeveel plaatsen er nog waren ofzo, zo plots 'ahja tis vol, ge kunt u ni meer inschrijven', da's ook weer goe geregeld.

Lol ik had hetzelfde met die zaalvoetbalcompetitie van ekonomika, had een team en al geregeld en dan was ik te laat met inschrijven want het was al volzet...

DaTa

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Lol ik had hetzelfde met die zaalvoetbalcompetitie van ekonomika, had een team en al geregeld en dan was ik te laat met inschrijven want het was al volzet...

Ah, daar doe ik ook aan mee, ge hebt daar nog niks gemist ze. Onze eerste match is pas ergens in december omda ze vergeten waren zalen af te huren :lol:

Th1x4nG

Legacy Member
DaTa zei:
Zo'n weekendje ardennen als hoofdprijs zag ik wel zitten, khad echt een geniaal team bij elkaar gekregen :(. Ook wel idioot da daar nergens een teller stond van hoeveel plaatsen er nog waren ofzo, zo plots 'ahja tis vol, ge kunt u ni meer inschrijven', da's ook weer goe geregeld.

Hoe, das toch in teams die quiz? Ik dacht dat dat individueel was

Dakantochnie

Legacy Member
Drew zei:
Ik hoop dat de wijven ook infra's krijgen voor studfoto's?
Nee, en als ik nog veel moet deleten en infractions uitdeleten dan gaat de thread gewoon dicht.
Zowat alles kunnen posten dat je zint gewoon omwille van dat het de 'studententhread' zou zijn, is me toch net iets te gemakkelijk de dans ontlopen. Er moet nog altijd een zekere redelijkheid gehanteerd worden op dit forum. :)

Gelieve niet te reageren op deze post.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan