Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kom jij naar "De Grote ATTN: Studenten steun- en klaagthread"-Meeting


  • Totaal aantal stemmers
    32
  • Opiniepeiling gesloten.

josilirios

Legacy Member
oh snap!
1)A term that seconds the taunting, comeback, and/or verbal abuse of another person.
Drew: Zoals het consequent gebruiken van de eigen regels?
Josilirios: OH SNAP!

Dakantochnie

Legacy Member
Drew zei:
Zoals het consequent gebruiken van de eigen regels?
Het verschil niet willen inzien tussen de maatschappelijke aanvaardbaarheid die wij als crew bepalen binnen dit forum van het posten van een vrouwelijke tepel tegenover een mannelijke gaat je niet verder brengen. :)

Ik wens hier eigenlijk verder ook niet over te discussiëren, aangezien dit niet eens een punt ter discussie is; ik ga er vanuit dat iedereen die hier post over de minimale dosis verstandelijk vermogen beschikt om te kunnen inzien waar de lijn ligt.

Racing_Genk

Legacy Member
Ik vind het zwak dat iedere mod altijd zegt 'gelieve hier niet op te reageren'. Is dat hier een dictatuur ofzo?

Dakantochnie

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Ik vind het zwak dat iedere mod altijd zegt 'gelieve hier niet op te reageren'. Is dat hier een dictatuur ofzo?
Nee, dat is omdat discussies omtrent regels, infractions en dergelijke meer via PM/IRC of mail horen te verlopen, zoals we het al jaren hanteren. De reden hiervoor is dat we threads niet willen laten verzakken in zulke discussies.

Edit: in principe is een forum per definitie een zachte vorm van een dictatuur, dat klopt ja.

Dakantochnie

Legacy Member
Bekos zei:
Gelieve hier niet op te reageren.
Mja, misschien toch... :)

Voor alle duidelijkheid: ik kan er best mee om dat er eens een grapje wordt gemaakt, maar als ik de vraag stel om een zeker niveau (op verschillende vlakken) te hanteren (en dat is niet de eerste keer dat ik die vraag stel...), dan wens ik daar niet elke keer een paginalange discussie van te maken.

Dit is zowel voor ons (als moderatorteam) onhaalbaar qua tijd, en bovendien is het ook gewoon tegen onze regels; je kan prima uitleg omtrent iets vragen via een pm (elke fatsoenlijke pm wordt beantwoord normaal gezien), maar indien we tot iets oproepen, moet dat ook gewoon eens kunnen gevolgd worden. Anders is moderatie gewoon iets onhoudbaars...

Deze thread blijft nu eventjes gesloten, in de hoop dat het eens kan doodringen. Rebelleren (alhoewel iedereen altijd vrij is in zijn of haar keuzes) lijkt me niet echt aangewezen, aangezien het hier om een doodgewone vraag gaat waar niet van afgeweken kán worden. Als moderators hebben we immers niet enkel de taak om iedereen z'n plaats te gunnen om op een zo aangenaam mogelijke manier te kunnen discussiëren, maar ook om een zekere standaard qua niveau te bepalen. Zolang hier lachend naar gekeken wordt of gewoon straalweg genegeerd wordt, ben ik helaas verplicht om zulke maatregelen te treffen...

Ik las zojuist in de thread voor de meeting dat er geen plaats zou zijn voor dialoog. Voor alle duidelijkheid: die is er wel, en ik denk - in alle eerlijkheid - dat die er zelfs vrij ruim is. Maar die is er inderdaad niet in threads zelf, dat klopt. Bovendien denk ik dat de dialoog er toch al wel meermaals geweest is, en het duidelijk is dat vragen langs de kant van de moderatie na een zeker verloop van tijd gewoon genegeerd worden. Tja, dit kan je natuurlijk niet toelaten...

Verder vind ik persoonlijk ook dat replies als die van josliros, lantaarnpaal en Bekos beneden alle peil zijn, en weinig aanzetten tot een neutrale manier van overleg. Als je 't met iets niet eens bent dan heb ik daar niet de minste problemen mee, maar gelieve dat dan op een volwassen manier even te pm'en. Dan had ik eens een thread niet hoeven te sluiten - het is echt mijn hobby niet hoor... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan