Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kom jij naar "De Grote ATTN: Studenten steun- en klaagthread"-Meeting


  • Totaal aantal stemmers
    32
  • Opiniepeiling gesloten.

J.F.

Legacy Member
Kate Upton heeft wel iets te grote tetten, dat lijkt mij echt niet fijn :(

Efflorescence

Legacy Member
J.F. zei:
Mijn avatar is sowieso wel het beste.

Bijna!

lantaarnpaal zei:
Kvind uw nieuwe avatar ni goe :puke:

maak uw pm box is leeg, kan geen poezn meer sturen :sad:

Allez, kotsen van Adam Brody? :( Nu ga ik zeker geen plaats maken in mijn inbox. Steek uw poezen waar de zon niet schijnt. :(

Th1x4nG

Legacy Member
J.F. zei:
Kate Upton heeft wel iets te grote tetten, dat lijkt mij echt niet fijn :(

Mij lijkt het net heel fijn :unsure:

MrKend54l zei:
Thanks for stating the obvious. Ik zal in het vervolg erop letten hoor meester.

Wat? Fuck maat, gij zijt zo ne retard. Het ergste is da ge het zelf ni doorhebt. :lol:

McGregor

Legacy Member
Nas zei:
Ik heb de thread gemaakt. Ik vrees dat er nooit een meet zal komen :p

Mja ge moet dat niet zo plannen, gewoon eens een oproep doen voor een bepaalde avond en kijken wie er reageert. Een mini meet vind ik beter (gewoon in de avond ergens).

Zoals Thixang deze week heeft gedaan. Toch nog 5 members van deze thread opgedaagd.

freakykiller

Legacy Member
stinky zei:
Ik stel voor dat we een mini-meeting organiseren onder het sint-pietersplein om u wa te helpen met uw zoektocht :).

:D, k'denk dat'k me kans verkeken heb :p

e.House

Legacy Member
Niemand die meedoet aan de citéquiz id alma 3 aanstaande dinsdag?

Th1x4nG

Legacy Member
e.House zei:
Niemand die meedoet aan de citéquiz id alma 3 aanstaande dinsdag?

Hebt ge daar een Facebook-linkske van? Zou graag meedoen zelfs, aangezien die van VRG blijkbaar al keilang volzat :s

J.F.

Legacy Member
+ die van VRG kost 10 euro, ik vind dat eigenlijk wel veel voor een quiz?

Nas

Legacy Member
McGregor zei:
Mja ge moet dat niet zo plannen, gewoon eens een oproep doen voor een bepaalde avond en kijken wie er reageert. Een mini meet vind ik beter (gewoon in de avond ergens).

Zoals Thixang deze week heeft gedaan. Toch nog 5 members van deze thread opgedaagd.
Lol, dan komt er zeker niemand af

Orchidee

Legacy Member
Nas zei:
Ik heb de thread gemaakt. Ik vrees dat er nooit een meet zal komen :p

Euh nee, we gaan superawesome doen en met de Gentse studenten meeten ahja! :unsure:
Kzal wel pas morgen antwoorden in die thread, lig bijna te pitten.

Th1x4nG

Legacy Member
J.F. zei:
+ die van VRG kost 10 euro, ik vind dat eigenlijk wel veel voor een quiz?

is nochtans al aan de milde kant ze, allee tis natuurlijk wel van een studentenvereniging, maar meeste kosten gemakkelijk 3 à 4 euro per man en VRG was maar 2

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Hebt ge daar een Facebook-linkske van? Zou graag meedoen zelfs, aangezien die van VRG blijkbaar al keilang volzat :s

Ah wist niet dat de VRG een quizke deed :p.
Wil ook wel eventueel meedoen, maar ik weet meestal zaken die niet worden gevraagd :unsure:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan