Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
J.F. zei:Mijn avatar is sowieso wel het beste.
lantaarnpaal zei:Kvind uw nieuwe avatar ni goe
maak uw pm box is leeg, kan geen poezn meer sturenad:
Nu ga ik zeker geen plaats maken in mijn inbox. Steek uw poezen waar de zon niet schijnt. 
J.F. zei:Mijn avatar is sowieso wel het beste.


Efflorescence zei:Steek uw poezen waar de zon niet schijnt.![]()
Zzzzz |\ _,,,--,,_
/,`.-'`' ._ \-;;,_
|,4- ) )_ .;.( `'-'
'---''(_/._)-'(_\_)
Th1x4nG zei:Spaties voor leestekens. Ik word er haast emotioneel van.
J.F. zei:Kate Upton heeft wel iets te grote tetten, dat lijkt mij echt niet fijn![]()

MrKend54l zei:Thanks for stating the obvious. Ik zal in het vervolg erop letten hoor meester.

Th1x4nG zei:Mij lijkt het net heel fijn![]()

MrKend54l zei:Thanks for stating the obvious. Ik zal in het vervolg erop letten hoor meester.


.Nas zei:Ik heb de thread gemaakt. Ik vrees dat er nooit een meet zal komen![]()
stinky zei:Ik stel voor dat we een mini-meeting organiseren onder het sint-pietersplein om u wa te helpen met uw zoektocht.
, k'denk dat'k me kans verkeken heb 
e.House zei:Niemand die meedoet aan de citéquiz id alma 3 aanstaande dinsdag?

u vorige was wel leukEfflorescence zei:Het zou mij verbazen als ge "heet!" gezegd had.![]()

J.F. zei:Mijn avatar is sowieso wel het beste.
Lol, dan komt er zeker niemand afMcGregor zei:Mja ge moet dat niet zo plannen, gewoon eens een oproep doen voor een bepaalde avond en kijken wie er reageert. Een mini meet vind ik beter (gewoon in de avond ergens).
Zoals Thixang deze week heeft gedaan. Toch nog 5 members van deze thread opgedaagd.
Nas zei:Ik heb de thread gemaakt. Ik vrees dat er nooit een meet zal komen![]()

josilirios zei:u vorige was wel leuk
lol
freakykiller zei:, k'denk dat'k me kans verkeken heb
![]()
.J.F. zei:+ die van VRG kost 10 euro, ik vind dat eigenlijk wel veel voor een quiz?
Th1x4nG zei:Hebt ge daar een Facebook-linkske van? Zou graag meedoen zelfs, aangezien die van VRG blijkbaar al keilang volzat![]()
.
.