Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
amai, ik weet da nogjosilirios zei:in de goeien tijd was't de Matt die hier de kop trok![]()

Nas zei:Jah, wat moet ge anders doen? Studeren zeker?![]()
tis ni da ik veel leerstof heb ofzoCadiuro zei:Ja geestig, wa ga ik studeren loltis ni da ik veel leerstof heb ofzo


freakykiller zei:binne de 50 nog net !
.Efflorescence zei:Het zou mij verbazen als ge "heet!" gezegd had.![]()

Ik heb de thread gemaakt. Ik vrees dat er nooit een meet zal komenOrchidee_x zei:Als er een meeting in Gent georganiseerd wordt, op een moment dat ik kan, dan kom ik ook
Allez wie gaat da hier eens organiseren?

Efflorescence zei:JF is mijne favoriete 9liver vanaf nu.

ad: