waffel
Legacy Member
Fliblit zei:Nachtjes doortrekken, is dat niet het slechtste idee dat er is? Zelfs al heb ik het niet volledig gestudeerd, ik ga altijd minstens 3u gaan slapenAnders krijg je toch black-outs enzo?
Ik heb in deze opleiding nog maar zelden een examen afgelegd zonder de nacht door te trekken, ik begin altijd op het laatste moment
Het is een heel slecht idee, maar er is een slechter idee, niet leren en naar je examen gaan. Uiteraard zou dit nooit lukken moest ik in het unief zitten, de pakketten zijn niet gigantisch.
Ik ben al terug, mondelinge kan me gestolen worden haha.
Anders krijg je toch black-outs enzo?



.