Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

waffel

Legacy Member
Fliblit zei:
Nachtjes doortrekken, is dat niet het slechtste idee dat er is? Zelfs al heb ik het niet volledig gestudeerd, ik ga altijd minstens 3u gaan slapen :unsure: Anders krijg je toch black-outs enzo?

Ik heb in deze opleiding nog maar zelden een examen afgelegd zonder de nacht door te trekken, ik begin altijd op het laatste moment :sleep:
Het is een heel slecht idee, maar er is een slechter idee, niet leren en naar je examen gaan. Uiteraard zou dit nooit lukken moest ik in het unief zitten, de pakketten zijn niet gigantisch.

Ik ben al terug, mondelinge kan me gestolen worden haha.

coldplayke

Legacy Member
De dag voor mijn examen ga ik altijd om half 10 naar bed (ook al duurt het nog een paar uur eer ik in slaap val), omdat ik om half 6 op moet. Heeft tot nu toe toch al goed gewerkt voor mij.

Heeft er iemand al het keuzevak taalfilosofie gevolgd? Ervaringen?

samsonite

Legacy Member
hey

Zou iemand me kunnen helpen?
Ik zoek de lessenroosters van acc-fiscaliteit (hogeschool Artesis)?
Het liefst van het eerste jaar maar van het 2de en het 3de mag ook wel.

Kennen jullie iemand hier op 9lives die acc-fisc studeert/gaat studeren in Artesis?

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
De dag voor mijn examen ga ik altijd om half 10 naar bed (ook al duurt het nog een paar uur eer ik in slaap val), omdat ik om half 6 op moet. Heeft tot nu toe toch al goed gewerkt voor mij.

Heeft er iemand al het keuzevak taalfilosofie gevolgd? Ervaringen?

maja gij kent alles al 5 dagen ervoor :s

coldplayke

Legacy Member
Ik weet echt niet waarom iedereen dat beeld van mij heeft. Ik maak tijdens het jaar samenvattingen en leer mijn woordenlijsten, maar daar stopt het dan ook. In de blok begin ik pas met echt instuderen, en ik heb niet meer tijd dan andere studenten.
En ik heb nu voor mijn examen nog geen 2 uur per dag geleerd, ik ben gewoon heel vroeg begonnen.

Utred

Legacy Member
Dat is niet gezond zo vroeg gaan slapen. Daarmee dat ge constant moet kotsen.

edraket

Legacy Member
Toch maar besloten om voor space shuttle project te kiezen, aangezien ik echt wel betrokken ga worden bij het hele project. Twee weken on-site met het transport op 11-13 oktober.
28 september vertrekken tot 15 oktober, dan ben ik tenminste al op de hoogte van eventuele projecten en kan ik nog 2 weken na mijn herexamens aan thesis beginnen.

edraket

Legacy Member
Is voor een extern bedrijf, dus ik zie niet in waarom ik dan al niet kan beginnen.

Rivfader

Legacy Member
Nog 1 herexamen en ik kan eindelijk van een 20tal dagen rust genieten.

RonnoR

Legacy Member
tommie314 zei:
Ge begint aan uw thesis voor de start van het academiejaar?

Bij ons is dat zelfs verplicht. Nuja, ge kunt dat wel weigeren waarschijnlijk omdat het niet in het schooljaar valt, maar daar gaan ze niet mee kunnen lachen denk ik. Hierdoor mag ik na mijn herexamens meteen beginnen aan mijn stage :angry:.

Misericordiam

Legacy Member
ik ging failen en kwam buiten met een 14. heerlijke vragen gehad ;-) uur te laat toegekomen door fucking train die technische problemen had. briefje bij station gaan halen...nog handig dat mondeling was

nog acht dagen voor tweede en tevens laatste.

peace....bitches

Verstuurd van mijn overly expensive smartphone

freakykiller

Legacy Member
Fliblit zei:
Nachtjes doortrekken, is dat niet het slechtste idee dat er is? Zelfs al heb ik het niet volledig gestudeerd, ik ga altijd minstens 3u gaan slapen :unsure: Anders krijg je toch black-outs enzo?

Bwa, black outs is meer van panikeren :)

alé dan vertrekken naar fail examen, ben wel goe uitgeslapen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan