Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Er gaan verschillende scenario's door mijn hoofd maar geen enkel is rooskleurig. :unsure:

waffel

Legacy Member
Voor het eerst in mijn leven ga ik een grote fail tegemoet.
Ik ben goed in Frans, maar het niveau ligt wel nog behoorlijk hoog. Zonder echt te studeren (overlezen en naar de lessen gaan) haalde ik 2x een 10 vorig jaar. Dit jaar echter, was het examen in het eerste semester bijna volledig theoretische en haalde ik een prachtige 4. Ik probeerde het nog op te halen in het 2de semester door het wel eens grondig te bekijken, maar een 12 was niet genoeg. Nu had ik andere herexamens deze week, en Frans volgt daar nu direct op. Ik zie dat semester 1&2 in 1examen zitten en het mondelinge direct erna is, ipv in week 2 apart.

I'm fucked, ik ben al bezig van 22u, maar ik kan dit niet allemaal ineens verwerken :cry:

Dit is echt schaamtelijk. Die klojo's die geen woord Frans kunnen spreken gaan in het derde zitten en ik ga het tweede mogen herdoen lulz? Kga nog drie uur proberen doorknallen, en wie weet. Maar wie weet is 9/10 een buis :D Ze dwingen mij echt om op voorhand te beginnen studeren hé :angry: I shall not plooi to teh system.

Th1x4nG

Legacy Member
In plaats van te leren heb ik net 4 tubes Colgate Total gekocht op Amazon om aan 20 euro te geraken voor gratis verzending :unsure:

Sweet deal though, sowieso wel 40% goedkoper dan in de winkel hier.

waffel

Legacy Member
jong fuck die shit, kga gwn mailen dak et ni in ne dag heb kunnen leren, en vragen of dak gwn int 3de haar lessen mag meevolgen, ik leer het wel volgend jaar in twee delen dan, echt kankerzooi dit, ik snap het wel allemaal obv, maar dit zijn 10000woorden en 500regionen in Frankrijk, ik kan dat niet allemaal in een keer leren, ale 1/3 heb ik wel al eens geleerd, dus die zitten nu wel in men kop ongeveer, de andere 2/3 raakt er ni in en fuck nee ik ga geen punten gebruiken daar is het te laat voor

Th1x4nG

Legacy Member
wa lult ge allemaal bro? :p

gewoon volgend jaar 2+3 doen dan?

* Vraag: Per 100 € verkopen wat wordt er gerealiseerd aan cash flow met bedrijfskarakter?
Serieus man, learn... tahhhh... Dutch :unsure: Ik haat dit vak. Ne chimpansee kan boekingen en routines van buiten leren.
Ik ben geen chimpansee :cry:
en 'het impact' en zo.... mannekes :') Onbegrijpelijk gewoon dat ge het tot professor kunt schoppen als ge op deze manier ne cursus bij elkaar smost.

waffel

Legacy Member
Th1x4nG zei:
wa lult ge allemaal bro? :p

gewoon volgend jaar 2+3 doen dan?

Drie kan ik niet doen omdat je er door moet zijn voor het jaar ervoor, daarom dat ik zo rage. Ik KAN dit wel aan, alleen was ik zo stom om het eerste semester aan te pakken zoals vorig jaar, waardoor ik eventjes een 16 moest halen in het tweede semester. Dat is obviously niet gelukt, en nu ben ik eigenlijk dik gekloot omdat ik beide semesters + mondeling in een ruk moet leren. Haar examens zijn niet van de poes, ook niet onmogelijk, maar je moet het wel geleerd hebben of heel goed zijn in Frans om goeie punten te scoren bij de creatieve vragen etc. Daar haal ik dus goeie punten op, maar al die theorie man, dat is gewoon een cursus cultuur in het Frans.

lol@ je vraag trouwens, onze cursus bedrijfseconomie staat ook vol van zo'n fouten
Ik zou ze wel willen overtypen, maar te lui om ff die cursus te zoeken. Enorm irritant om zoiets te leren.

Th1x4nG

Legacy Member
@Waffel: time management is ook ni mijn strong point. Talen heb ik wel altijd mee, en ben ik iets rapper geneigd om mij aan te zetten. Twee jaar op rij 11 voor Frans, dit jaar 2 keer in slaap gevallen vlak voor het examen met zo lijk nog den helft te doen. :lol:

Chance dat ik effe dit deel nog bekijk, veel staat op het formularium... tis alleen onder ne volkomen andere naam

Niet geslapen hebben op dat examen is op zich al reden genoeg om te buizen, eigenlijk... Mja :unsure: Of ik ga sebiet naar den dokter en zien hoe goedhartig em is.

Orchidee

Legacy Member
Allez gasten, veel succes aan diegene die examen hebben!

Trouwens Josirilios: Hoe is je examen dan gegaan? :p

Fliblit

Legacy Member
Nachtjes doortrekken, is dat niet het slechtste idee dat er is? Zelfs al heb ik het niet volledig gestudeerd, ik ga altijd minstens 3u gaan slapen :unsure: Anders krijg je toch black-outs enzo?

Fireflame

Legacy Member
Fliblit zei:
Nachtjes doortrekken, is dat niet het slechtste idee dat er is? Zelfs al heb ik het niet volledig gestudeerd, ik ga altijd minstens 3u gaan slapen :unsure: Anders krijg je toch black-outs enzo?

Inderdaad! Morgen om 14u Internationale Ontwikkelingssamenwerking: niet eens een cursus maar een bonte verzameling van gastcolleges :doh:

Cadiuro

Legacy Member
Sympathy for the Devil op de wekker en meteen goedgezind :D kloop wel achter op mn planning maar gewoon beginnen en de makkelijke oefeningen ditchen. Hoop is nog niet helemaal dood.

josilirios

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Allez gasten, veel succes aan diegene die examen hebben!

Trouwens Josirilios: Hoe is je examen dan gegaan? :p

3 vragen waar ze bij de eerste vraag altijd ja knikte en niet veel bijvroeg, 2e vraag zei ze dat ik de eerste persoon was die het zo benaderde en dat het zo was dat ze het wou zien, 3e vraag was een doordenkertje dat ik niet zeker van was.

Dus ik dacht dat het wel goed genoeg was, tot ik met iemand sprak na het examen en bij hem zei ze ook ja terwijl hij een andere oplossing had... :p

Maar we zien wel, had een veel betere indruk dan de eerste keer dus komt wel goed hoop ik.


Succes met examen iedereen, precies weer veel procrastinaters :D

n9ne

Legacy Member
Morgen examen en ik voel nog altijd geen tijdsdruk. Ik heb de cursus al een aantal keer doorlezen waardoor ik het gevoel heb dat ik het kan, maar echt dingen opsommen zal niet lukken vrees ik :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan