Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lantaarnpaal zei:fuck dees ik begrijp geen kloten van 3 hoofdstukken (vd 12). Oefeningen lukken comme ci comme ca
WAT DOE GIJ HIER?Racing_Genk zei:Welke hoofdstukken?
En ge moet 13 hoofdstukken kennen volgens mij, 1 tem 13.

Racing_Genk zei:Welke hoofdstukken?
En ge moet 13 hoofdstukken kennen volgens mij, 1 tem 13.
e.House zei:ALMA.be moeilijk hé.
Tibokio zei:Omdat ge nog tijd genoeg hebt voor het examen?![]()

Nas zei:En, hoeveel had je voor internationale politiek?![]()
freakykiller zei:Goed begonnen maar nu begin ik energetisch te worden en steekt het tegen en om een of andere onbekende reden kan ik het gevoel associeren met dit http://assets0.ordienetworks.com/images/GifGuide/dancing/tumblr_lhjxn17LeK1qdy7bo.gif![]()
