TheRedDevils
Legacy Member
DaTa zei:Pfff, ik kan da economieboek ni meer zien(ja hij is oranje, ni bruin)
Ik leer vooral aan de hand van de slides, daar staat alles goed samengevat

En dat is duidelijk bruin.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DaTa zei:Pfff, ik kan da economieboek ni meer zien(ja hij is oranje, ni bruin)

Th1x4nG zei:[youtube]Xw2bTpyHGCE[/youtube]
Taking 19 minutes away from your precious study time

Lol schoontje, in roeselare bij de fietsen braken :'). Alsof niemand dat kan zienFliblit zei:Slechtste ochtend ooit. Ik vertrek dus naar het station, ik fiets de ziel uit mijn lijf om daar op tijd te geraken. Ik kom toe, loop naar boven (station Roeselare heeft de perrons op het eerste verdiep) en zie dat mijn trein net zijn deuren sluit. Ik vraag aan de conducteur of ik nog meekan, hij zegt "Ei gaat sebiet vertrekn jongne" en de trein vertrekt zonder mij.
In de tussentijd zat ik ongelooflijk hard te hijgen van de inspanning. Ik voelde me wat licht worden in mijn hoofd toen mijn trein voor mijn ogen vertrok en ik kwam tot de conclusie dat ik ook ging moeten braken. Ik strompel naar beneden, ga naar de fietsenstalling en ik leun wat tegen een grote stenen zuil die het dak van het station in de lucht houdt. Tien seconden later begin ik tegen die zuil te braken.
Na mijn ontbijt achtergelaten te hebben aan het station bel ik naar mijn ma en zeg ik dat ze me moet voeren want dat ik er anders niet ga geraken. Mijn ma was nog altijd kotsmisselijk, dus heel die route naar Kortrijk heb ik met een bassin op mijn schoot gezeten tegen dat zij (of ik) nog eens moet overgeven. Dan net op tijd toegekomen, naar het examenlokaal gesprint en een middelmatig examen afgelegd.
![]()

Nas zei:Ik snap niet dat iemand 4-5 jaar aan een stuk rechten zou doen. Enkel maar fucking regeltjes vanbuiten leren, ik zou het niet kunnen.

Th1x4nG zei:De Nas is te badboiiii om zich aan regels te houden![]()
gewoon me mensen beginnen vechten op straat enzúaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Utred zei:En waarom moest coldplayke plots overgeven gisteren?
freakykiller zei:Lol schoontje, in roeselare bij de fietsen braken :'). Alsof niemand dat kan zien![]()

second thatUlixes zei:
Wacht, dus een dik kwartier, twintig minuten vroeger vertrekken om op het gemakske naar het station te kunnen rijden en daar nog vijf minuten op uw trein te wachten was totaal geen optie?Fliblit zei:Ik denk dat het kwam door enerzijds de inspanning (ik ben nogal diep gegaan) en anderzijds de stress toen ik mijn trein zag vertrekken en besefte dat ik mijn examen ging missen![]()