Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Vandaag eens snel heel mijn cursus nog eens bekeken. Het is mogelijk dat ik het te hard onderschat, maar het zou wel moeten lukken morgen. Ik had zo hard moeten geslaagd zijn in eerste zit, niet te geloven dat ik daar een 9 op heb gehaald. Zo'n domme fouten :angry:

Tjee

Legacy Member
Same shit, different day.

Als de productiviteit niet verbetert, mag ik het vergeten.

josilirios

Legacy Member
pfff nog is na kermis geweest, suck echt balls da da nu valt, was echt feest

freakykiller

Legacy Member
:lol: kermis, harde paartyyyyy


en Sysi is echt het schijtste vak ever. Formularium zou ook al iets helpen maarja NEE.

Th1x4nG

Legacy Member
freakykiller zei:
:lol: kermis, harde paartyyyyy


en Sysi is echt het schijtste vak ever. Formularium zou ook al iets helpen maarja NEE.

Analyse van de jaarrekening kan er ook wel wat van. Waar ben ik toch mee bezig man serieus. En dan boekhouden nog, morgen laatste dag. Vorige keer 0... nu ga ik 2 halen? :cry::doh:

Echt, ik heb 2 standen eigenlijk e. Of iets staat mij aan, en dan freak ik daar zot op tot da perfect is. Of het interesseert mij geen fucking kloten, zoals zowat alles dit jaar, en dan komt er niets van.

-- Edit: Als ik dan ne keer 30 min mij ermee bezig houd, en zie hoe simpel dat is, is dat eigenlijk schrijnend. Maar NUTTELOOS, vent, argh.

Edit: Dat ge samenstellingen van elkaar schrijft, kan ik eventueel begrijpen. Maar voor dt-fouten bestaat geen excuus. :)

Edit: Nu ik toch aan het ranten ben.
Een verlieslatend bedrijf wil 'zijn' netto kaspositie verbeteren. Wat is de meest realistische oplossing?
lrn2Dutch, hoer

Edit #37: You've gotta be kidding, Toledo platleggen tijdens de herexamens. :lol: Kan ik daar ni voor in beroep gaan? Die tests kunt ge alleen via die shitty Flash-app maken :unsure:

freakykiller

Legacy Member
Schijt schijt schijtzever kutvak. Laatste hoofdstukken steken tegen, miljoenen eigenschappen/formulekes da ge rats van buiten moet kunnen om uw wiskunde skillz op te exploiteren en dan uw kutoplossing te hebben. Sterf Aeyels.

Fliblit

Legacy Member
Binnen een halfuur vertrekken naar het tweede :( Eén dag tussen twee herexamens is verschrikkelijk kut.

Er was gisteren bezoek en mijn ma heeft te veel gedronken. Ze zit al heel de ochtend te braken, ik mag met de trein gaan :s

coldplayke

Legacy Member
Gij hebt nog geluk Fliblit, de studenten die gebuisd zijn op de 2 delen van Europese literatuur, moeten vandaag 2 examens afleggen. Das efkes 2600 jaar literatuur van buiten blokken :D
Bon, gisteren moeten overgeven. Daardoor voel ik me nu wel wat beter maar ik heb echt rotslecht geslapen.

Utred

Legacy Member
Fliblit zei:
Er was gisteren bezoek en mijn ma heeft te veel gedronken. Ze zit al heel de ochtend te braken, ik mag met de trein gaan :s
:rofl:


Kben zowaar zenuwachtig. Dat gebeurt ook nie veel. Mocht wel een paar dagen vroeger.

Exorikos

Legacy Member
De data voor mijn thesis is binnen! We hebben voor het eerst de hyperfijnstructuur van 204Fr gemeten en op het zicht kunnen we al een paper van een prof in Leuven onderuithalen. Uit een experiment van hem zou gebleken hebben dat er 2 isomere toestanden zijn, maar uit onze structuur is het duidelijk te zien dat het er maar een is.

Nu gaan we nog 203Fr doen en dan hopelijk ergens vannacht 202, 201 en 200Fr. Ik ben fucking moe!

stinky

Legacy Member
freakykiller zei:
Schijt schijt schijtzever kutvak. Laatste hoofdstukken steken tegen, miljoenen eigenschappen/formulekes da ge rats van buiten moet kunnen om uw wiskunde skillz op te exploiteren en dan uw kutoplossing te hebben. Sterf Aeyels.

Sorry ma :rofl::rofl:.

Aan de fb-groep te zien, hebde wel gelijk :).

josilirios

Legacy Member
freakykiller zei:
:lol: kermis, harde paartyyyyy

Stond een buske me 2 djs en ook nog optredens van mensen van in de buurt, niet losgaan op de octopus ofzo... :p
Is gewoon enorm kut dat er een week lang echt vanalles te doen is net tijdens de herexamens :(

Tsubasa

Legacy Member
Fliblit zei:
Binnen een halfuur vertrekken naar het tweede :( Eén dag tussen twee herexamens is verschrikkelijk kut.

Er was gisteren bezoek en mijn ma heeft te veel gedronken. Ze zit al heel de ochtend te braken, ik mag met de trein gaan :s

:rofl:

Tijd voor uw rijbewijs he man!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan