Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

e.House

Legacy Member
Thesis binnen gebracht, jammer dat ik het nog moet verdedigen anders was het nu volledig vakantie.

Th1x4nG

Legacy Member
Denkt ge dat de Nas die uitdrukking kent? Dat zien ze niet ze in de politieke wetenschappen :s

glashelder

Legacy Member
stinky zei:
Dat van die herexamens klopt niet. Bij ons (firw) kon je gedelibereerd worden in 1e zit, ik ken er zo genoeg. En die buispunten zijn gewogen studiepunten, ma da wordt wel uitgelegd op de site van de UGent.
Utred zei:
Zeker? Dat is bij ons niet.
Met "wij" bedoelde ik mijn faculteit (pol & soc). Wij moeten sowieso herexamen doen.

Nas zei:
Tolereren = delibereren?
Blijkbaar niet. Ik snap nu nog altijd het verschil niet :p Coldplayke zegt bvb: "KUL werkt met toleranties, dus ik denk niet dat er vaak iets wordt gedelibereerd, omdat je dat zelf kan doen als je wilt". Voor mij is dat gewoon hetzelfde maar blijkbaar is dat niet zo :p

Fliblit zei:
Sommige uniefs (Gent?) hebben geen tolerantiepunten, dus daar moet je dan hopen dat de prof je delibereert.
De prof heeft daar helemaal niks mee te maken? Dat gebeurt gewoon automatisch. Bvb voor 9 vakken er door en één buis van 8/20, dan is dat automatisch geslaagd (zonder de studiepunten te krijgen dan). Geen idee of dat dan tolereren of delibereren is, maar de prof komt daar niet bij kijken.

J.F.

Legacy Member
glashelder zei:
Met "wij" bedoelde ik mijn faculteit (pol & soc). Wij moeten sowieso herexamen doen.


Blijkbaar niet. Ik snap nu nog altijd het verschil niet :p Coldplayke zegt bvb: "KUL werkt met toleranties, dus ik denk niet dat er vaak iets wordt gedelibereerd, omdat je dat zelf kan doen als je wilt". Voor mij is dat gewoon hetzelfde maar blijkbaar is dat niet zo :p


De prof heeft daar helemaal niks mee te maken? Dat gebeurt gewoon automatisch. Bvb voor 9 vakken er door en één buis van 8/20, dan is dat automatisch geslaagd (zonder de studiepunten te krijgen dan). Geen idee of dat dan tolereren of delibereren is, maar de prof komt daar niet bij kijken.

Dan is het verschil tussen delibereren en tolereren waarschijnlijk dat ge zelf kiest of ge dat "tolereert"/"delibereert" whatever of alsnog opnieuw doet :p

Fliblit

Legacy Member
glashelder zei:
De prof heeft daar helemaal niks mee te maken? Dat gebeurt gewoon automatisch. Bvb voor 9 vakken er door en één buis van 8/20, dan is dat automatisch geslaagd (zonder de studiepunten te krijgen dan). Geen idee of dat dan tolereren of delibereren is, maar de prof komt daar niet bij kijken.

Ik ging ervan uit dat de prof zijn studenten delibereerde. Ik weet (wist) niet hoe het er precies in Gent aan toe gaat, behalve dan dat je geen tolerantiepunten hebt. Maar nu weet ik het wel :woohoo:

J.F. zei:
Dan is het verschil tussen delibereren en tolereren waarschijnlijk dat ge zelf kiest of ge dat "tolereert"/"delibereert" whatever of alsnog opnieuw doet :p

http://i.imgur.com/0V5qY.gif

edraket

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Om de verveling te drukken kunt ge ook operationeel onderzoek in mijn plaats gaan maken Eddy. Ge zijt daar toch zo baas in, zei ge. Uiteraard wordt ge vergoed. :s

Khad een 10 voor OR. Kvind da maar gene plezanten boel, dus na-ah!



stinky zei:
Mja, da transport duurt wss pokke lang. Mss interessant voor een paar uur, ma toch ni voor nen langeren tijd :s:s.

Zal wel een tijdje duren, maar het gaat om de ervaring van het complete project uiteraard. Tis nie om daar gewoon te kijken. Ik zou dan normaal wel betrokken worden bij het ganse project en da lijkt mij echt wel nice om mee te maken.

Utred

Legacy Member
Zijn diftongatie trekt op niets en hij heeft totaal geen resonantie in zijn stem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan