Nas
Legacy Member
Ahzo. Ik dacht 18, aangezien Fliblit daar de hele tijd over sprakBananarama zei:In Leuven mag je in het eerste ook maar voor 12 punten tolereren. In het tweede worden dat er dan 18.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahzo. Ik dacht 18, aangezien Fliblit daar de hele tijd over sprakBananarama zei:In Leuven mag je in het eerste ook maar voor 12 punten tolereren. In het tweede worden dat er dan 18.
Fliblit zei:Na 18 punten is het wel gedaan he, terwijl in Gent je kan blijven gedelibereerd worden![]()

Bananarama zei:Je krijgt een getoleerd aantal sp nooit terug he. Dus dat rugzakje met studiepunten dat je mag inzetten is dan gezakt. Als je daarentegen slaagt voor een vak, dan krijgt je dat aantal sp gewoon terug.
Nas zei:Ahzo. Ik dacht 18, aangezien Fliblit daar de hele tijd over sprak
Fliblit zei:Na 18 punten is het wel gedaan he, terwijl in Gent je kan blijven gedelibereerd worden![]()
En niet van dat voos Gents praten e!Utred zei:Ik krijg koppijn van nog maar naar mijn cursus te kijken.
Ik denk echt wel dat ik het kan. Gewoon onthouden om mijn tweeklanken mooi tweeklankerig uit te spreken!


freakykiller zei:
en lap hé, vorige dagen kon ik al mijn oefeningen goed maar leerde ik nog nie veel. Nu begin ik meer uren te kloppen maar begin ik debiele fouten te maken.
Na dat examen zou ik eerder een paar doctoraten van zijn studiegebied moeten lezen om mee te kunnen ofzo. 
Scheelt dat zoveel?Ironpole zei:Oefeningen bij SySi?Na dat examen zou ik eerder een paar doctoraten van zijn studiegebied moeten lezen om mee te kunnen ofzo.
Vuile keuzevakken, diegene die ik interessant vind vallen precies allemaal in het tweede semester, en dat zit al vol bij mij. Ik zal wsl een verhouding 27SP / 33SP hebben voor de twee semesters.Scheelt dat zoveel?
.Ironpole zei:Vuile keuzevakken, diegene die ik interessant vind vallen precies allemaal in het tweede semester, en dat zit al vol bij mij. Ik zal wsl een verhouding 27SP / 33SP hebben voor de twee semesters.Scheelt dat zoveel?
Maar dat hangt echt gewoon af welke vakken het zijn, toch? Als het eerste semester wat zwaardere vakken zijn, kan dat perfect evenveel aanvoelen imo.Nas zei:En niet van dat voos Gents praten e!
Tjeu gast nie beginnen wortelen waarNas zei:En niet van dat voos Gents praten e!
Ironpole zei:Oefeningen bij SySi?Na dat examen zou ik eerder een paar doctoraten van zijn studiegebied moeten lezen om mee te kunnen ofzo.
Vuile keuzevakken, diegene die ik interessant vind vallen precies allemaal in het tweede semester, en dat zit al vol bij mij. Ik zal wsl een verhouding 27SP / 33SP hebben voor de twee semesters.Scheelt dat zoveel?
, kzal zijn examen niet beter kunnen van niets doen
... of misschien wel 